|
|
Stylzz
|
|
|
quote: T is lekker flitsend he pat. Razendsnelle aanvallen. Heerlijk. Oogstrelend.
T ziet er toch niet uit man? Er liep hier achter net een bejaarde met zijn hond, die was eerder de straat uit dan Feyenoord bij de zestien van de tegenstander. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
MMM zit op het puntje van de stoel . Diemers komt . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 25 juli 2021 - 15:25 schreef piet de paler het volgende:Vindt Feyenoord fris spelen . Het lijkt met nadruk op lijkt conditioneel beter,dan verleden seizoen Fris spelen???? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: All hail Lord Diemers |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 25 juli 2021 - 15:36 schreef Stylzz het volgende:[..] T is lekker flitsend he pat. Razendsnelle aanvallen. Heerlijk. Oogstrelend. T ziet er toch niet uit man? Er liep hier achter net een bejaarde met zijn hond, die was eerder de straat uit dan Feyenoord bij de zestien van de tegenstander. Het is dan wel een kort straatje , maar toch . |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: Ik kan zo slecht tegen ar niet normaal joh Lol |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: JA, maar de hond was ook blind. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die ligt bij Excelsior in het doel , ik zweer t je . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De vraag kunnen de corners erger dan bij Kokcu is net beantwoord. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Slot:"kom maar Mark, ff wisselen". |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: De vraag is meer wanneer jij en je kliekje eens normaal gaat reageren, nu doen jullie het erom. Naar |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 25 juli 2021 - 15:43 schreef pat het volgende:[..] De vraag is meer wanneer jij en je kliekje eens normaal gaat reageren, nu doen jullie het erom. Naar Jij vindt de corners goed? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 25 juli 2021 - 15:43 schreef pat het volgende:[..] De vraag is meer wanneer jij en je kliekje eens normaal gaat reageren, nu doen jullie het erom. Naar Whahahahahahaa |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Foutje Ofir
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 juli 2021 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Burger sjokt voorbij in de herhaling hahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Niet te veel complimenten meer geven dus Krijg je dit |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: Hier hypocriete kut zeeuw als jij mij es negeert zoals je zei dan klopt het weer, elke reactie van jou vooral is gericht om o.a. Mij uit te dagen. De naarste van allemaal ben jij |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 25 juli 2021 - 15:46 schreef pat het volgende:[..] Hier hypocriete kut zeeuw als jij mij es negeert zoals je zei dan klopt het weer, elke reactie van jou vooral is gericht om o.a. Mij uit te dagen. De naarste van allemaal ben jij Whahahahahahahaaaaa |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Hij heeft de eerste al gebeten . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Stop met jezelf voor schut zetten pat.. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 25 juli 2021 - 15:46 schreef pat het volgende:[..] Hier hypocriete kut zeeuw als jij mij es negeert zoals je zei dan klopt het weer, elke reactie van jou vooral is gericht om o.a. Mij uit te dagen. De naarste van allemaal ben jij Mensenkennis hiero |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
αΊ€at een clown die Bozenik |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Jahanbaks zoekt de ontsnappingsclausule inmiddels |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 25 juli 2021 - 15:43 schreef pat het volgende:[..] De vraag is meer wanneer jij en je kliekje eens normaal gaat reageren, nu doen jullie het erom. Naar Lees er gewoon overheen man, maak je niet dik. En wie zijn dat kliekje dan? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja geweldig he..d:-)) |
|
|
|