|
|
pat
|
|
|
quote: gisteren was voor mij geen voetbal wedstrijd van niveau ace vind je ook niet? - slecht publiek - monotoon gejank uren achterelkaar - tegenstanders die overal te laat waren, vervelende kut overtredingkjes - scheids die, nou ja ik vond hem werkelijk belachelijk - geen var - KUNSTGRAS IN EEN EUROPEES TOERNOOI ZAL IK NOOIT SNAPPEN - geen eigen supporters - geen senesi en bijlow - geen noodzaak
das veel hoor |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 - 13:26 schreef pat het volgende:[..] gisteren was voor mij geen voetbal wedstrijd van niveau ace vind je ook niet? - slecht publiek - monotoon gejank uren achterelkaar - tegenstanders die overal te laat waren, vervelende kut overtredingkjes - scheids die, nou ja ik vond hem werkelijk belachelijk - geen var - KUNSTGRAS IN EEN EUROPEES TOERNOOI ZAL IK NOOIT SNAPPEN - geen eigen supporters - geen senesi en bijlow - geen noodzaak das veel hoor Mooie excuses, maar dat is nou het verschil tussen volwassen en niet volwassen..... |
|
|
|
|
ed pouwelse
|
|
|
weet iemand of sanesi weer traint en of hij kan spelen tegen utrecht |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Utrecht lijkt sowieso te vroeg te komen |
|
|
|
|
ed pouwelse
|
|
|
Is hij toch zwaarder geblesseerd dan verwacht |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Waarschijnlijk geen Senesi inderdaad |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
De kans is groot dat Marcos Senesi Utrecht-uit moet missen, zo liet Slot weten. 'Ik schat in dat hij er niet bij is. Ik hoop het wel, maar het is kort dag. Als hij er niet bij is, zullen we het op een andere manier moeten oplossen. Dat kan best een creatieve manier worden. Met onze bank kunnen we niet een op een vervangen.'
Dat klinkt weer als Burger helaas. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Erg ook, dat je een cv gewoon niet 1 op 1 kunt vervangen als profclub. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 - 17:15 schreef MightyAce het volgende:De kans is groot dat Marcos Senesi Utrecht-uit moet missen, zo liet Slot weten. 'Ik schat in dat hij er niet bij is. Ik hoop het wel, maar het is kort dag. Als hij er niet bij is, zullen we het op een andere manier moeten oplossen. Dat kan best een creatieve manier worden. Met onze bank kunnen we niet een op een vervangen.' Dat klinkt weer als Burger helaas. Belachelijk. Hendriks is een linksbenige cv dus dan zeg je die daar neer |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Maar van een te laag niveau volgens Slot. Slechter dan Burger dus. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Zijn beiden afgevallen bij jong Oranje lees ik net |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Je zou daar misschien Hapsie toch neer kunnen zetten als het met Burger niet wil lukken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Utrecht speelt 4 4 2 toch ? Dan zou 3 4 3 prima kunnen . |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
Gewoon Hendriks daar laten spelen wanneer moet je hem dan de kans geven? Ja afgelopen do had je hem de kans moeten geven is niet gedaan dus dan maar deze wedstrijd slechter dan Burger had hij het volgens mij niet gedaan is potverdorie zijn eigen positie dus ik zeg laten spelen zondag. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ze lopen van de fc nu al te gillen, we gaan iets recht zetten. Zet eerst de Dom maar recht, beetje moe van die ploeg aan het worden |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Prima tijd eigenlijk 12:15, kan ik daarna nog lekker F1 kijken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
12.15 is een leuke tijd als je wint. Anders is het een lange kut dag verder.
12.15 in de Kuip vind ik afschuwelijk trouwens, moet je zo vroeg weg..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 augustus 2021 door MMM -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Meer tijd om achteraf nog een biertje te pakken op de winst, 's ochtends wel ff doorbijten ja. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
1-2. Rust 0-2, daarna zet Utrecht tandje bij en gaat Feyenoord weer in remstand. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind Utrecht steeds meer een jankclub worden |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Meehuilers met die zielige van Seumeren. Miljoenen aan die club gespendeerd, geen enkel succes. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Vermoedelijke opstelling Feyenoord: Bijlow, Pedersen, Trauner, Burger, Malacia, Toornstra, Til, Kökcü, Jahanbakhsh, Linssen, Sinisterra |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Volgens het AD, dus who knows. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
morgen heerlijk daggie bankie zitten , eerst feyenoord daarna max heb er zin in |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ben er niet gerust op. Na donderdag voel ik toch weer zo'n typische Feyenoord-Inzinking aankomen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee, winnen we wel, maar met minder overtuigend spel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Opstelling Feyenoord Bijlow; Pedersen, Trauner, Hendriks, Malacia; Toornstra, Til, Kökcü; Jahanbakhsh, Linssen, Sinisterra.
Wissels Feyenoord Marciano, Troost, Haps, Burger, Benita, Aursnes, Hartjes, Milambo, Balde, Bannis. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hendriks dus. Dat is mooi! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Kerk doet niet mee, prima! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Idd. Laat maar zien dan! |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Ik zag balde op de bank dus niet meer geblesseerd. Hendrik ipv burgert Ik zie het goed komen winst met de 0 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tuurlijk want Bijlow staat op goal.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ben blij door de keuzes |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Prima opstelling.
Al had ik Toornstra op de bank ook niet erg gevonden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 augustus 2021 door MMM -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Fijne wedstrijd iedereen, COME ON FEYENOORD |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat word op twee schermen kijken vrouwen spelen ook om 12:15.. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
belangrijk potje , ben erg benieuwd , prettige wedstrijd allemaal |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja had ik graag ook goed willen kijken. Ben nu eenmaal dames trainer ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|