|
|
MightyAce
|
|
|
Tijd geleden dat we een goede rechtsbuiten hadden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zijn blessure valt mee zegt hij zelf. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ali heeft ook een grote neus, alleen die staat de goede kant op ;) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Slot is wat minder positief. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Een beetje wat de verwachting was blijkbaar. Niet ernstig, maar misschien wel 1 of 2 potjes missen. Maar gezien zijn gebrek aan speeltijd was dat sowieso wel een beetje de verwachting. Totdat hij topfit is. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Zoals hij vandaag speelde komt dicht in de buurt van zijn laatste AZ jaar. Laten we hopen dat de blessure meevalt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ja, kent Alreza en zijn overenthousiasme wat beter. Ook wel raar dat Ali zei dat ie al na 5 minuten iets voelde. En toch doorgaan. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 - 22:42 schreef FR-Henk het volgende:[..] Ja, kent Alreza en zijn overenthousiasme wat beter. Ook wel raar dat Ali zei dat ie al na 5 minuten iets voelde. En toch doorgaan. Zo gek is dat niet, je voelt als sporter wel vaker wat. Meestal kan je er doorheen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dat laatste heb ik Ali niet horen zeggen, die lies bleef aanwezig. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Volgens Ali zelf niets ergs dus. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: tja, ik kan niet voelen wat hij voelde. Maar heb het zelf vaak genoeg gehad dat je er doorheen komt. En hij leek er lang weinig last van te hebben, gezien een aantal goede sprints. Blijkbaar zat het een beetje op het randje. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 - 22:57 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] tja, ik kan niet voelen wat hij voelde. Maar heb het zelf vaak genoeg gehad dat je er doorheen komt. En hij leek er lang weinig last van te hebben, gezien een aantal goede sprints. Blijkbaar zat het een beetje op het randje. Wel, vandaag een nog beter visitekaartje afgegeven. Helpt ook zijn voorganger verder naar vergetelheid te brengen. Figuurlijk dan. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 - 23:03 schreef FR-Henk het volgende:[..] Wel, vandaag een nog beter visitekaartje afgegeven. Helpt ook zijn voorganger verder naar vergetelheid te brengen. Figuurlijk dan. Wie? ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ten opzichte van bergrat zijn we er op vooruit gegaan , heeft diepgang snelheid schakelt ook nog eens om en heeft een buiten een goede voorzet ook nog een poeier in huis zoals we vanavond zagen , top aankoop voor 1milj |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hahaha! Wie anders? ;) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ed pouwelse
|
|
|
Iemand Jahanbaksh nog gezien vandaag of nog wat gehoord |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Goed nieuws: Jahanbakhsh terug op trainingsveld bij Feyenoord |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Mooi zo, de dag begint goed! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Het is hoogst onzeker of Jahanbakhsh het duel van komende donderdag haalt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Alireza Jahanbakhsh heeft dinsdagochtend weer meegetraind bij Feyenoord. De aanvaller raakte afgelopen donderdag tegen FC Luzern geblesseerd en miste daardoor de eredivisie-opener tegen Willem II, maar lijkt nu op tijd hersteld voor het eerste duel met het Zweedse IF Elfsborg. Feyenoord speelt komende donderdag in de vierde voorronde van de Conference League eerst in de eigen Kuip tegen Elfsborg, een week later is de return in Zweden. Als Feyenoord Elfsborg net als FC Drita en FC Luzern over de knie legt, plaatsen de Rotterdammers zich voor de groepsfase van de Conference League.
De openbare training van Feyenoord genoot dinsdagochtend veel belangstelling. Zo stond er een lange wachtrij voor trainingscomplex 1908, waar uiteindelijk slechts 250 supporters naar binnen mochten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
vind het erg genoeg dat diemers nog geblesseerd is , zo kan je hem ook niet verkopen of wegdoen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Genieten als je van Persie zo ontspannen ziet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Publiekslieveling aan het worden. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ali is niet fit. Komt nog behoorlijk wat kracht te kort. Ik hoop dat hij snel vorderingen gaat maken op dat gebied. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
Hij heet weer bijna een hele wedstrijd gespeeld nog 1 tegen Utrecht en dan een paar weken geen wedstrijden kan dan verder opgetraind worden en dan weer knallen maar dat geld voor meerdere spelers van ons hebben dan weer de tijd om ingespeeld te worden met elkander. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
O dat is mooi voor hem maar toch jammer voor ons. hoe lang is hij dan weg ?hoop niet zo lang dan.! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Hopelijk dat het daar een beetje rustig blijft en de onrust niet overwaait. Wat een ellende als je daar gewoon relaxed je leven hebt en elke keer weer zo de grond onder je voeten weg getrokken wordt. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: weer een reden meer om nog een buitenspeler aan te trekken |
|
|
|
|
pat
|
|
|
ik merk op dat hij in veel sprints aan het einde te kort komt... ik zie hem dan met zware benen lopen zeg maar. zien jullie dit ook? ik vind hem daar niet snel. startsnelheid gaat prima maar een sprint naar de achterlijn... het is aan het einde net te kort heb ik het idee, zie ik dat goed? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
zoals ik al zei hij is niet fit.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja, denk ik wel. Is ook nog niet helemaal waar hij moet zijn qua fitheid. Maar hij zit er al wel dicht tegenaan. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
nou dan moet het dus beter, nog beter gaan met hem. vind wel dat hij veel naar binnegaat maar als pedersen eroverheen gaat, die ook steeds beter wordt, heft dat het weer op. ik mis die achterlijn voorzetten van hem |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De zorg is vooral het hoge druk blijven zetten en de energie die het vreet. Ali lijkt me ook niet het type die dit lang volhoudt. En loopt voor én achter.
En er zullen er meer zijn die dit gaan bezuren. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 - 19:58 schreef FR-Henk het volgende:De zorg is vooral het hoge druk blijven zetten en de energie die het vreet. Ali lijkt me ook niet het type die dit lang volhoudt. En loopt voor én achter. En er zullen er meer zijn die dit gaan bezuren. Ja dat wordt steeds minder klein beetje bij beetje maar wellicht is het verlies eenwake up call |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Rekening houden met een mindere periode. |
|
|
|