|
|
Eide
|
|
|
Alvarez schijnt ook bij de selectie te zitten morgen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Ben benieuwd, succes vanavond |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Fijn, hoop dat hij nog even mag spelen. De verwachting is wel dat Blind begint op de positie van Alvarez |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Ben benieuwd, heb na de wedstrijd tegen Leeds meer hoop op een goede uitslag gekregen.
Let the game beginn... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat is er nou weer met Schuurs dan? Ajax wel weer een hoop gezeik met spelers nu hoor. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik hoop van harte niet dat ze met Tadic en Berghuis spelen, maar dat Neres speelt. Hebben wel diepgang nodig.
Verder vermoed ik dat Taylor speelt. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Basis: 32. Remko Pasveer 2. Jurriën Timber 6. Davy Klaassen 8. Ryan Gravenberch 10. Dusan Tadic 12. Noussair Mazraoui 17. Daley Blind 21. Lisandro Martínez 22. Sébastien Haller 23. Steven Berghuis 31. Nico Tagliafico
Wissels: 1. Maarten Stekelenburg 16. Jay Gorter 4. Edson Álvarez 7. David Neres 9. Danilo 15. Devyne Rensch 18. Jurgen Ekkelenkamp 25. Kenneth Taylor 26. Victor Jensen 28. Lisandro Magallán 35. Youri Baas 42. Ar’jany Martha |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Blind op het midden dus. Dat kan ook nog.
Mis alleen diepgang, verder is dit nu het maximaal haalbare |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ook PSV op oorlogssterkte |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 augustus 2021 - 18:54 schreef Loetje het volgende:Blind op het midden dus. Dat kan ook nog. Mis alleen diepgang, verder is dit nu het maximaal haalbare Maar in theorie wel veel creativiteit met jongens die zowel kunnen schieten als een voorzet op de stropdas leggen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Maar de tering... die warm-up-shirts doen echt pijn aan m'n ogen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 augustus 2021 - 18:32 schreef Loetje het volgende:Ik hoop van harte niet dat ze met Tadic en Berghuis spelen, maar dat Neres speelt. Hebben wel diepgang nodig. Verder vermoed ik dat Taylor speelt. Had ook liever Neres gezien vanwege zijn diepgang. Maar goed Blind is weer wel goed gekozen als verdedigende middenvelder voor Taylor |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 augustus 2021 - 19:42 schreef Eide het volgende:[..] Maar in theorie wel veel creativiteit met jongens die zowel kunnen schieten als een voorzet op de stropdas leggen. Dat heeft Berghuis weer wel een goede pass in huis |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Met deze wedstrijd te winnen, krijgt PSV denkelijk meteen een klap de neus om gemakkelijk met de competitie te beginnen. Wie weet, want je weet het maar nooit ! ! |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
iedereen veel succes gewenst . |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een brute traingsjack. Is dat ter gelegenheid van iets, anders koop ik hem morgen nog. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Je kan ook echt helemaal niks doen. Nico niet en volgens mij Martinez ook niet. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Tagliafico stapt uit zonder plan en meteen ligt het open. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Lekker verdedigd hoor! Pffff maar nee joh, we hebben alles in balans. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Na mijn mening is de 0 -1 gekomen door de (in)directe zwaar nervositeit door Pasveer. Daar heeft PSV goed gebruik van gemaakt. Niks meer, en niks minder. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Waanzinnig knap gekopt van Berghuis |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 augustus 2021 - 20:06 schreef Onze Ajax het volgende:Na mijn mening is de 0 -1 gekomen door de (in)directe zwaar nervositeit door Pasveer. Daar heeft PSV goed gebruik van gemaakt. Niks meer, en niks minder. Dronken?
Die loopt met het spel mee en staat dus logisch op het verkeerde been |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote: We mogen dan wel 2x van Leeds gewonnen te hebben, maar PSV is van een ander order. Of begrijp je dat niet ? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 augustus 2021 - 20:11 schreef Onze Ajax het volgende:[..] We mogen dan wel 2x van Leeds gewonnen te hebben, maar PSV is van een ander order. Of begrijp je dat niet ? Dus is de goal Pasveer zijn fout?
Nog steeds de vraag, dronken? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Had niet anders verwacht dat hij niet eens in een hoek kan koppen! Hij heeft maar bij F gevoetbald. Dit moet hij nog leren. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Prachtige goal. Werkelijk prachtig. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 augustus 2021 - 20:14 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Had niet anders verwacht dat hij niet eens in een hoek kan koppen! Hij heeft maar bij F gevoetbald. Dit moet hij nog leren. Staat helemaal naar achter gebogen, is heel lastig |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Waanzinnige goal maar wel buitenspel |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Een heel goed opgezette actie. Jammer dat het afgekeurd is. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ajax na de 0-1 echt geweldig hoor |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Zonde, want dit was echt een geweldig uitgespeelde actie. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Blijf het bizar vinden, met de arm buitenspel staan |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Zeker weten, maar hoe lang houden ze dit tempo vol |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Belachelijk, je voetbalt niet met je armen, kut VAR |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
We zijn wel beter in de wedstrijd gekomen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Je ziet gewoon het nadeel dat Ajax net pas samen is als groep. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Jammer dat Ajax achter staat, want de ploeg speelt echt niet beroerd. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Denk dat die linkerkant nog even moet gaan trainen. Tyfus joh |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En weer zo'n counter. Dat moet echt beter als je Europees gaat spelen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Je bent heer en meester en staat 0-2 achter omdat je linkerkant nog in bedje ligt |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
PSV zit er wel goed boven op. 0 - 2. Jammer dat ons verdediging dat niet kon oplossen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Hahahaha met knotje op doel kan Ajax nog zo goed staan, maar elke bal op doel is een goal! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ze lopen veel te veel naar voor allemaal, zoals bij de pupillen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Wat doet hij fout dan?
Irriteer me namelijk mateloos aan die slappe Argentijnen vandaag bij ons |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Tja als je zulke ballen niet kan houden kan je beter gelijk stoppen, ongelooflijk Sterk had er minimaal 1 van gehad |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Klopt ook die kut, laten hun man lopen |
|
|
|