|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: mwa, vond Linssen heel veel energie brengen, liep overal gaten dicht (of dat opdracht was, of dat hij uit positie liep, kun je over discussiëren), dus vond hem wel naar behoren invallen. Hendrix in minder mate ook. Maar Ali was verschrikkelijk, niet om aan te zien. Kwam ook niet vooruit, zo leek het. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De eerste volledig uit positie, liep weer rond als verdediger terwijl diepgang nodig was,Hendrix vind ik n vreselijke voetballer, dat kan een persoonlijke voorkeur zijn, maar erger me eraan. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Had nog wel een goed chot, die de keeper uitstekend pareerde maar ik zag hem ook terug sjokken, terwijl Geertje nog voor hem liep. Hij was er nog maar net in. Ik zat gewoon te schreeuwen voor de tv.... helaas liep hij daardoor niets harder....
Jammer hoor. Hij was in mijn ogen De Aankoop afgelopen zomer, maar het komt er maar niet uit bij hem...
Vergelijkbaar met Sekkou Cissé destijds. Ontzettende goede speler, maar het kwam er maar niet uit.... zelfde geldt voor Alireeza
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 mei 2022 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 mei 2022 - 00:07 schreef van geil het volgende:De eerste volledig uit positie, liep weer rond als verdediger terwijl diepgang nodig was,Hendrix vind ik n vreselijke voetballer, dat kan een persoonlijke voorkeur zijn, maar erger me eraan. Hendrix vinden we allemaal niet geweldig, maar in zijn taak deed hij het naar behoren. En Linssen gaf diepgang op voor ondersteuning, zag hem toch wel een aantal keer belangrijk zijn in verdedigend opzicht, maar misschien was dat ook wel precies instructie van Slot, geen idee. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Slot had het over de nul houden, achterin. Dan kan je daaruit concluderen dat Linssen daartoe mede opdracht had. En natuurlijk stukje oorlog en oponthoud veroorzaken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 mei 2022 - 00:07 schreef van geil het volgende:De eerste volledig uit positie, liep weer rond als verdediger terwijl diepgang nodig was,Hendrix vind ik n vreselijke voetballer, dat kan een persoonlijke voorkeur zijn, maar erger me eraan. Dat was de opdracht. Linssen kwam als extra middenvelder Ging ook niet op links
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 mei 2022 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 mei 2022 - 00:26 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Hendrix vinden we allemaal niet geweldig, maar in zijn taak deed hij het naar behoren. En Linssen gaf diepgang op voor ondersteuning, zag hem toch wel een aantal keer belangrijk zijn in verdedigend opzicht, maar misschien was dat ook wel precies instructie van Slot, geen idee. Wat die Hendrix doet had Hartjes of Toornstra ook gekund. Dat had je heel wat geld kunnen besparen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 mei 2022 - 00:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] mwa, vond Linssen heel veel energie brengen, liep overal gaten dicht (of dat opdracht was, of dat hij uit positie liep, kun je over discussiëren), dus vond hem wel naar behoren invallen. Hendrix in minder mate ook. Maar Ali was verschrikkelijk, niet om aan te zien. Kwam ook niet vooruit, zo leek het. Dat laatste. Alsof hij inderdaad steeds een trap op moest, zo langzaam. Echt bizar |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Het is gewoon zielig...die jongen zit helemaal vast in zijn hoofd... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja, ik denk dat dit wel klaar is. Wellicht toch een te grote stap voor hem mentaal? |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 mei 2022 - 09:23 schreef MMM het volgende:[..] Dat laatste. Alsof hij inderdaad steeds een trap op moest, zo langzaam. Echt bizar Ik dacht echt dat die jongen 5 kg lood in elke schoen had. Misschien moet die even niet het krachthonk in en alleen maar lopen… |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 mei 2022 - 09:34 schreef ar het volgende:Ja, ik denk dat dit wel klaar is. Wellicht toch een te grote stap voor hem mentaal? Toch zit 't er wel in. Die jongen kan echt wel ballen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Maar niet meer bij Feijenoord....ik denk dat hij kuipvrees heeft en dat het zelfs zo erg is dat het helemaal tot Marseille reikt... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Jongens als je weinig neukt raak je ook de schwung kwijt. Gewoon meer neuken dan gaat het weer als vanouds
Vervang neuken door voetballen |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 mei 2022 - 09:56 schreef piet de paler het volgende:Jongens als je weinig neukt raak je ook de schwung kwijt. Gewoon meer neuken dan gaat het weer als vanouds Vervang neuken door voetballen Ali heeft kutvrees... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Moet je even doorheen bijten........ |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kan je erna lekker soppen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Miskoop van 't seizoen helaas |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geld opgebracht aan t begin van t seizoen. Anders waren we na deze wedstrijd klaar |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hoe hij gewoon zijn man laat lopen bij de 2-0. Stopt gewoon met lopen. Echt schandalig.
Om nog maar te zwijgen hoe slecht hij in aanvallend opzicht weer was. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lijkt me geen type voor zelfverbranding. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als hij daar niet goes speelt.....stenigen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Fakkels neem je makkelijker mee. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dat is meer n doofpot. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Mooie rudimentaire reactie. Goed gedaan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Zonde van die 9,99 euro Henk. Ik had t je zo kunnen vertellen, niet geschikt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 - 22:39 schreef van geil het volgende:[..] Zonde van die 9,99 euro Henk. Ik had t je zo kunnen vertellen, niet geschikt. Zoek jij al heel lang Romeinse torens in Zeeland? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Loopt over het veld alsof hij zijn zwemvliezen nog aan heeft....in de etalage. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hopelijk een goed WK met Iran |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Voor mij de tegenvaller van het seizoen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Insha'allah ;) Een vlotte transfer voor Alireza om de schade beperkt te houden aub |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik geloof in de wederopstanding...van Alireza althans
Yja
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 september 2022 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Das in zijn land not done hoor! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
In Nederland ook niet. Reliwappies zijn museumstukken. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hier lopen er genoeg anders... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zit je in een openlucht museum? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Zo voelt het soms wel |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hahaha, sterkte Ace. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Idee om deze man op 10 te plaatsen nu Dilrosun voor rechts gehaald is? Net wat meer vrijheid, hoeft geen man voorbij. Scheelt ook weer wat ergernissen. Berghuis bleek ook aardig uit de voeten te kunnen op 10
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 juli 2022 door Xapter -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Hahaha, lol
Ik geloof (!) Ook dat hij toch nog gaat naken, maar het is een dubbeltje wat beide janten op kan vallen. Dan kies ik voor het goede scenario. Sympathieke kerel lijkt hij mij, dus ik gun het hem ook nig eens. Nou, wat wil je nog meer?
Zou hij trouwens op rechtsback kunnen? |
|
|
|