|
|
RenatoBos
|
|
|
Willem II - Feyenoord (zondag 15 augustus 2021, 16:45 uur)
Datum & tijdstip: Zondag 15 augustus 2021, 16:45 uur Locatie: Koning WillemII Stadion, Tilburg Scheidsrechter: Gözübüyük
De eerste wedstrijd van het seizoen staat voor de deur, uit naar Tilburg. Laten we hopen dat het een mooi middagje gaat worden wat een voorbode mag zijn voor een mooi seizoen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 augustus 2021 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De seizoenopener tegen Willem ll van zondag zal onder leiding staan van Serdar Gözübüyük. Hij zal geassisteerd worden door Van Zuilen en Balder. De vierde official is Van der Eijk. Van de Graaf is de VAR, Ribbink is de assistent-VAR.
Gözübüyük floot vorig seizoen geen één wedstrijd van Feyenoord in de competitie. De arbiter gaf vorig jaar in 18 wedstrijden in de Eredivisie 66 gele kaarten, trok vier keer rood en legde de bal drie keer op de stip. De Rotterdammers nemen het zondag om 16:45 op tegen Willem ll in Tilburg. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Daar is ie dan, zat al me te verbijten om de topic te starten :)
1-4 dan, met 3 doelpunten verschil winnen is de nieuwe norm. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 - 18:14 schreef VVout het volgende:Daar is ie dan, zat al me te verbijten om de topic te starten :) 1-4 dan, met 3 doelpunten verschil winnen is de nieuwe norm. Haha hier nog 1, dacht verdomme waar blijft MMM of VVout nou met dat topic..d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Willem II had de afgelopen weken last van coronabesmettingen en zag daardoor de oefenwedstrijden tegen Go Ahead Eagles en Sparta afgelast worden. De oefenwedstrijden die wel doorgingen wonnen de Tilburgers allemaal, maar van een optimale voorbereiding was geen sprake. Trainer Fred Grim: "Dit kwam uiteraard zeer ongelegen."
"Als je twee weken verplicht thuis bent en je begint weer heb je niet alleen stilgestaan, maar heb je ook een stapje terug moeten doen", aldus Grim tegenover Voetbal International. Willem II is, na een midweeks ingelaste oefenwedstrijd, wel klaar voor de confrontatie met Feyenoord morgen.
"Ik heb Feyenoord de laatste weken regelmatig zien spelen. Je ziet een visie, veel positiewisselingen. Feyenoord draait goed op dit moment, ze maken duidelijk stappen en lijken het goed op te pakken. Til is goed bezig, Linssen vindt zijn draai, Malacia valt op, het centrum is op orde en ze hebben een goede doelman. Feyenoord heeft een goed team." |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Het is nog onduidelijk of Feyenoord-aanvaller Alireza Jahanbakhsh kan spelen in de eerste competitiewedstrijden van de Rotterdammers.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Maak me wel zorgen als Jahanbakhsh niet speelt maar Linssen en Bozenik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Liever morgen niet en donderdag wel |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Maak me alleen zorgen over dat we te afhankelijk worden van bepaalde spelers. Het team moet de kracht zijn, niet het individu. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Klopt Geer Maar ik denk dat dat wel goed zit. 0-4 |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
0-2, maar heb eigenlijk geen idee. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Denk dat het een voordeel is dat we al een handvol serieuze wedstrijden hebben gespeeld tov Willem II. Die hebben ook een rommelige voorbereiding met Coronabesmettingen en oefenwedstrijden die niet doorgingen. Ik geloof dat ze afgelopen 3 weken maar 1 wedstrijd hebben gespeeld. Het elftal dat ze hebben is ook niet bijzonder geloof ik.
Zou al met al wel typisch Feyenoord zijn om dit dan niet te winnen. Teken uiteindelijk voor elke overwinning. Al hoop ik dat we de lijn van afgelopen 3 potjes kunnen doorzetten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Trainer van Willem2 roemt Feyenoord. Beetje rookgordijn optrekken. Voor straf 0-4. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
In welke provincie ligt de Efteling ook alweer? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Met die attractie de meeuwenkurketrekkerT, Zeeland toch? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zeeland kan in deze moderne tijden echt niet meer. Dat is zo 20e eeuws. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En met jou heb ik af en toe het idee dat je uit de Middeleeuwen komt.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Maak je het Forum in 1 klap weer ongezellig! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Matchday, wij gaan winnen ... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wel geinig, je gaat toch een beetje met t idee naar deze wedstrijd van 't zal wel weer ruk worden'.
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is toch ook wel de aantrekkingskracht van Feyenoord. Winnen als gewoonte stompt af. Maakt blasé. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zou Willem II. De bus parkeren ? |
|
|
|
|
pat
|
|
|
We winnen met 0-6 Drie keer linssen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 augustus 2021 door pat -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die hebben geen bus . Hooguit n transportertje. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bozenik trapt alle raampjes eruit |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Toch gaan ze 't proberen. Als Willem 2 gaat aanvallen worden ze geslacht |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Misschien geeft Slot nog een kans, zou leuk zijn voor Feyenoord als ie er wat van maakt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zonder Jahan heeft dat weinig zin |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Denk dat t veel meer om t collectief draait nu hoor. Begint achterin
Maar we gaan t zien! |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ben benieuwd of Aursnes gaat spelen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zal hopelijk bij een voorsprong er in gaan komen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik bedoel vd spits . Jahan is de enige die die bedient |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja das een ding. Nou voorgaande wedstrijden ook wel voorZetten vanaf de half gezien, bijvoorbeeld die bal die Til inkopte van Senesi. Voorzetten van Toornstra zijn vaak huilen :D Sini ziet niks :’) Linssen staat er met zijn verkeerde been |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Linssen heeft kansen gemist uit voorzetten en ook Til. Daarnaast regelmatig passes in de 16., links en rechts. Het bedienen is er wel degelijk. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
ed pouwelse