|
|
Cruzcontrol
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 juli 2021 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Vermoedelijke opstelling: Fer, Jahanbakhsh, Linssen
Morgenavond komt FC Drita op bezoek in De Kuip. Feyenoord zal dan anders voor de dag moeten komen dan het in de heenwedstrijd deed. De Rotterdammers domineerden in balbezit, maar wisten vrijwel geen kansen te creëren.
Alireza Jahanbakhsh zit morgenavond bij de wedstrijdselectie, zo maakte trainer Arne Slot vandaag bekend op de persconferentie. Of de Iraniër ook meteen in de basis begint, liet de trainer nog in het midden. ''Daar is nog geen knoop over doorgehakt. Hij heeft de training van gisteren in ieder geval afgemaakt. Bryan Linssen deed dat niet. Na de training van vandaag zullen we zien hoe we ervoor staan. De verwachting is nu dat zij beiden kunnen beginnen, dus dan is het aan mij om de knoop door te hakken. Ik heb wel wat in mijn hoofd, maar we zullen moeten kijken wat fysiek gezien mogelijk is.''
Gernot Trauner, die deze week zijn handtekening zette onder een contract tot medio 2025, zal morgen niet bij de wedstrijdselectie zitten. De Oostenrijker is nog niet speelgerechtigd. Dat betekent dat Leroy Fer, die afgelopen zondag rust kreeg in de oefenwedstrijd tegen PAOK, waarschijnlijk weer in het hart van de defensie staat.
Omdat de rechterkant van Feyenoord in Kosovo allesbehalve functioneerde, is de kans groot dat Jahanbakhsh morgen inderdaad in de basis begint. Dat betekent dat Bryan Linssen waarschijnlijk verhuist naar de spitspositie. Het middenveld lijkt morgenavond ongewijzigd te blijven.
Vermoedelijke opstelling Feyenoord:
Bijlow; Pedersen, Fer, Senesi, Malacia; Til, Toornstra, Kökcü; Jahanbakhsh, Linssen, Sinisterra |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gewoon Bozenik opstellen . Linssen heeft al 30 wedstrijden een 0 in de spits . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Fer ook eruit . En die Kokcu kan er niets van . |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Ben ik het helemaal mee eens. Bozenik van het begin opstellen nu. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Fer noodoplossing tot Trauner, ofwel gewoon één centrale verdediger opstellen in dit geval. Kokcu of Antonucci...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 juli 2021 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Is allebei niet best als spits. Maar 1 vd 2 is dan tenminste een spits. Dus Bozenik dan maar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 28 juli 2021 - 22:21 schreef Cruzcontrol het volgende:Fer noodoplossing tot Trauner, ofwel gewoon een centrale opstellen in dit geval. Kokcu of Antonucci... AEB |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op woensdag 28 juli 2021 - 22:24 schreef MightyAce het volgende:[..] Is allebei niet best als spits. Maar 1 vd 2 is dan tenminste een spits. Dus Bozenik dan maar. Mijn idee ook hoor |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bozeniks spelen? Doen. Maakt vast wel per ongeluk een goal. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Meer moet dat niet zijn in dit geval |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Meer zal het ook niet worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
5-0. 3x Alireza, en Toornstra en Sini. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Bij 9-0 kunnen we Diemers inzetten om het geen 10 te laten worden |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Bozemaschine een hatrick voor de rust en na de rust en Toornstra pakt er ook eentje mee. Het gaat 7-1 worden met een schoonheidsfoutje achterin van Hendriks die verder wel een dijk van een wedstrijd speelt. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op woensdag 28 juli 2021 - 22:42 schreef VVout het volgende:Bozemaschine een hatrick voor de rust en na de rust en Toornstra pakt er ook eentje mee. Het gaat 7-1 worden met een schoonheidsfoutje achterin van Hendriks die verder wel een dijk van een wedstrijd speelt. Waar kan ik tekenen? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik gun het je van harte. Bozeniks ook. Heeft de club al meer dan 4 miljoen gekost. Hopen dat ie dan nog wat opbrengt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Sprookjesbos , balie 2 . |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
Linssen spits… zijn ze dan echt niet zo goed?
Winnen we wel met 4-1 |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Ik vind til trouwens niet echt opvallen, jens is daar beter tog? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
zou met sinestera in de spits gaan spelen , bozenik en bannis zijn nog niet goed genoeg en met sinestera heb je wel een speler die in de drukte sterk is en kan dribbelen , wat altijd lastig te verdedigen is in de 16 duidelijk is sinestera geen spits maar je moet roeien met de riemen die je nu hebt |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 28 juli 2021 - 23:29 schreef kenny het volgende:zou met sinestera in de spits gaan spelen , bozenik en bannis zijn nog niet goed genoeg en met sinestera heb je wel een speler die in de drukte sterk is en kan dribbelen , wat altijd lastig te verdedigen is in de 16 duidelijk is sinestera geen spits maar je moet roeien met de riemen die je nu hebt Sini heeft geen idee wat te doen in de spits. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk echt een slachtpartij. Niet omdat wij zo goed zijn. Linssen gaat er binnen tien minuten 1 in struikelen en dan denkt Drita dat ze aan moeten vallen en vallen de doelpunten als rijpe appelen.
Of t wordt gewoon 0-0 en we gaan eruit met penalties, dat kan ook. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Mwah wat stylzz zegt, scoren ze snel dan kan het wel eens een monsterzege worden.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 29 juli 2021 - 10:32 schreef RenatoBos het volgende:[..] Mwah wat stylzz zegt, scoren ze snel dan kan het wel eens een monsterzege worden.. Denk ook dat die gasten nog nooit in een stadion zoals het onze gespeeld hebben. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dromen zijn de wereld nog niet uit, daar begint het vaak. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Speciaal voor HeadlinerT
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Of überhaupt ooit een kroket hebben gegeten.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En nog nooit de liefdehebben bedreven met een heroine hoer Maar dit geheel ter zijde......zijn gewoon Albanese Turken ( uit eigen ervaring ) |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 29 juli 2021 - 11:58 schreef piet de paler het volgende:En nog nooit de liefdehebben bedreven met een heroine hoer Maar dit geheel ter zijde......zijn gewoon Albanese Turken ( uit eigen ervaring ) hoe weet jij dat zo goed piet ?, ben je een vaste bezoeker van de keileweg ?? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 29 juli 2021 - 11:58 schreef piet de paler het volgende:En nog nooit de liefdehebben bedreven met een heroine hoer Maar dit geheel ter zijde......zijn gewoon Albanese Turken ( uit eigen ervaring ) Nou weet je het zeker Piet? Veel heroïne komt vanuit Kosovo naar Europa anders.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Toen ik er was geen hoeren , en zeker geen Heroine.....wel UCK hahahahah |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jij bent gewoon op zoek geweestnaar hoeren zeker d:-)) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
In bepaalde beroepen een standaard hobby in de vrije uurtjes. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nou nee was te druk met. Vechten om een hoofdkwartier te creeeren voor de Nato in Prizren hahahah Hoeren waren wel ruimschoots aanwezig in andere landen , maar daar was weinig tijd voor hahahaha Maar je vraagt veel, is het een stille wens van je om te binken met een hoer hahahahah |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil