|
|
R()b
|
|
|
Higler fluit meerdere wedstrijden zo, niet alleen Feyenoord hoor. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Voornamelijk ja. Maar die penalty situaties schat hij allemaal verkeerd in denk ik. Alleen die uiteindelijk gegeven is kan je wat voor zeggen. En die vrije trap waar Malacia geel kreeg was ook twijfelachtig. Dat zijn toch een hoop bepalende momenten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
wat slecht van die linssen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Om de fouten van een scheidsrechter recht te zetten? Yeah right, die zijn er als een scheids iets niet ziet.. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op zondag 29 augustus 2021 - 13:46 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Voornamelijk ja. Maar die penalty situaties schat hij allemaal verkeerd in denk ik. Alleen die uiteindelijk gegeven is kan je wat voor zeggen. En die vrije trap waar Malacia geel kreeg was ook twijfelachtig. Dat zijn toch een hoop bepalende momenten. Dan valt het toch niet mee??? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ah, De amoeben zingen weer dat Higler een k*nkerjood is |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote:Op zondag 29 augustus 2021 - 13:47 schreef RenatoBos het volgende:[..] Om de fouten van een scheidsrechter recht te zetten? Yeah right, die zijn er als een scheids iets niet ziet.. Inderdaad, kan kunnen we beter zonder scheids gaan spelen en vanuit die rukbunker alles bepalen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Meer reden om tegen te fluiten |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 29 augustus 2021 - 13:48 schreef Nicotti het volgende:[..] Inderdaad, kan kunnen we beter zonder scheids gaan spelen en vanuit die rukbunker alles bepalen In geval van Higler wel ja.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Haha al die mannen die er nu inkomen wil je niet eens op de bank hebben |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Nee, dat zeg ik toch ook? Maar tegelijkertijd doen we het met name ons zelf aan. En een deel van de missers van Higler is rechtgezet door VAR en assistenten. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Commentator heeft er verstand van lol |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zeg het gaat gelijk worden ( tegen beter weten in ) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Die Maher krijgt nu pas geel, bijzonder |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Had al rood moeten hebben |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: enigste is haps , de rest hoef je nu niet te wisselen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ja piet. Vergeet dat maar |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 29 augustus 2021 - 09:58 schreef MightyAce het volgende:Ben er niet gerust op. Na donderdag voel ik toch weer zo'n typische Feyenoord-Inzinking aankomen. Helaas waar |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wel lekker dat we t eerste verlies gehad hebben |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jij verdient een sticker, chapeau.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vol gas de transferperiode in ;) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op zondag 29 augustus 2021 - 13:49 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Nee, dat zeg ik toch ook? Maar tegelijkertijd doen we het met name ons zelf aan. En een deel van de missers van Higler is rechtgezet door VAR en assistenten. Dan lees ik verkeerd, ik vind namelijk dat hij cruciale situties liet gaan. Dat houd utreg in de wedstrijd |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik vind de corners van Kokcu zo droevig. Pupillen voetbal |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zou graag zien dat Toornstra nog een frustratie kaartje pakt en we de volgende keer zonder hem MOETEN. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lekker op tijd deze wissel |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Utrecht is gewoon sterk. Feyenoord moet daar nog komen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Het is je toch wel opgevallen dat Malacia het halve puin van hem heeft opgeruimd? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Hahahhaa blijdschap |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 29 augustus 2021 - 13:54 schreef pat het volgende:[..] Dan lees ik verkeerd, ik vind namelijk dat hij cruciale situties liet gaan. Dat houd utreg in de wedstrijd Houd Utrecht in de wedstrijd???? We staan dik achter hoor en heb het idee dat als er iemand gaa5 scoren nog het Utrecht is.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Haal die kauwgom eens uit je mond Balde... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Positief dat Balde weer terug is ten minste. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Linssen bezig met randzaken, je speelt gewoon al 90 min met 10 man. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Die is ruzie met zichzelf aan 't maken |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Totaal helemaal niks toegevoegd vandaag. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Slappe gelul van die commentator. We verneuken ons zelf gewoon vlak voor rust en twee keer na rust door Malacia. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Eerste serieuze tegenstander en we gaan er simpel af |
|
|
|