|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord- Go Ahead Eagles (zondag 22 augustus 2021, 14:30 uur)
Datum & tijdstip: Zondag 22 augustus 2021, 14:30 uur Locatie: De Kuip, ROTTERDAM Scheidsrechter: Dieperink
De eerste thuiswedstrijd van Feyenoord in het nieuwe Eredivisieseizoen staat onder leiding van Rob Dieperink. In De Kuip is Go Ahead Eagles dan de tegenstander. Dieperink krijgt assistentie van grensrechters Erwin Zeinstra en Michael Osseweijer en vierde official Jannick van der Laan. Danny Makkelie is de VAR, geassisteerd door Robin Gansner.
De 33-jarige Dieperink floot in de afgelopen vier seizoenen 24 Eredivisiewedstrijden, maar nog nooit een duel van Feyenoord. Het wordt in zondag in De Kuip de eerste keer dat hij überhaupt een wedstrijd van een topclub onder zijn hoede heeft. Vorige week begon hij zijn seizoen met de Keuken Kampioen Divisie-topper tussen VVV-Venlo en NAC Breda. In dat duel hield hij zijn kaarten op zak.
Promovendus Go Ahead Eagles is zondag de eerste Eredivisieploeg die dit seizoen op bezoek komt in De Kuip. De ploeg uit Deventer is als nieuwkomer op het hoogste niveau niet goed begonnen: afgelopen vrijdag ging het in eigen huis met 0-1 onderuit tegen sc Heerenveen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 augustus 2021 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De volgende drie puntert......5-0 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Een jonge scheids die z'n eerste wedstrijd van Feyenoord fluit, én in de KUIP. Ik zeg beïnvloedbaar. 8-0 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De wedstrijd topics gaan ineens vroeg van start :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
5-2, blijf toch bij die marge van 3 voorlopig. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ghèhè, hij kan het wel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mag je ook na de wedstrijd voorspellen? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Alleen probleem is ik kan gaan plaatjes meer plakken.. Als iemand een goede maar vooral makkelijke site weet, GRAAG.. Kan ik het topic wat meer opfleuren.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Die van Henk vind ik het mooist. Dat plaatje geeft me altijd een vorm van warmte en rust. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote: Dat is ook wel eens zo rond het eerste fluitsignaal geweest. :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Thanx ff kijken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 augustus 2021 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 16 augustus 2021 - 19:55 schreef RenatoBos het volgende:[..] Alleen probleem is ik kan gaan plaatjes meer plakken.. Als iemand een goede maar vooral makkelijke site weet, GRAAG.. Kan ik het topic wat meer opfleuren.. Deze gebruik ik en werkt ook nog. Kan je zelfs invoegen via ctrl+c direct vanaf site en met cntr+v direct in https://imgbb.com |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Bijna alleen maar afgelopen seizoen :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 augustus 2021 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
3-0 mits er geen gekke dingen gebeuren |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Moguh, dit stopt niet met 5-0 |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
3-0 bij de rust en dan weer handrem erop. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
3-0 bij de rust en dan weer handrem erop. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Shit, dan moet ik de decoder op pauze zetten |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Weer zin in.
Hoelang is dat geleden, dat je uitkijkt naar iedere wedstrijd. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gaan bus parkeren.......1-0 |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ben benieuwd wie er komt te staan op het middenveld , wie verliest zijn plek voor aursnes |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: En zelfs toen zat zenuwenpotjes met slecht voetbal haha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Nou , dat vond ik wel meevallen . Niet zo sprankelend , maar vaak wel dominant en makkelijk , wel vaak kleine uitslagen . |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Oh die zullen we wel meer krijgen die zenuwenpotjes. Gelukkig kunnen wij dat aan :) Ik vond het voetbal toen ook best dominant en niet zo slecht. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
Ik zeg 2-0 maar hoop op meer. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
quote: Mag hopen dat jij gelijk hebt.!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Aursnes bank. Toch wat verrassend aangezien hij afgelopen donderdag niet speelde. En komende donderdag weer niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2021 - 13:12 schreef MMM het volgende:Aursnes bank. Toch wat verrassend aangezien hij afgelopen donderdag niet speelde. En komende donderdag weer niet. Ja , had m ook verwacht . Misschien in de rust . |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2021 - 13:12 schreef MMM het volgende:Aursnes bank. Toch wat verrassend aangezien hij afgelopen donderdag niet speelde. En komende donderdag weer niet. Toornstra te belangrijk dus |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: Ik vond de invalbeurt prima maar nou niet je van het of zag ik dat verkeerd? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geen Hartjes en Milambo. Met O21 en licht geblesseerd |
|
|
|