|
|
van geil
|
|
|
Ja , drie minuten , smullen . |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
quote: Zie je goed, die jongen wordt toch nog onderschat. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Naja... in 30 sec bijna een assist. Ik zag net in 30 sec een gele kaart. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik begin me echt te erg aan Jens te ergeren. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Burger ipv Hendriks valt niet uit te leggen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Burger Jens Keeper Kökcü Linssen
Onvoldoendes |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Pedersen ook vind ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Die viel in t grote gemiddelde bij mij |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Gelukkig, het oude Feijenoord weer gezien. Stel je voor dat we dit gewoon ff makkelijk op slot gooien in het eerste kwartier...nee toch nog me groen en geel ergeren. Het middenveld was volsagen ruk... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Slecht gevoel aan over gehouden . Je geeft weer voer aan de media, pakt geen puntjes , en op termijn dus ook geen extra geld etc. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 - 20:54 schreef van geil het volgende:Slecht gevoel aan over gehouden . Je geeft weer voer aan de media, pakt geen puntjes , en op termijn dus ook geen extra geld etc. eens, maar je voelt het aankomen. Echt des Feijenoords om toch nog je eigen glazen in te gooien. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2021 - 20:54 schreef van geil het volgende:Slecht gevoel aan over gehouden . Je geeft weer voer aan de media, pakt geen puntjes , en op termijn dus ook geen extra geld etc. Zo kennen we ons weer |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Van harte met plaatsing mannen. Maar een onvolwassen pot voetbal dus. Slechte wedstrijd,en toch rolt de bal continu lekker rond haha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: T merendeel heeft gewoon rust genomen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Verloren we ook wel van uit. En kunstgras Net als RKC zeg maar |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als van Gaal heeft gekeken dan blijven Malacia en Til thuis. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Tuurlijk. En dan kom je niet in je energie (Vrij naar Jens T. Dd 22/8/2021)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 augustus 2021 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
alleen sini vond ik goed , de rest speelde slap , die keeper is een rare duikelaar stomt alles met een vuist weg , je hou je hart vast met hem |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Keeper straalt weinig vetrouwen uit, dus ook niet naar de rest van het elftal. Hopelijk wordt hij snel overtuigender. Uiteraard is Bijlow zondag er gelukkig weer bij. Snel deze pot vergeten, absoluut niet genoten , was dat genieten al wel een beetje gewent.... |
|
|
|
|
kriebel70
|
|
|
haps kwam erin , heeft 20 meter gesprint en de rest gewandeld .. ...straalt geen energie uit niks … had hendriks zeker verwacht te zien spelen ...burger komt te kort . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het meest enge vind ik ,dat Malacia zei dat ze volle bak gingen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wat een ontiegelijk gezaag weer, zondag Utrecht inblikken deze afstrepen en de poelfase in.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 augustus 2021 door VVout -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Constateren is echt wat anders dan zagen VVout , dit was niveau Cambuur he . |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Kunstgras, laatste weken gas gegeven, ga je ff al je energie in steken zeker. Ga je niet hardop roepen, want dan schreeuwt iedereen weer moord en brand. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Net de wedstrijd gekeken (had 'm opgenomen ivm werk). Viel niet mee allemaal. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Na die 2-0 ging Feyenoord weer wat aanzetten. En dus 2-1. Er is m.i. gedoseerd met energie gesmeten. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 - 07:50 schreef FR-Henk het volgende:Na die 2-0 ging Feyenoord weer wat aanzetten. En dus 2-1. Er is m.i. gedoseerd met energie gesmeten. Je zag aan alles dat de focus er net niet was. Kunstgras in een Europese wedstrijd zou trouwens verboden moeten worden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 - 07:52 schreef MightyAce het volgende:[..] Je zag aan alles dat de focus er net niet was. Kunstgras in een Europese wedstrijd zou trouwens verboden moeten worden. Yep. Blessuremakers. Zeker als het er echt om gaat. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Hoe je het ook bekijkt, je kan niet zeggen dat je er een lekker gevoel aan kan over houden aan zo'n wedstrijd. Voor de 2-1 had het ook nog zo maar 3-0 kunnen staan en wat voor wedstrijd ga je dan krijgen met nog een half uur te spelen? Het is gewoon niet volwassen. je moet meteen de wedstrijd in slot gooien, zodat je de wisselspelers kan gebruiken. Slechte onvolwassen wedstrijd. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Wie stond er gisteren eigenlijk op als leider in het team? Niemand. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 - 08:33 schreef CobusIII het volgende:Hoe je het ook bekijkt, je kan niet zeggen dat je er een lekker gevoel aan kan over houden aan zo'n wedstrijd. Voor de 2-1 had het ook nog zo maar 3-0 kunnen staan en wat voor wedstrijd ga je dan krijgen met nog een half uur te spelen? Het is gewoon niet volwassen. je moet meteen de wedstrijd in slot gooien, zodat je de wisselspelers kan gebruiken. Slechte onvolwassen wedstrijd. We kunnen alleen maar hopen dat dit voor scherpte zorgt, weten dat alles gegeven moet worden voor een resultaat. |
|
|
|