|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ghèhè...
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik zal er niet vreemd van opkijken als deze jongen weer actueel wordt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Klinkt inderdaad niet als een veel betere spits dan we nu hebben... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik zie het eigenlijk wel zitten. Kijk ook eens naar z'n positieve stats. Het doel weet hij echt wel te vinden hoor. Hij moet zich ergens thuis voelen, net als Ali. Die raakte bij Brighton ook geen pepernoot, en hier is hij al bijna omarmt. Ik kijk toch ook meer naar de andere kant. Gevoel doet erg veel met een voetballer. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 - 17:56 schreef ar het volgende:Ik zie het eigenlijk wel zitten. Kijk ook eens naar z'n positieve stats. Het doel weet hij echt wel te vinden hoor. Hij moet zich ergens thuis voelen, net als Ali. Die raakte bij Brighton ook geen pepernoot, en hier is hij al bijna omarmt. Ik kijk toch ook meer naar de andere kant. Gevoel doet erg veel met een voetballer. Bozenik scoorde ook aardig in een matige competitie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nee Das een Vlemmincks 2.0 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: 11 uit 38 is niet heel bijzonder (Sporting) maar ook niet bar. Veelal invalbeurten. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Van Dessers naar dit zou echt een teleurstelling zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Wel lekker toch 4 miljoen door het putje. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Denk gewoon name dropping om m interessant te maken. Net als nu met die Lahdo gebeurt |
|
|
|
|
melrdam010
|
|
|
Laatste 2 seizoenen niks laten zien. Dan liever Dessers behouden. Maargoed, daar hadden we vooraf ook niks van verwacht |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Is het een goede voetballer? Filmpjes zeggen weinig |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kramer 0,5 Past precies dus. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahaha wat was jou inzet Ar? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Haha, nou ik was toen best positief over hem.. of beter het youtube filmpje :) Maar er zullen wel meer namen de revue passeren. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 - 11:23 schreef ar het volgende:[..] Haha, nou ik was toen best positief over hem.. of beter het youtube filmpje :) Maar er zullen wel meer namen de revue passeren. Ja maar het is gewoon grappig dat na bijna een jaar jou bericht alsnog waarheid is geworden. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 - 12:49 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja maar het is gewoon grappig dat na bijna een jaar jou bericht alsnog waarheid is geworden. Volgend jaar komt ie weer langs:) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dan is het nauwelijks nog Sporardisch |
|
|
|