|
|
pat
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
top avondje , heerlijk om onze ploeg zo te zien voetballen , wat mij echt opvalt de teamgeest , het samen er voor gaan en het plezier , mooi om te zien deze ontwikkeling , met een goede spits erbij kunnen we nog ver komen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Gewoon steeds apathisch toekijken en niks sussen of oplossen. Maar vervolgens wel met kaarten strooien als 't uit de hand loopt. Ongelooflijk. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 - 22:49 schreef kenny het volgende:top avondje , heerlijk om onze ploeg zo te zien voetballen , wat mij echt opvalt de teamgeest , het samen er voor gaan en het plezier , mooi om te zien deze ontwikkeling , met een goede spits erbij kunnen we nog ver komen Als je niet de allerbeste spelers hebt, dan kan je nog wel het beste team vormen. Dat is precies wat Slot heeft gedaan en nog aan het doen is. Betaald zich uit in resultaat, spelers die wat voor elkaar over hebben. Heerlijk om te zien! The way to play. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 - 22:50 schreef MightyAce het volgende:[..] Gewoon steeds apathisch toekijken en niks sussen of oplossen. Maar vervolgens wel met kaarten strooien als 't uit de hand loopt. Ongelooflijk. Was nog een brit ook, die komp de pl nie in |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Deze gast doet me een beetje aan jou denken lol Je moet alleen je haar laten groeien en een bril kopen hehe
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 augustus 2021 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 - 00:05 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Deze gast doet me een beetje aan jou denken lol Je moet alleen je haar laten groeien en een bril kopen hehe [ filmpje ] Dat heb ik nou ook bij jou..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 augustus 2021 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zou die staan in zijn auto hahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Denk het wel, stoel eruit gehaald komt ie net boven stuur uit d:-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Elfsborg is overal in 90 minuten omgedraaid van ‘lastige tegenstander’ naar ‘kunnen er niks van’. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zou ook meer kunnen zeggen over de herhaalde verbazing van hoe goed en dynamisch Feyenoord blijft spelen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ben ik de enige die zich toch nog zorgen maak voor volgende week? Ik bedoel, rampspoed zit zo diep in onze genen.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 - 08:32 schreef CobusIII het volgende:Ben ik de enige die zich toch nog zorgen maak voor volgende week? Ik bedoel, rampspoed zit zo diep in onze genen.... T blijft altijd een beetje in t achterhoofd |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 - 08:32 schreef CobusIII het volgende:Ben ik de enige die zich toch nog zorgen maak voor volgende week? Ik bedoel, rampspoed zit zo diep in onze genen.... Heb ik ook hoor, jaren, decennia, van pieken en dalen. Het vertrouwen is dan niet vanzelfsprekend meer. Onoverwinnelijkheid is bovendien saai en maakt afgestompt. Spanning is veel leuker. Alleen niet te vaak. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De selectie stijgt in waarde . De kassa voor Arnesen is ook geopend . |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Let the good times begin... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De amusementswaarde is van een 1 naar een 9 gegaan . Rode kaarten zijn nu voor de tegenstanders , en het plezier spat eraf . God bestaat . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 - 08:32 schreef CobusIII het volgende:Ben ik de enige die zich toch nog zorgen maak voor volgende week? Ik bedoel, rampspoed zit zo diep in onze genen.... Ze werden behoorlijk sportief vernederd en de frustratie droop er bij hun vanaf. Je kan wel wat gaan verwachten denk ik. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 - 10:26 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ze werden behoorlijk sportief vernederd en de frustratie droop er bij hun vanaf. Je kan wel wat gaan verwachten denk ik. Dat denk ik ook. Die gaan over de grens heen. Maar wat gaat Feijenoord doen? Daar zitten ook een paar heetgebakerde figuren tussen (Til, Kokcu, Pedersen (onervaren)) En dan nog de supporters...mogen die mee? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
bbbrrrr...10-0 had mij meer gerustgesteld... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 - 10:26 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ze werden behoorlijk sportief vernederd en de frustratie droop er bij hun vanaf. Je kan wel wat gaan verwachten denk ik. Een nog grotere schoppartij. Was trouwens mooi dat Linssen Pederson op z'n kop gaf na z'n gele kaart haha |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Hier nog één ja, had ook liever Milambo en Hartjes en eventueel Bannis gezien. Zeker na Boz gezien te hebben zie je een speler die volgens mij weinig meebrengt voor dit spelsysteem. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 - 11:17 schreef VVout het volgende:[..] Hier nog één ja, had ook liever Milambo en Hartjes en eventueel Bannis gezien. Zeker na Boz gezien te hebben zie je een speler die volgens mij weinig meebrengt voor dit spelsysteem. Denk dat 't belangrijk is dat Fer en Bozo minuten krijgen ivm transfers/verhuur |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 - 00:05 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Deze gast doet me een beetje aan jou denken lol Je moet alleen je haar laten groeien en een bril kopen hehe [ filmpje ] quote: Haha, lekker bezig hoor :-)) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dan moeten ze beter niet kijken, maar een DVDtje bestellen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 - 10:26 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ze werden behoorlijk sportief vernederd en de frustratie droop er bij hun vanaf. Je kan wel wat gaan verwachten denk ik. Wij gewoon lekker op de counter spelen. Rustig afwachten, en hun houden de bal toch niet lang in de ploeg. Overnemen en BAM. Al ist maar 0-1, moeten hun er 7 maken.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 - 14:36 schreef ar het volgende:[..] Wij gewoon lekker op de counter spelen. Rustig afwachten, en hun houden de bal toch niet lang in de ploeg. Overnemen en BAM. Al ist maar 0-1, moeten hun er 7 maken.. Uitdoelpunten tellen niet meer dubbel... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 - 14:36 schreef ar het volgende:[..] Wij gewoon lekker op de counter spelen. Rustig afwachten, en hun houden de bal toch niet lang in de ploeg. Overnemen en BAM. Al ist maar 0-1, moeten hun er 7 maken.. Gewoon zoals nu normaal is . Vol in de aanval. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik denk ook dat dat t was. Fer is bekend . En VI melde dat er iets speelde rond Bozenik . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ze kunnen dan beter niet spelen |
|
|
|