|
|
Loetje
|
|
|
Tagliafico, al ruim anderhalf jaar gewoon lomp en slecht
Oprotten met die gozer, en snel ook |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Pure frustratie. Is terecht ROOD. En ons verdediging vind ik ook niet optimaal. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Echt, wat een mongool.
Die ben je ook meteen 2/3 potten kwijt.
Lekker laten gaan, voegt niks meer toe |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Kut Kuipers!!!
Blij dat hij na vandaag stopt!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 augustus 2021 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Eerste taak voor Ten Hag wat mij betreft, Rensch daar lekker neerzetten. Echt, Nico voegt niets meer toe |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Blij als Tagliafico opgerot is |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Zou toch jammer zijn mochten we hem missen, met zijn Argentijns bloed |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Totaal onnodig deze eerste helft. Ajax veel en veel beter maar drie fouten op links draaien de wedstrijd de nek om. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Is al lang niet sterk meer. Maakt de ene naar de andere lompe overtreding.
Ik ben er oprecht wel klaar mee.
En hetzelfde geldt voor Sebastien Haller |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 augustus 2021 - 20:47 schreef Eide het volgende:Totaal onnodig deze eerste helft. Ajax veel en veel beter maar drie fouten op links draaien de wedstrijd de nek om. Helemaal eens, plus emotie de baas blijven.
Zelfs na 0-2 had ik nog hoop omdat we zoveel beter waren.
Na die rode kaart niet meer |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Zal Tagliafico dan (alsnog) vertrekken ? Ik zal niet raar opkijken als dat echt gebeurd. Bij ons ontbreekt de hardheid.
Er zal flink geschreeuwd gaan worden in de kleedkamer. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 augustus 2021 - 20:50 schreef Onze Ajax het volgende:Zal Tagliafico dan (alsnog) vertrekken ? Ik zal niet raar opkijken als dat echt gebeurd. Bij ons ontbreekt de hardheid. Er zal flink geschreeuwd gaan worden in de kleedkamer. Dit ligt niet aan hardheid, Ajax wint zat duels.
Die linkerkant doet tactisch juist alles fout. Maar dan ook echt.
Mazraoui en Timber staan prima, die Argentijnen niet.
En je mist Brobbey, je hebt gewoon geen aanspeelpunt |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 augustus 2021 - 20:48 schreef Loetje het volgende:[..] Is al lang niet sterk meer. Maakt de ene naar de andere lompe overtreding. Ik ben er oprecht wel klaar mee. En hetzelfde geldt voor Sebastien Haller Beiden zijn wel de minsten... Taylor naar het middenveld en Blind linksback? Of Rensch er in en Haller er af... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 augustus 2021 - 20:53 schreef Loetje het volgende:[..] Dit ligt niet aan hardheid, Ajax wint zat duels. Die linkerkant doet tactisch juist alles fout. Maar dan ook echt. Mazraoui en Timber staan prima, die Argentijnen niet. En je mist Brobbey, je hebt gewoon geen aanspeelpunt Eens |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 augustus 2021 - 20:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Beiden zijn wel de minsten... Taylor naar het middenveld en Blind linksback? Of Rensch er in en Haller er af... Nouja, ik hoop ook echt op Neres.
Speelde aardig in de voorbereiding en je brengt gewoon iets wat je niet hebt staan. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Die rode kaart komt van de VAR hoor. Kuipers wacht er namelijk wel heel lang mee |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Jongens, gaan we nu ineens onze held Nico lopen afzeiken??? Ongelooflijk. Hij gaat iets over het randje maar had geen rood hoeven zijn!
Probleem is dat we een kutspits hebben! |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Kom maar op met Danilo en Haller mag lekker douchen... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 augustus 2021 - 21:00 schreef AkaS het volgende:Jongens, gaan we nu ineens onze held Nico lopen afzeiken??? Ongelooflijk. Hij gaat iets over het randje maar had geen rood hoeven zijn! Probleem is dat we een kutspits hebben! Ik vond hem een held, maar eigenlijk al anderhalf jaar niet meer.
Dat Haller niet functioneert, ziet hopelijk iedereen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Van mij mag hij nu z'n kans pakken |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Belachelijk die rode kaart, hij vliegt er wel in maar niet met zijn noppen naar voor. Het was wel donkergeel ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Kuipers hoerenjong, Kuipers hoerenjong Hoerenjong hoerenjong Kuipers hoerenjong!
Kuipers hoerenjong, Kuipers hoerenjong Hoerenjong hoerenjong Kuipers hoerenjong!
Kuipers hoerenjong, Kuipers hoerenjong Hoerenjong hoerenjong Kuipers hoerenjong! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 augustus 2021 - 21:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Belachelijk die rode kaart, hij vliegt er wel in maar niet met zijn noppen naar voor. Het was wel donkergeel ;-) Omdat Perez zijn domme visie weer eens geeft?
Gewoon een oliedomme frustratieovertreding. Harstikke terecht |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Klaassen dus nog niet fit. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote: Denkelijk, maar ik vind Rensh een hele goede speler. Alleen veel ervaring(en) op doen is nu het belangrijkste. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hier ligt Pasveer echt veel te snel |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 augustus 2021 - 21:08 schreef Onze Ajax het volgende:[..] Denkelijk, maar ik vind Rensh een hele goede speler. Alleen veel ervaring(en) op doen is nu het belangrijkste. Ik ook |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ben helemaal klaar met Haller! En dat na nog geen 45 minuten dit seizoen!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Echt hoor, dat Haller bij ons speelt...
En die zal het hele seizoen basis gaan zijn |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ik zie wel strijd bij ons. Nu de rest nog. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Was een hele goede combinatie. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Is er ook, goed voetbal was er een half uur ook.
Nico heeft er wel even voor gezorgd dat dat nu onmogelijk is |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kwartier te laat, Ten Hag |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Je speelt dus met 8 man! Haller is niks, Berggeit is kakkerlak en moet nu pas echt leren voetballen en de rode kaart van Tagliafico. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Gejuich van het publiek zegt alles denk ik |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 augustus 2021 - 21:21 schreef Loetje het volgende:[..] Is er ook, goed voetbal was er een half uur ook. Nico heeft er wel even voor gezorgd dat dat nu onmogelijk is Kuipers heeft er voor gezorgd! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Martinez een stuk rustiger zonder Tagliafico hoor |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Inderdaad, Tagliafico naait ons hier. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
PSV gewoon veel volwassener als Ajax vandaag. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote: Mocht hij vertrekken, dan missen we hem niet echt. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Inderdaad weer het lachwekkende team Kuipers, wat een kut. Was op het EK al een aanfluiting. Blij dat ie hierna opgerot is die supermarkt boer. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Was geen rood. Als je dit rood vind ga er nog veel meer rode kaarten komen dit seizoen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 augustus 2021 - 21:26 schreef pth het volgende:[..] Inderdaad weer het lachwekkende team Kuipers, wat een kut. Was op het EK al een aanfluiting. Blij dat ie hierna opgerot is die supermarkt boer. Inderdaad! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: En terecht.
Enige fout die ze maken is dat hij er de laatste jaren niet al 5 keer eerder uit geflikkerd is met rood. |
|
|
|