|
|
VVout
|
|
|
Voorbeschouwing vanaf 19:00 en wedstrijd live op FOX en ESPN1 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dan gelijk maar bij deze ...
quote: quote: Zou kasie moeten zijn, maar ook nog eerst ff zien. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Niet verslappen en er gewoon vol ingaan, Geen zeperd halen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Als het 5-0 wordt, nodig ik iedereen uit om bij Renato thuis steak te eten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Das geregeld, Bossie heeft er ook zin aan zie ik. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zekers altijd in voor een feestje.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
22-0 je helemaal uitleven, lekker de grond in boren die handel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
2-1 Hosanna , om vervolgens kansloos uitgeblust onderuit te gaan in Tilburg . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
@VVout Nou nou nou, al die haat tegen Luzern. Waar moet dat toch naartoe!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 augustus 2021 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Niks er van, Martin moet er ook aan geloven. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Medelijden en een slappe 2-2 in ieder geval niet Henk, hoop dat ze geleerd hebben van die flapdrol. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
2-2 is genoeg, energie bewaren, krachten doseren, voor een ijzersterke eredivisie-ouverture. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wie zegt dat met plezier op de helft van de tegenstander spelen niet minder energie kost. Het gas er af halen en daarna weer opstoken kost in de regel meer energie en kan vies tegenvallen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik hoop op nog meer vertrouwen tanken en iedereen laten zien wat we kunnen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
@VVout Okee, stom dat Slot zn basisspelers tegen Atletico wisselde.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 augustus 2021 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Arno Autist en Simon Sneaky zijn dan weer minder relevant. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zwarte Piet binnenkort wee4 wel als de pepernoten in de winkels leggen.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ja, krijgen we dat ook weer. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Blijft mooi om te zien hoe Slot de insinuaties van de pers pareert. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Heel beheerst, knap om te zien want er komt daarbij ook nog iets uit zijn mond waar je wat mee kan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gelden de premies al bij n overwinning? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gelden de premies al bij n overwinning? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als ik t goed lees pas in poulefase. Wel levert t punten op voor de coëfficiëntenlijst.
Groepsfase (deelname) € 2.940.000 Groepsfase (overwinning) € 500.000 Groepsfase (gelijkspel) € 166.000 Groepsfase (1e plek) € 650.000 Groepsfase (2e plek) € 325.000 Achtste finale nnb Kwartfinale nnb Halve finale nnb Tweede plaats nnb Kampioen € 8.900.000 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dank . Jammer .
De premies voor de groeifase behalen levert nog n extraatje op las ik . Dus bovenop de 2.9 miljoen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hmm of des Feyenoords 1-3 natuurlijk |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 - 14:40 schreef Stylzz het volgende:Als ik t goed lees pas in poulefase. Wel levert t punten op voor de coëfficiëntenlijst. Groepsfase (deelname) € 2.940.000 Groepsfase (overwinning) € 500.000 Groepsfase (gelijkspel) € 166.000 Groepsfase (1e plek) € 650.000 Groepsfase (2e plek) € 325.000 Achtste finale nnb Kwartfinale nnb Halve finale nnb Tweede plaats nnb Kampioen € 8.900.000 ik denk dat je erbij nog ook de uitgaven van de club moet benoemen om te zien of het rendabel is. ik heb zo mijn twijfels maar dan zijn de rijk rekenaars ook goed geinformeerd. ik denk namelijk dat we hier minimaal op gaan verdienen maar we verdienen er wel op. is natuurlijk ook afhankelijk of de kuip vol is of niet.
ook is het natuurlijk zo dat spelers zich in de kijker gaan spelen end us meer opbrengen dan ze eigenlijk zouden moeten opbrengen. ik denk hierbij aan bijlow en malacia maar stel je voor dat milambo of een hartjes een super pas geeft of zelfs scoort... een geertruida... maar goed dat is natuurlijk niet te voorspellen. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 - 15:06 schreef pat het volgende:[..] ik denk dat je erbij nog ook de uitgaven van de club moet benoemen om te zien of het rendabel is. ik heb zo mijn twijfels maar dan zijn de rijk rekenaars ook goed geinformeerd. ik denk namelijk dat we hier minimaal op gaan verdienen maar we verdienen er wel op. is natuurlijk ook afhankelijk of de kuip vol is of niet. ook is het natuurlijk zo dat spelers zich in de kijker gaan spelen end us meer opbrengen dan ze eigenlijk zouden moeten opbrengen. ik denk hierbij aan bijlow en malacia maar stel je voor dat milambo of een hartjes een super pas geeft of zelfs scoort... een geertruida... maar goed dat is natuurlijk niet te voorspellen. Zo kan je nog wel ff doorgaan, daar zitten nog geen opbrengsten voor thuiswedstrijden, merchandise, horeca en uitzendrechten bij. Natuurlijk is het belangrijk voor de begroting. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 - 15:10 schreef VVout het volgende:[..] Zo kan je nog wel ff doorgaan, daar zitten nog geen opbrengsten voor thuiswedstrijden, merchandise, horeca en uitzendrechten bij. Natuurlijk is het belangrijk voor de begroting. Normaal gesproken begroot Feyenoord deze inkomsten niet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Als Feyenoord de voorsprong vandaag niet meer weggeeft, wacht in de volgende ronde een ontmoeting met IF Elfsborg uit Zweden of FK Velez uit Bosnië-Herzegovina. Die twee ploegen treffen elkaar vanavond eveneens om 20:00 uur; de heenwedstrijd in Zweden eindigde in 1-1. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vermoedelijke opstelling: Bijlow; Pedersen, Trauner, Senesi, Malacia; Toornstra, Kökcü, Til; Jahanbakhsh, Linssen, Sinisterra |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Met zijn hattrick tegen FC Drita en twee treffers tegen FC Luzern is Guus Til tot dusver een van de topscorers in de Conference League. De Feyenoorder moet echter The New Saints-aanvaller Declan McManus, die na zijn hattrick tegen Victoria Plzen op zes treffers staat, nog voor zich dulden. Darko Lemajic (RFS) en Robert Pich (Slask Wroclaw) staan net als Til op vijf. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Oud-Feyenoorder Jordy Wehrmann staat vandaag mogelijk in de basis. De middenvelder maakte in de heenwedstrijd pas zijn eerste (28) minuten van het seizoen, nadat hij bij Luzern met een blessure binnenkwam. Afgelopen weekend stond hij voor het eerst weer aan de aftrap. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 12 augustus 2021 - 16:52 schreef RenatoBos het volgende:Oud-Feyenoorder Jordy Wehrmann staat vandaag mogelijk in de basis. De middenvelder maakte in de heenwedstrijd pas zijn eerste (28) minuten van het seizoen, nadat hij bij Luzern met een blessure binnenkwam. Afgelopen weekend stond hij voor het eerst weer aan de aftrap. Dan willen ze Diemers ook wel |
|
|
|