|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toornstra is de reden dat er een 6 gezocht wordt |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Bijlow een 10 in de 1e helft |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Die komt niet meer vooruit inderdaad. En aan de bal is het ook niet meer wat het was. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zouden ze 11 tegen 11 spelen tweede helft? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jammer van de wedstrijd dit , je kunt t nu nooit goed doen. Malacia speelde prima , al was dat wel degelijk klemmen net voor de rode kaart . Senesi ook prima. De beste man tegen Luzern , Trauner , vind ik nu heel zwak . |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Als simione zegt dat je te ver gegaan bent ben je echt tever gegaan, vriendschappelijk ook nog |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Moeten ze gewoon doen ,Simeone kwam hem ook zelf het veld uitsturen om rood te voorkomen . |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 08 augustus 2021 - 17:52 schreef van geil het volgende:Jammer van de wedstrijd dit , je kunt t nu nooit goed doen. Malacia speelde prima , al was dat wel degelijk klemmen net voor de rode kaart . Senesi ook prima. De beste man tegen Luzern , Trauner , vind ik nu heel zwak . eens , bijlow en senesi geven visite kaartjes af |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op zondag 08 augustus 2021 - 17:50 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Die komt niet meer vooruit inderdaad. En aan de bal is het ook niet meer wat het was. Die loopt snel met pap in ze benen netals jahanbaks |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Was meer slimmigheid om rood te voorkomen . Gogme. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
toornstra de zwakste bij ons , spel gaat veel te snel voor hem |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: Denk ik ook maar hij had het niet hoeven doen gezien ze eigen voetbal carriere tog? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 08 augustus 2021 - 17:53 schreef van geil het volgende:[..] Moeten ze gewoon doen ,Simeone kwam hem ook zelf het veld uitsturen om rood te voorkomen . Precies. Die spelert is gestraft. Prima zo. Tweede helft weer een wedstrijd van maken, totdat het grote wisselen begint. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 08 augustus 2021 - 17:52 schreef van geil het volgende:Jammer van de wedstrijd dit , je kunt t nu nooit goed doen. Malacia speelde prima , al was dat wel degelijk klemmen net voor de rode kaart . Senesi ook prima. De beste man tegen Luzern , Trauner , vind ik nu heel zwak . Zwak niet. Had ook verdedigend paar sterke acties. Ik vind vooral Toornstra echt niet meer kunnen op deze plek |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 08 augustus 2021 - 17:55 schreef Stylzz het volgende:[..] Zwak niet. Had ook verdedigend paar sterke acties. Ik vind vooral Toornstra echt niet meer kunnen op deze plek Zou kunnen hoor, ik let automatisch misschien meer op nieuwe mensen . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Geef het niet graag toe maar eens.. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ik hoop dat ze zo weer 11 tegen 11 gaan spelen , ik weet niet of de uefa dit toe laat |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 08 augustus 2021 - 17:55 schreef Stylzz het volgende:[..] Zwak niet. Had ook verdedigend paar sterke acties. Ik vind vooral Toornstra echt niet meer kunnen op deze plek Vind Trauner ook wel ok spelen. 2 mindere momenten, maar over het algemeen wel solide. En een paar mindere momenten kan ook wel tegen zo'n team. De enige die echt minder is idd Toornstra. Sini en Pedersen wil ik ook meer van zien. Malacia, Bijlow en Senesi vind ik goed. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja, Jens kan dit niet bijbenen |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Mag van mij. Beter oefenen op volle sterkte. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Sini die eindpass hè. Vaak verkeerde keuze. Bijlow Senesi Til en Malacia echt een dikke plus |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kokcu nuttig, maar rond de 2e lijn weer teveel balverlies |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: Dat viel me ook op. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Opstootje laat wel zien dat het een team is. Mooi. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Eredivisie prima. Tandje hoger is adem happen voor hem. Geen probleem, de tand des tijds geldt voor iedereen. Jens //held. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Til ook inderdaad, was ik nog vergeten. Sini moet veel dwingender spelen. Hij heeft specifieke kwaliteiten die eigenlijk niemand anders heeft binnen de selectie, maar bij elke situatie haalt hij er maar maximaal 80% uit heb je het idee. En meestal minder. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: vond ik juist wel mee vallen , alleen bijlow en sini waren attent , dit was in de tijd van de wolf en frazer wel anders die doken wer gelijk met 11 man op |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 08 augustus 2021 - 18:04 schreef ar het volgende:[..] Eredivisie prima. Tandje hoger is adem happen voor hem. Geen probleem, de tand des tijds geldt voor iedereen. Jens //held. d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Gewoon doen idd. t's een oefenwedstrijd, moet weer in balans komen nu. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 08 augustus 2021 - 18:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Til ook inderdaad, was ik nog vergeten. Sini moet veel dwingender spelen. Hij heeft specifieke kwaliteiten die eigenlijk niemand anders heeft binnen de selectie, maar bij elke situatie haalt hij er maar maximaal 80% uit heb je het idee. En meestal minder. Ja, en dat was voor z'n blessure anders. Toch nog een flinke impact waarschijnlijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Tien tegen elf is meer balans voor ons hoor ;) |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 08 augustus 2021 - 18:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Til ook inderdaad, was ik nog vergeten. Sini moet veel dwingender spelen. Hij heeft specifieke kwaliteiten die eigenlijk niemand anders heeft binnen de selectie, maar bij elke situatie haalt hij er maar maximaal 80% uit heb je het idee. En meestal minder. eens vaak kapt hij de bal terug met zijn aanname , soms kon hij ook vooruit aannemen en de diepte zoeken , dat maakt hem dreigender |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Te veel wissels blij met tien tegen elf |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat had ik meer met de keeper en Fer @ Ar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 augustus 2021 door van geil -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Misschien, maar hij is inmiddels toch weer een half jaar fit.. denk dat het mentaal is. Al kan dat ook verband hebben met die blessure natuurlijk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wel armoedig dat als je Sini wisselt, Haps weer moet komen daar.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Aha nieuwe spits. Spelen we toch weer met z'n tienen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 08 augustus 2021 - 18:08 schreef kenny het volgende:[..] eens vaak kapt hij de bal terug met zijn aanname , soms kon hij ook vooruit aannemen en de diepte zoeken , dat maakt hem dreigender Precies ja. Hij kan en moet veel vaker de diepte zoeken m.i. met de bal aan de voet op snelheid de achterlijn halen of zijn man opzoeken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Waarom geen Hendriks ipv Fer |
|
|
|