|
|
pat
|
|
|
Senesi legt die bal zo lekker neer |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De voorhoede wordt continu bediend. Als daar een echte afmaker zou staan... |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik geniet van Trauner.
Verdedigend ijzersterk en aan de bal een verademing na wat we gewend zijn geweest de laatste jaren. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Vind je? Ik vind hem wel ok. Beetje zoekende nog, maar das logisch gezien het gegeven dat hij hier pas een paar dagen is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 15 augustus 2021 - 17:30 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Vind je? Ik vind hem wel ok. Beetje zoekende nog, maar das logisch gezien het gegeven dat hij hier pas een paar dagen is. Vooral in de passing nog. De rest is voldoende |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 15 augustus 2021 - 17:30 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Vind je? Ik vind hem wel ok. Beetje zoekende nog, maar das logisch gezien het gegeven dat hij hier pas een paar dagen is. Slecht in de passing, als een paar keer de bal achter pedersen zen geven ipv in de loop mee te geven..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 augustus 2021 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zo bizar dat we bijna altijd de bal kwijt kunnen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 15 augustus 2021 - 17:31 schreef RenatoBos het volgende:[..] Slecht in de passing, als een paar keer de bal achter pedersen zen geven ipv in de loop mee te geven.. Ok dat wel ja. Maar dat is typisch ook iets dat verbeterd als hij het team beter leert kennen. Al zou hij uitgerekend Pedersen wel moeten begrijpen natuurlijk. ;) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
Nou nou het is wat onwennig maar ok |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zijn we ook niet meer gewend... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik geniet. Bij vlagen word er zo goed gevoetbald.
Ik weet niet hoelang dat geleden is. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 15 augustus 2021 - 17:30 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Vind je? Ik vind hem wel ok. Beetje zoekende nog, maar das logisch gezien het gegeven dat hij hier pas een paar dagen is. Exact. Niet vreemd dat hij dus een paar rare ballen speelt. Ik vind hem ook positief. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Aardige eerste helft. En het zit een beetje mee op de juiste momenten. Al is de voorsprong dik verdiend. Af en toe vind ik wel dat Willem II de voorzet iets te makkelijk kan geven. Die kan er m.i. vaker uitgehaald worden. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op zondag 15 augustus 2021 - 17:30 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Vind je? Ik vind hem wel ok. Beetje zoekende nog, maar das logisch gezien het gegeven dat hij hier pas een paar dagen is. Ik denk dat het met vertrouwen te maken heeft, zag je net ook een beetje. Die bleef maar kijken of die em kwijt kon maar halverwege ging de knop om en sluit ie af met een mooie pas dus hopen op een goede maar |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Na de eerste helft een comfortabele voorsprong neergezet, nu vroeg in de 2e helft de 3e maken en dan wissels de kans geven minuutjes te maken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 15 augustus 2021 - 17:34 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ok dat wel ja. Maar dat is typisch ook iets dat verbeterd als hij het team beter leert kennen. Al zou hij uitgerekend Pedersen wel moeten begrijpen natuurlijk. ;) Daar zeg je wat inderdaad, samen gespeeld bij Molde..d,-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar mannen, en Ar, ik denk dat we veel plezier aan dit Feyenoord gaan beleven. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 15 augustus 2021 - 17:37 schreef VVout het volgende:Na de eerste helft een comfortabele voorsprong neergezet, nu vroeg in de 2e helft de 3e maken en dan wissels de kans geven minuutjes te maken. Juist, laat ze maar weer opdraven milambo en hartjes.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Whahahahahahahahahahaaaaa |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 15 augustus 2021 - 17:37 schreef VVout het volgende:Na de eerste helft een comfortabele voorsprong neergezet, nu vroeg in de 2e helft de 3e maken en dan wissels de kans geven minuutjes te maken. Graag dit!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Vooral omdat het spel gespeeld wordt zoals dat bij Feyenoord past. Met veel energie. Maar gekoppeld aan technisch voetbal. Niet dat tergend langzame opbouw voetbal, waar de bal alleen maar breed wordt geschoven en ook niet het 'domme' werkvoetbal.
Dat hebben we toch al jaren niet meer gezien. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ja precies, daarom nu zoveel genieten.. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 15 augustus 2021 - 17:36 schreef pat het volgende:[..] Ik denk dat het met vertrouwen te maken heeft, zag je net ook een beetje. Die bleef maar kijken of die em kwijt kon maar halverwege ging de knop om en sluit ie af met een mooie pas dus hopen op een goede maar Denk ik ook. Maar over een paar weken geeft ie een paar van die ballen wel. Laat hem nu maar iets safer spelen. Is niet zo erg. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Hahaha jij bent echt zo'n kutje. |
|
|
|