|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Vasthouden is hands. Zeker als een speler door kan lopen richting een kansrijke situatie |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Wie wil je brengen? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Twee individuele fouten en t staat gewoon 3-1. Zo treurig |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 29 augustus 2021 - 13:32 schreef Stylzz het volgende:[..] Ik heb altijd wel kritiek gehad op zijn spel.Bij vlagen is t onbegrijpelijk, ballen door t midden enzovoorts. Maar er zit gewoon veel potentie in. Kritiek is vaak ook terecht ,maar waarom nu opeens wel Hendriks in t centrum. Dit is de lastigste wedstrijd tot nu toe .
Ik hoop nu dat Slot vast blijft houden aan Hendriks en geen Burger meer achterin. Daar worden ze allemaal beter van. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Herpakken als team kom op |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wat kan je nog in een half uur, eerst maar een de aansluitingstreffer zien te forceren. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 29 augustus 2021 - 13:32 schreef piet de paler het volgende:[..] Dit wisten we toch ......of dacht je dat we alles winnen. Ik denk toch vermoeidheid Inderdaad. Alleen die vermoeidheid zie ik niet. Gewoon goeie tegenstander met passie en ervaring. Leren van zo'n wedstrijd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Hiervan leren denk ik. Utrecht uit is geen picknick. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
2e goal maken snel, hopen dat ze blijven terug lopen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Bannis en Balde.
Je moet wat. Dit moddert nu al 60 minuten aan |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Deze wissel is bemoedigend |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Oh van de Maarel ,nu krijgen we kansen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toornstra.
Ach laat ook maar |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Mwah hoorde Been zeggen dat Utrecht slechts twee keer had gewonnen in de laatste 29 onderlinge confrontaties |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Elke lange bal van ons is kansloos . Die van Utrecht daarentegen ,zijn altijd dreigend |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 29 augustus 2021 - 13:32 schreef piet de paler het volgende:[..] Dit wisten we toch ......of dacht je dat we alles winnen. Ik denk toch vermoeidheid begrijpelijk hoor we hebben de afgelopen weken veel wedstrijden wekelijks gespeeld , dan treed er onbewust fysiek en mentaal toch wat vermoeidheid op , waardoor je net iets te laat bent , waardoor je net niet goed druk kan zetten als team , waardoor foutjes komen en de scherpte net ff iets ontbreekt , utrecht heeft die scherpte en fitheid wel waardoor je zelf niet in je spel komt
je ziet nu dat de selectie breder moet worden en er op zeker een spits moet komen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Een beetje de hoera stemming temperen en verder gaan met hard werken op de trainingen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Diallo belt net. Gaat invallen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Gelijkspel eruit slepen, moet ergens in geloven! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
MALACIA WISSEL
verdomme man je hebt Haps op de bank |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Jens is degene die t meest ervaren moet zijn en lijdt het meeste balverlies en gaat ongetwijfeld zijn tweede gele pakken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Malacia kut en weer kut. Haps inzetten. Of gaat die ook weg... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dan is t een terugspeelbal |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Stinkt aan alle kanten dit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: nee t klopte helaas |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Sorry hoor maar 65 minuten en 1 wisseltje.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Higler mist heel veel deze wedstrijd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Linssen ook niet bezig met voetballen, meer met irritant doen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ongelooflijk he, mogen ze wel eens naar kijken naar zijn functioneren.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind t wel meevallen met Higler hoor. We doen t gewoon echt zelf. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Zo eens! Die vent is zooooooo slecht, drama, treurig, onzeker. Eerst fluiten dan pas kijken, vertrouwd meer op de Var dan op zichzelf. Kan niet dit. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hendriks in in ieder geval lichtpunt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maak een goal, kan t nog leuk worden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: De var en de assisten5 die zijn fouten moeten corrigeren..vind het niks meevallen die vent.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Sterker nog ..moest eigenlijk rood geven aan Malacia |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 29 augustus 2021 - 13:45 schreef RenatoBos het volgende:[..] De var en de assisten5 die zijn fouten moeten corrigeren..vind het niks meevallen die vent.. Daar zijn ze voor. |
|
|
|