|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 05 augustus 2021 - 21:15 schreef MMM het volgende:Het is 5 augustus en Guus Til heeft dit seizoen al net zoveel doelpunten gemaakt voor Feyenoord als Nicolai Jørgensen in heel 2020/21 (5 goals). Ik zag m ook ;) |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Toornstra en Linssen onvoldoende. Kokcu misschien ook wel. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 05 augustus 2021 - 21:14 schreef van geil het volgende:Linssen heeft werkelijk weer geen bal geraakt . Je kunt net zo goed een ping pong balletje in de 16 leggen . Hij speelt vanuit de organisatie en brengt een hoop energie. Daarom speelt hij. Want voetballend brengen die anderen ook niets. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
leuk om te zien , ik hoop dat dit het elftal het nodige vertrouwen gaat geven |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zou zomaar de tweelingbroer van ar kunnen zijn.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op donderdag 05 augustus 2021 - 21:14 schreef MMM het volgende:Drita kon er ook niks van en toen waren we slecht. Gewoon een prima eerste helft zo aan het begin van een seizoen. Ja tog, gewoon leuk om naar te kijken, baltempo kan hoger maar ik vind het flink beter dan wat ik tot nu toe zag |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 05 augustus 2021 - 21:14 schreef van geil het volgende:Linssen heeft werkelijk weer geen bal geraakt . Je kunt net zo goed een ping pong balletje in de 16 leggen . Volslagen onzin. Niet vaak, maar wel waardevolle inbreng met passes. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Maar die houdt wel constant 2 man bezig. Maar ook die kan beter inderdaad.
Malacia vind ik ook niet scherp vandaag. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 05 augustus 2021 - 21:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Maar die houdt wel constant 2 man bezig. Maar ook die kan beter inderdaad. Malacia vind ik ook niet scherp vandaag. Vind ze dramatisch in de passing |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: Hij staat er wel als een baas, elke kopbal is voor hem, zicht vooruit en knijter hard |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
we doen het aardig toch , meeste spelers kunnen en moeten beter , zolang we maar progressie zien prima toch |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 05 augustus 2021 - 21:23 schreef kenny het volgende:we doen het aardig toch , meeste spelers kunnen en moeten beter , zolang we maar progressie zien prima toch Ik ben positief verrast.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nog niet perfect maar begint steeds beter te lopen. 0-2 1e helft helemaal lekker natuurlijk. Hopen op een mooie 2e helft zonder gekke foutjes. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: Ja tering zeg, op hem is het spookhuis gebaseerd :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 augustus 2021 door pat -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 05 augustus 2021 - 21:24 schreef VVout het volgende:Nog niet perfect maar begint steeds beter te lopen. 0-2 1e helft helemaal lekker natuurlijk. Hopen op een mooie 2e helft zonder gekke foutjes. eens nu concentratie vasthouden en voor de 0-3 gaan , dan ben je klaar |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: T is wel Feyenoord hè |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Kus..:) Maarrr kom op, ik ben duidelijk een stuk knappert. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Niet te euforisch. We spelen redelijk fris, maar tegen minimaal tegenstand. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Jens loopt daar zelf de ruimte dicht |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
toornstra begaat zijn domme overtredingetje weer gelukkig geen geel , maar waarom weer zo dom |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
inderdaad de zwakste maar wie moeten we dan daar zetten ? fer kan helemaal niet meer |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Verademing is het druk zetten na balverlies. Spelers als Til en Ali brengen dan zowel die pressing als voetballend vermogen. Nee het gaat niet allemaal goed, maar dat heeft met pure kwaliteit te maken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Je ziet het grote verschil met Slot aan het roer. Ook met voorsprong blijft Feyenoord dominant en druk naar voren geven. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Alireza maakt wel wat veel onnodige overtredingen. Ook niet helemaal zonder risico met al geel. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|