|
|
kenny
|
|
|
jahanbaks gaat steeds beter en zoals hij eerste helft speelde benadert hij zijn az vorm , zeer goede aankoop en voor maar 1milj heeft arnesen en slot toch erg goed gedaan top |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Ali is dus uit voorzorg eruit gehaald, keurig hoor. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: gelukkig , gaat een publieks lieveling worden , ben blij met hem beter als bergrat |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Fuck, dacht dat het gedaan was nu. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Slot is wat gereserveerder, wil morgen afwachten. Kent Alireza ook wat beter, mogelijk zeker ook qua enthousiasme bij speler. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
Ik zit net ff fietstas te kijken maar dan zijn we echt veel beter nu. Of bent ik te positief? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Als dit het is wel, maar 2 weken terug zaten wij net zo te ploeteren tegen Adeau en Drita. Dus wie weet. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Van harte gefeliciteerd kameraden. Volgens mij heb ik een mooie pot voetbal gemist. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jens had het over verschil toen en nu: selectie is nu veel fitter. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
weet iemand al wat meer over de volgende zweedse tegenstander , hoe goed zijn die ? speelstijl , spelers ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 - 12:33 schreef kenny het volgende:weet iemand al wat meer over de volgende zweedse tegenstander , hoe goed zijn die ? speelstijl , spelers ? Gelijkwaardig. Ze hebben niet echt internationals. Niet echt een grote club. Wonnen dik van een club uit Moldavie. Hadden t lastig Mostar thuis.
Doen t in de competitie niet al te best, wonnen wel van IFK. Selectie is zo'n 15 miljoen waard volgens transfermarkt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Mostar was in het verleden wel een goede ploeg, Zou het niet weten ik verwacht een ploeg die heel verdedigend speelt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zweedse ploegen spelen meestal een spel als de onze. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
moet weer te doen zijn dus , lekker hoor als we de poelfase halen |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Yep, Stylzz.
En ik denk dat we inmiddels al van eigen kracht kunnen uitgaan, gaan we redden dus. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik vind Zweeds voetbal niet om aan te gluren |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zweeds damesvoetbal kan mij wel bekoren, veel blondjes.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Het nigeriaanse dames elftal zou goed tegen zweden, kunnen voetballen Behoeven ze geen shirts en broekjes aan |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 - 13:44 schreef piet de paler het volgende:Het nigeriaanse dames elftal zou goed tegen zweden, kunnen voetballen Behoeven ze geen shirts en broekjes aan Lifve is good :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 augustus 2021 door VVout -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil