|
|
pat
|
|
|
quote:Op zondag 29 augustus 2021 - 13:10 schreef Stylzz het volgende:Ik vind Feyenoord niet vermoeid ogen, maar wel dat Utrecht er veel meer energie in werpt. De vraag is of Utrecht dat volhoudt. Ja dat is het maar hoelang houd utreg dat nog vol? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat en Aursnes voor Toornstra.
Dat zou ik doen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: misschien dit keer wel 90 minuten. Maar laten we wel zijn, Utrecht uit is ook gewoon geen wandeling in t park. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Maar voor wie? Neem aan jens |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Malacia laten staan is de goden verzoeken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik wil Dost eigenlijk niet, maar die had je nu kunnen gebruiken. Je komt er namelijk vaak niet uit en je hebt ook niet de optie om lang te spelen en aan te sluiten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Volgend mij is t heel simpel . Linssen moet vaker n linie zakken . Utrecht speelt met n man meer op t middenveld . En zelf initiatief pakken qua druk zetten . Utrecht zet vol druk , en we konden daar niet zo goed mee omgaan . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja en het grappige is dat hij eigenlijk niks verkeerds heeft gedaan om een gele kaart te krijgen of een penalty tegen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 29 augustus 2021 - 13:16 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja en het grappige is dat hij eigenlijk niks verkeerds heeft gedaan om een gele kaart te krijgen of een penalty tegen. Daar niet nee, wel een hoop ballen onnodig ingeleverd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 29 augustus 2021 - 13:16 schreef van geil het volgende:Volgend mij is t heel simpel . Linssen moet vaker n linie zakken . Utrecht speelt met n man meer op t middenveld . En zelf initiatief pakken qua druk zetten . Utrecht zet vol druk , en we konden daar niet zo goed mee omgaan . Linssen kan zich laten zakken, maar daar komt ie in de duels en dan kunnen ze m na de wedstrijd uit t gras peuteren. Helaas. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
dan moet je m wisselen voor n middenvelder |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat levert geen kaart op T Maar indd soms slordig |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja, of een middenvelder wisselen die er voor kan zorgen dat je wel bij de aanvallers kan komen.
We gaan t zien |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Eigenlijk gewoon een kudt scheids die Higler |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Jens naar rechts.
Gadverdamme |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 29 augustus 2021 - 13:16 schreef Stylzz het volgende:Ik wil Dost eigenlijk niet, maar die had je nu kunnen gebruiken. Je komt er namelijk vaak niet uit en je hebt ook niet de optie om lang te spelen en aan te sluiten. Dt dus. En dit soort potjes krijgen we vaker voorgeschoteld. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Lamme vleugel, alles over links |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Uiteraard. Al kwam hij bij die vrije trap (toen hij geel kreeg) wel in die situatie door balverlies. Waardoor hij een wat wilde sliding in moest zetten. Die grotendeels op de bal was, vrije trap (+ kaart) was daardoor misschien zwaar gestraft. Maar hij moet nooit in die situatie komen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ook wel gezien dat Linssen rechts niet echt een optie is
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 augustus 2021 door Stylzz -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD