|
|
van geil
|
|
|
Moet beter, maar dat gaat gebeuren . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Moest vandaag starten met de slechtste rechtsback in tijden achter m. Totaal geen chemie met Linssen.
Hopelijk komt t weer maar als ie zondag weer moet banken gaat ie nooit meer op niveau komen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 december 2021 door Stylzz -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Passes onnauwkeurig, sloom anticiperen. Wel steeds goed aanspeelbaar, maar het vervolg... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Komt wel weer, en dan roep jij ook weer hosanna ( o nee voor Ali Allah akhbar) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Geen wonder,topic is niet officieel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Komt wel weer. Zo iemand moet er toch gewoon staan.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Heeft lang niet gespeelt net zo als Reiss, en onze spits |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ik heb mijn twijfels of het goed gaat komen met hem. Heb af en toe het gevoel dat hij helemaal niet op voetbal zit. Veel bizar matige passes over korte afstand en de bal die meters van zijn voet afspringt bij aannames. En een man passeren probeert hij eigenlijk bijna nooit, wanneer hij dat wel probeert oogt dat vaak ook dramatisch. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Heeft lang niet gespeeld???? Zal allemaal wel Piet, maar mag aannemen dat ie wel altijd getraind heeft, is ie dan het voetballen verleert? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 02 december 2021 - 15:11 schreef netsurfer het volgende:Ik heb mijn twijfels of het goed gaat komen met hem. Heb af en toe het gevoel dat hij helemaal niet op voetbal zit. Veel bizar matige passes over korte afstand en de bal die meters van zijn voet afspringt bij aannames. En een man passeren probeert hij eigenlijk bijna nooit, wanneer hij dat wel probeert oogt dat vaak ook dramatisch. Eens hoor.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wacht nu af, dit zijn geen feiten maar negatieve gevoelens Ik heb net de wedstrijd zitten bekijken , zo slecht was hij niet.....maar door een muur van verdedigers kwam Sinistera ook niet heen De enige die dat wel kon was Malacia, en naderhand Pedersen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zijn passing was dramatisch |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Van de 10 kwamer er 6 aan |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Een zesje dus, best was het niet. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar we moeten niet zeuren, als de een minder speelt , speelt de ander beter Ik zeg je dat Alireza nog heel belangrijk gaat worden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 december 2021 door piet de paler -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dat weet niemand, piet. Maar wel waar, die gozer heeft het in zich, maar duurt wel verrot lang voordat dat zichtbaar wordt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Zodra het Suezkanaal open is gaat hij los. |
|
|
|
|
Roy_Feyenoord123
|
|
|
Ik had in de een op een wel meer verwacht. Kiest vrijwel altijd veilig met een vroege voorzet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mwah vind ik te vroeg. Was in t begin aardig op dreef. Na de blessure niet meer op niveau. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ach, sommigen hebben bij ons jaren krediet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 december 2021 door Stylzz -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Op dreef tegen hele matige Europese tegenstanders |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dit is zwaar onvoldoende.
Doe dan Nelson maar eens. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Toont in alle vaardigheden een ondermaats niveau. Passes verkeerd, geen balvaardigheid, geen man uitspelen, geen goed overzicht. Tis veel niet. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Goaltje had hij erg nodig. Hopelijk betere tijden voor hem en voor ons. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Helemaal met je eens Ar, als ik zo die video's van trainingen en Europese wedstrijden op de site van de club zie lijkt het me een gevoelige gozer die rustig bij een club moet aarden. slot zei zoiets ook enige weken geleden, en hij zei erbij dat het wel goed gaat komen met hem.
En dat geloof ik ook wel, daarom ook belangrijk dat ie zijn goaltje nu heeft in de competitie.
En dan kan het zo maar zijn dat onze Perzische vriend nu langzaam maar zeker los gaat komen, zie bv de wedstrijden er nog maar eens op na van het seizoen dat ie topscorer werd, of bv de wedstrijden van dit seizoen van het Iranese Elftal.
En ook gezien de symboliek (1. hij als opvolger tegen Bergneus.2. Iran/Joden), kan het dus zo maar gebeuren dat juist hij ons over 2 weken in de hemel van het gelukzalige gaat brengen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Was wel een loeiharde kopbal |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Hij stond in elk geval wel een paar keer weer op de goede plek op het moment-sur-prème. Daarnaast had hij nog een mooie actie waarbij hij hem tegen het been van een tegenstander aan schoot. Hopen dat onze knuffel-Pers nu over die donderse drempel heen is.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Die nr 29 mag een 2e geel krijgen nu |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Jahanbakhthervoorlopignietveelvan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tja. Maar mag altijd opdraven in een niet lopend elftal. Tegen defensie muren waar t team meestal al 60 minuten niks tegen klaarmaakt |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Voetbalt vooral tegen zichzelf. Ook als hij lekker de ruimte heeft. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Is echt geblokkeerd. Als een schrijver met writer's block. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Valt ontzettend tegen, geen idee wat er is met hem. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die 2 ballen op de paal waren prima ingeschoten. Het zit m op alle fronten tegen. Zondag maar de winnende maken als invaller. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dat was het ook wel wat hij goed deed, naast zijn assist. |
|
|
|