|
|
VVout
|
|
|
Weer lekker schuiven, uitproberen en beter worden.
Gewoon een kickuh tegenstander natuurlijk en hopelijk vermakelijk om te bekijken.
Live op ESPN1, voorbeschouwing vanaf 16:45 uur. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Eens, vooral die bovenste regel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Het is weer matchday! Feyenoord werkt vandaag de traditionele openingswedstrijd in De Kuip af tegen de Spaanse landskampioen: Atlético Madrid. Het is de laatste oefenwedstrijd van de voorbereiding voor de Rotterdammers. Volgende week begint de Eredivisie weer voor Feyenoord met een uitwedstrijd in Tilburg tegen Willem ll. De wedstrijd tegen de Spanjaarden begint vanavond om 17:00 en is te volgen via ESPN en via het liveblog op FR12.nl.
Feyenoord zal met een goed gevoel toeleven naar de wedstrijd van vanavond. Er werd donderdagavond sinds jaren weer een Europese uitwedstrijd gewonnen. De ploeg van Arne Slot was in Zwitserland met 3-0 te sterk voor FC Luzern. De Rotterdammers wisten veel te creëren en gaven weinig weg. Met de belangrijke overwinning heeft Feyenoord zich in een ideale uitgangspositie gespeeld om de klus donderdagavond in de eigen Kuip te klaren. In de volgende ronde wacht IF Elfsborg of FK Velez. Mocht Feyenoord ook dat tweeluik winnen, dan plaatst het zich voor de groepsfase van de Conference League.
Slot was na afloop erg tevreden. ''Ik zei woensdag al op de persconferentie dat dit team tot heel goed voetbal in staat is. Het probleem was vooral dat ik dat tot nu toe alleen maar op de trainingen zag. Dat moet ook in de wedstrijden natuurlijk. Dan is het voor de spelers en voor de supporters heel fijn om te zien dat we hiertoe in staat zijn.'' Betekende dat dat Slot gematigd tevreden was? ''Net zoals vorige week loop ik niet achter de negativiteit aan, toen heb ik ook gewoon goede dingen gezien. Vandaag ook, maar dan kan ik me wel weer irriteren dat er bij 3-0 iemand een trucje doet waardoor we weer een kans tegen krijgen. Overall gezien: prima prestatie, hier kunnen we mee verder.'' |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik hoop dat Atletico volle bak gaat. Dan weten we echt waar we staan. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Hopelijk stoppen ze bij 0-6 ;) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Belangrijkste allemaal heel blijven ......... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Weet je waar je staat ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
We gaan er ook de tanden in zetten, zien wel hoe het loopt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eens kijken of Simeone de Kuip kan overstemmen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Atletico speelt zo te zien met een behoorlijk elftal. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T maakt in dit geval niet echt uit wie ze opstellen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
In ieder geval Koke op het veld, wordt vlammen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Waarom zitten de mensen niet verspreid in het stadion maar word alles bij elkaar gepropt, hele ring is dicht.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kan het niet zien mar lees jullie commentaren wel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Tegen elftal b of c verlies je waarschijnlijk net zo goed idd |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 08 augustus 2021 - 16:43 schreef RenatoBos het volgende:Waarom zitten de mensen niet verspreid in het stadion maar word alles bij elkaar gepropt, hele ring is dicht.. Snap ik ook niks van idd |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Vraag me nu oprecht af waarom ik seizoenskaart heb genomen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Fijne wedstrijd iedereen.. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Blijft prachtig dat eerbetoon.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Vind het ook wel spannend om weer te gaan over 2 weken.
Deze heb ik nog even overgeslagen ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 08 augustus 2021 - 17:01 schreef MMM het volgende:[..] Vind het ook wel spannend om weer te gaan over 2 weken. Deze heb ik nog even overgeslagen ;) Lijkt me ook spannend ja, mij zie je er voorlopig nog niet.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zie Toornstra nu al overal te laat komen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gaan wij voor 45e minuut op goal schieten? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mja, tegenstander is natuurlijk van een heel ander niveau. Vond het best apart om hier tegen te oefenen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 08 augustus 2021 - 17:11 schreef MMM het volgende:Mja, tegenstander is natuurlijk van een heel ander niveau. Vond het best apart om hier tegen te oefenen. Ik heb al gezegd dat ik die zelfs bizar vind |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Op z’n eigen doel geschoten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Verwachtte niet dat Bijlow snel naar rechts zou lopen. Blijkbaar een automatisme van LASK ff meegenomen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Jahanbaks laat wel zien dat er meer ik zit bij m |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Stijf vd spanning , al drie ballen ingeleverd Waarvan een bijna in eigen doel. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Elk jaar weer kippevel, mooi idd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Gewoon goed uitverdedigd :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zie ze staan langs de lijn, Simeone en Slot. Geen minuut verzwakken ze, er boven op :) |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Woooohoooooooo haha lekker hoor |
|
|
|