|
|
ed pouwelse
|
|
|
iemand al wat gehoord over jahanbaks is hij mee met de bus? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Aardig stil, begreep van Slot dat ze zaterdag zouden kijken.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Is Fermee met de bus ( transfer ?) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dennis van Eersel @DennisVanEersel
Opstelling Feyenoord: Bijlow; Pedersen, Trauner, Senesi, Malacia; Aursnes, Toornstra, Kökcü, Til; Linssen, Sinisterra #wilfey |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Alireza zit ook niet op de bank geloof ik. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Koekoekvariant he . Ligt in een ander nest . |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
aursnas basisplaats """"""moet je wel een indruk achterhgelaten hebben bij Slot Alireza zelfs niet op de bank ..........
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 augustus 2021 door piet de paler -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Opstellingen Willem II: Ruiter; Owusu, Bergström, Jenssen, Köhn; Saddiki, Spieringhs, Saglam; Nunnely, Wriedt, Köhlert Feyenoord: Bijlow; Pedersen, Trauner, Senesi, Malacia; Aursnes, Toornstra, Kökcü, Til; Linssen, Sinisterra
Wissels Willem II: Brondeel, Van den Berg; Heerkens, Ryan, Svensson, Zuijderwijk, Yeboah, Michelis, Schippers Feyenoord: Marciano, Jansen; Haps, Hendriks, Fer, Burger, Antonucci, Hartjes, Milambo, Bozeník, Bannis |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Fer lijkt ook niet mee. TransFER is dan serieus. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Staat bij de reserves..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 augustus 2021 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Robin van Persie en Sipke Hulshoff zijn de assistenten van Arne Slot vandaag. Marino Pusic zit in quarantaine na besmetting in directe omgeving. John de Wolf is ziek, niet COVID-19 gerelateerd, en is thuis gebleven om uit te zieken. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
weer geen diemers, teixeira... slot is neit blind ondanks dat hij laatst positief was over diemers en ook fer. mooi hoor |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die leest hier ook gewoon mee joh.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zag ik ook ja, maar op de foto's zag ik hem niet voorbij komen en ook zijn shirt hing niet in de kleedkamer.
Maar Feyenoord geeft zelf aan dat ie er gewoon bij zit, dus dan zal het wel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 augustus 2021 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wat doe jij in de kleedkamer dan T..? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Moet zo voetballen tegen Willem II. ;)
Zag wat foto's voorbij komen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Benieuwd naar Aurnsnes vandaag, nu al een basisplaats. Verder een prima opstelling!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Geweldenaar he..d:-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik gok dat t zo staat: Bijlow Pedersen Trauner Senesi Malacia Aursnes Til Kökcu Toornstra Linssen Sinisterra |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
denk ik ook , toornstra heeft vaker op die positie gespeeld onder gio |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Alsjeblieft niet Toornstra op rechts, die ellende hebben we inderdaad vaak genoeg gehad.
Als je met deze 11 speelt hoop ik Kokcu hangend op links |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op zondag 15 augustus 2021 - 16:19 schreef MMM het volgende:Alsjeblieft niet Toornstra op rechts, die ellende hebben we inderdaad vaak genoeg gehad. Als je met deze 11 speelt hoop ik Kokcu hangend op links Beter als linssen daar he, daar kwam echt niks uit |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 15 augustus 2021 - 15:51 schreef Stylzz het volgende:Ik gok dat t zo staat: Bijlow Pedersen Trauner Senesi Malacia Aursnes Til Kökcu Toornstra Linssen Sinisterra Spot on.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Iedereen alvast een fijne wedstrijd toegewenst, COME ON FEYENOORD..!!!!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Voor het eerst in tijden weer eens zenuwachtig. Vorig jaar boeide het me niet meer |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Ik ook spannend dat middeveld |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 15 augustus 2021 - 16:19 schreef MMM het volgende:Alsjeblieft niet Toornstra op rechts, die ellende hebben we inderdaad vaak genoeg gehad. Als je met deze 11 speelt hoop ik Kokcu hangend op links Toch wel. Jammer.
Maar alle vertrouwen in Slot! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Plezier mannen, hoop een leuke pot. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Geen fan van Jens op rechts, maargoed. Kom op Feyenoord! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Til.. Zwak gedaan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 augustus 2021 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD