|
|
ar
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Dit zijn geen pingels man rot op |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ga maar weer kijken Higler |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vieze matennaaier die coach van Utrecht |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Amateur scheidsrechters niveau |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Tering deze gaat door?????? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Eerst fluiten dan hopen dat je goed zit. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Malacia ongelooflijke kneuter |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Higler ingezet op zijn eigen wedstrijden???? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ik ga wat anders doen, je mag deze niet winnen van de scheids. Wat een naaier. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er is inderdaad contact daarom grijpt VAR niet in. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: Die moet eruit hoor, die gaat eraf |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Tis ook weer dom van Malacia bij nader inzien. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Voor mij onbegrijpelijk dat Slot week in week uit met dezelfde 11 blijft starten met zo’n druk schema.
Donderdag 5-0 voor en weer dezelfde 11. Nu na een helft mag je best meer wisselen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Eerst de held en nu een kneut ......... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Drie doelpunten tegen in zeven minuten.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
2x fout van Malacia . Eerst staat tie te slapen in de korte hoek van het doel ,en nu dit weer |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Bizarre wedstrijden altijd Higler, mag wel eens naar gekeken worden. Drama niveau |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nee mannen. Deze kunnen we vergeten |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dit was ook n donkergele hoor |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hop waar is het optimisme en we geven slot de Tijd?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 augustus 2021 door piet de paler -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Tijd zat, daarom is het nog wel kut. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
vlug vergeten deze wedstrijd , feyenoord oogt vermoeit is niet fris , komen elke x stapje te laat , verliezen duels , het wordt lastig voetballen zo voor ons |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wat wil je horen Piet? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Verliezen is één ding, maar zo extreem vaak genaaid worden is iets heel anders. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Geven we hem ook.
Maar daarom hoef je het niet altijd eens te zijn. Dit zag je al aankomen vanaf GAE. En toch donderdag met een 5-0 voorsprong met dezelfde 11 spelen. Onbegrijpelijk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Van niemand hoeft Slot weg, je moet gewoon oordelen op wat je ziet. En dat houdt in dat er nog veel te verbeteren is |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Was weer nix bij maher, zielig |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Voor mij is Malacia zeker een held ,maar slecht is slecht. Moet wel zeggen dat teveel puin loopt te ruimen in het centrum . Je kan niet iedereen helpen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 29 augustus 2021 - 13:29 schreef Stylzz het volgende:[..] Van niemand hoeft Slot weg, je moet gewoon oordelen op wat je ziet. En dat houdt in dat er nog veel te verbeteren is vooral verbreden van de selectie |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 29 augustus 2021 - 13:30 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Voor mij is Malacia zeker een held ,maar slecht is slecht. Moet wel zeggen dat teveel puin loopt te ruimen in het centrum . Je kan niet iedereen helpen. Ik heb altijd wel kritiek gehad op zijn spel.Bij vlagen is t onbegrijpelijk, ballen door t midden enzovoorts. Maar er zit gewoon veel potentie in. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 29 augustus 2021 - 13:29 schreef Stylzz het volgende:[..] Van niemand hoeft Slot weg, je moet gewoon oordelen op wat je ziet. En dat houdt in dat er nog veel te verbeteren is Dit wisten we toch ......of dacht je dat we alles winnen. Ik denk toch vermoeidheid |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zeuren op de scheids heeft weinig zin, we komen zelf in deze situaties. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 29 augustus 2021 - 13:29 schreef MMM het volgende:[..] Geven we hem ook. Maar daarom hoef je het niet altijd eens te zijn. Dit zag je al aankomen vanaf GAE. En toch donderdag met een 5-0 voorsprong met dezelfde 11 spelen. Onbegrijpelijk Dat ben ik wel met je eens hoor |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Geel hedriks??? Ongelovelijk |
|
|
|