|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Wel goed afgedwongen door Bozenik en Sini |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bozenik stopte zelfs al met lopen haha die liep al terug |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bozenik liep niet in de weg. Komt door z'n spelvreugde. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nu nog een fatsoenlijke spits, en het begint ergens op te lijken |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik hoop dat Bozenik scoort. Is ie meteen topaankoop. Haha! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Exact. Want beide voldeden voor geen moer |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Maar hoe dan ook. Dit was een stuk fijner voetbal dan afgelopen jaar. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Lekker Feyenoord, zo heerlijk dit en nodig! |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Gefeliciteert allemaal, het was een goed avondje |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nu nog even thuis afmaken . Redelijk potje , wel veel onnodige harde overtredingen . Met 10 man is dit prima gedaan . |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bij vlagen best genoten.
Goede uitgangspositie. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 05 augustus 2021 - 22:23 schreef van geil het volgende:Nu nog even thuis afmaken . Redelijk potje , wel veel onnodige harde overtredingen . Met 10 man is dit prima gedaan . Benieuwd hoe t zou gaan met een echte spits |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
pedersen gaat een goede back worden wat heeft die weer een meters gemaakt , goed gescout |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Kop jij hem inderdaad effe in |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Lekker uitgangspunt voor thuis en dan te bedenken dat we geen kans zouden maken, nou ik vind het helemaal fijn. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Pas hiermee op, je wordt al snel tot narcist gebombardeerd. Hetgeen ook weer leuk is. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
zeker lekker en o zo belangrijk voor het zelfvertrouwen van de ploeg |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Uiteraard lekker . Maar o zo flinterdun . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Spelvisie Slot allereerst credits, maar krijg ook de indruk dat met het vertrek van die 020er er een dwingend, bepalend juk is verdwenen. Zag ook op rechts veel meer dynamiek met steek- en dieptepasses en positiewisselingen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ik vind 0-3 anders aardig solide, moet alleen waken voor lichtzinnigheid. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Bedoel de selectie . Een blessure en alles is kut . |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: eens , maar we moeten ergens beginnen |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: ik bedoelde ook zoiets , o-3 is goed genoeg hoor , het gewonnen vertrouwen kan na een zepert zo weer instorten , nu zaak om verder te bouwen |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 augustus 2021 - 09:37 schreef FR-Henk het volgende:Spelvisie Slot allereerst credits, maar krijg ook de indruk dat met het vertrek van die 020er er een dwingend, bepalend juk is verdwenen. Zag ook op rechts veel meer dynamiek met steek- en dieptepasses en positiewisselingen. goed om te zien dat de ommezwaai steeds beter lukt , zeker credits voor Slot |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dat kan met een blessure van één speler in het honderd lopen ja, maar hoop met inpassen van wissels en jeugd dat er zich reserves ontwikkelen. Das pas kapitaal kweken op het veld, of niet dan? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Sfeer vernietigend die UEFA, had ook kunnen voorkomen dat bij het juichen daar de lampen van het dak af werden gejuicht in het café en ze er daarna uitgezet werden. Daarna moesten ze naar een andere stek en dat zorgde weer voor de nodige onrust. Ook de vaste aanhang van Luzern aardig op hun pik getrapt daar, maar desondanks vond de politie het daar ordelijk verlopen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 augustus 2021 door VVout -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Toornstrasse..???
d:-))) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Donderdag was fantastisch, Europees gezien zelfs bijna een droom.
Begon al met de opkomst, heb er nog niemand over gehoord maar ik vind die witte adidas die ze voor het eerst droegen al betoverend en horend bij de elite.
En dan een heerlijke wedstrijd, eigenlijk vanaf de aftrap. Met al binnen de minuut 3 een vlotte aanval waaruit bleek dat Luzern echt geen koekebakkers zijn. Maar dan a la een echte topclub uit de eerste goede aanval gelijk scoren.
Til, die kan groter worden dan al onze helden tot nu toe, hij heeft iets vind ik, ook qua gedrag, wat je alleen bij de échte ziet. Misschien wel onze nieuwe HELD.
Of Trauner, want dat is topklasse, was vorig seizoen beter dan die Braziliaan die al zoveel indruk bij PSV maakt en gaat denk ik onze verdegingsleider voor de komende jaren worden. Messcherp, alles vooruit en een kopkracht waardoor je iedere tegencorner met vertrouwen tegemoet gaat zien. Maar ook aanvallend, want zijn kopbal op Linssen had een doelpunt moeten zijn.
Donderdag heeft mij helemaal weer op het Feyenoord-paard gezet, vol vertrouwen. We zullen heus nog wel eens op ons bek gaan maar de koers als geheel gaat vanaf nu steil omhoog.
De blik van Rob Jacobs gisteren bij TV Rijnmond op de vraag of ie iets los wilde laten over zijn recente lunch met Pim Blokland zei genoeg, er gaat dus ook nog eens geld bijkomen. En een klein berichtje dat Kuyt vanmiddag weer ondersteuning gaf bij onder-21 zegt genoeg, iedereen wil er bij horen.....
Ik tikte 't hier al eerder, het vertrek van Bergrat gaat ons een storm vol in de zeilen opleveren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Terwijl Feyenoord de voorbereiding vandaag uitstekend afsloot tegen Atlético, ging Conference League-tegenstander FC Luzern in de competitie onderuit tegen FC Zürich. Met oud-Feyenoorder Jordy Wehrmann in de basis verloor de ploeg met 1-3.
Voor Wehrmann was het de eerste basisplaats van het seizoen. Ook tegen Feyenoord begon hij op de bank, omdat hij door een blessure aan het begin van de voorbereiding nog geen minuut had gemaakt. Wel mocht hij tegen zijn oude ploeg 28 minuten invallen.
Luzern begon goed aan de wedstrijd, toen Filip Ugrinic de ploeg al na vijf minuten op voorsprong zette. Zürich kwam nog in de eerste helft terug - mede door de rebound van een in eerste instantie gestopte strafschop - en ging met een 1-2 voorsprong de kleedkamer in. Na rust waren de meeste kansen voor de thuisploeg, maar viel de goal juist aan de andere kant: 1-3. Wehrmann was op dat moment al gewisseld, nadat hij kort ervoor nog een gele kaart kreeg.
Zo staat Luzern in de Zwitserse competitie na drie wedstrijden op slechts één punt. Deze week kan daarbovenop ook een vroeg einde komen aan het Europese seizoen. Dan moet Feyenoord in De Kuip wel een 3-0 voorsprong zien vast te houden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gaan we het donderdag afmaken ? |
|
|
|