|
|
ar
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Positief afsluiten. De wedstrijd is af |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Schei ajb uit...... Het is bedroevend slecht,wees gewoon eerlijk. Verschrikkelijk |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Echt he word drama seizoen zo.. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Ik weet, we leven als Feyenoorders vaak van deceptie naar teleurstelling.
Maar nu al een drama seizoen voorzien is te grauw. Vandaag ging nergens om, hooguit heel blijven voor donderdag, dan al weer een nieuwe zeer belangrijke wedstrijd die bepalend is voor de rest van het seizoen.
En dan staan ze er, echt waar........... |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Ik weet, we leven als Feyenoorders vaak van deceptie naar teleurstelling.
Maar nu al een drama seizoen voorzien is te grauw. Vandaag ging nergens om, hooguit heel blijven voor donderdag, dan al weer een nieuwe zeer belangrijke wedstrijd die bepalend is voor de rest van het seizoen.
En dan staan ze er, echt waar........... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Even ter herinnering We geven Slot de tijd Slikken en ......weet ik veel |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Oefenpot idd. nu niet in eens het geduld verliezen. Het komende seizoen kan je alleen maar op het beste hopen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit was een prima training van 120 minuten. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wel een hele brde selectie........alleen veel van hetzelfde Vindt het alleen raar dat je voor deze open training geld durft te vragen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 01 augustus 2021 - 18:06 schreef Bowie het volgende:Ik weet, we leven als Feyenoorders vaak van deceptie naar teleurstelling. Maar nu al een drama seizoen voorzien is te grauw. Vandaag ging nergens om, hooguit heel blijven voor donderdag, dan al weer een nieuwe zeer belangrijke wedstrijd die bepalend is voor de rest van het seizoen. En dan staan ze er, echt waar........... Kan het enkel maar hopen Bowie |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
zag net de samenvatting Poeh Was ook niet eens n pingel |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
goede training om het een en ander te proberen , was geen goede wedstrijd maar goed om te zien hoeveel jeugd er is gedebuteerd , dit doet slot beter als dickie die maar riep de jeugd is niet goed genoeg en geen talent , die wilde elke x maar nieuwe spelers had daardoor ook een slechte relatie met Arnesen |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Ach ze zijn weer wat fitter, ook niet slecht |
|
|
|