|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahaha liep daar als champ in t veld |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 augustus 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Zit duidelijk lekker in z'n vel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Volgend seizoen in de Kuip schitteren.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Mimeirhel Benita hoopt op termijn basisspeler bij Feyenoord te worden. Dit seizoen is de rechtervleugelverdediger verhuurd aan Heracles Almelo.
Benita speelt nagenoeg alles in Almelo, maar moest wel even wennen. "Als je van Rotterdam komt, is het een heel groot verschil. Qua voetbal en de club heb ik het hartstikke naar mijn zin. Ik voel me helemaal op mijn gemak hier", vertelt hij in de Kein Geloel-podcast. "Voor mij is het heel goed om deze stap te maken om volgend jaar bij Feyenoord mijn kans te pakken."
De twintigjarige verdediger maakte in het kampioensjaar zijn debuut voor de hoofdmacht van Feyenoord. Afgelopen seizoen speelde hij op huurbasis bij Excelsior en nu dus bij Heracles Almelo. Benita heeft duidelijke doelen voor ogen. "Dit jaar mijn best doen en stappen maken. Misschien ook meer mijn naam bekend maken in de voetbalwereld. En dan volgend jaar bij Feyenoord ga ik er alles aan doen om mijn kans daar te pakken |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Weer gaan we roepen om een speler die nog weinig heeft laten zien. Laat die jongen lekker in de schaduw zich ontwikkelen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Weer iemand met de strontemmer gerammeld,daar heb je Piet weer. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
He daar heb je rare Leon weer. Die denkt dat hij alleen de waarheid ziet en zegt. Nou kom op wijsgeer van het forum wat miszeg ik |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Rare vogels die supporters. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als je het artikel lees is het zijn eigen hoop dat hij volgend seizoen in de Kuip speelt. Niemand roept iets. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Waar speelt hij daar ? back of rechtsbuiten? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Lees effe alles terug. En wordt eens minder beledigend |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dan wordt het lastig denk ik, Read hebben we ook al. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Als je reageer op eerdere reacties dan kan je ze beter qouten. Word ik ook minder beledigend. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hebben we geen rechtsbuiten in de jeugd die echt goed is? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Vind Benita beter eerlijk gezegt . Moet echt nog wel progressie maken maar vind hem tot nu toe nog de mindere versie van Hartman . Alleen dan op rechts Moet echt nog stappen maken maar kijk graag naar hem.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 oktober 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 - 19:55 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Vind Benita beter eerlijk gezegt . Moet echt nog wel progressie maken maar vind hem tot nu toe nog de mindere versie van Hartman . Alleen dan op rechts Moet echt nog stappen maken maar kijk graag naar hem. Ok, geloof je, ik kijk eigenlijk nooit. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Heb hem dit seizoen maar 1x gezien maar vorig seizoen bij Excelsior meer en dat vond ik echt smullen. Heb even zijn cijfers erbij gezocht van dit seizoen. Ik denk best redelijke cijfers voor een niveau hoger.
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Er zijn meerdere spelers die bij een " mindere ploeg" het goed doen Echter in de kuip ????????? Dat is afwachten ik noem Small, Zerrouki, Dylan Vente Voetbal is voetbal maar de laatste stap is het moeilijkst Hoe dat komt weet ik niet, daarom lekker laten voetballen en het verwachtingspatroon laag houden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 oktober 2024 door piet de paler -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 - 20:11 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Heb hem dit seizoen maar 1x gezien maar vorig seizoen bij Excelsior meer en dat vond ik echt smullen. Heb even zijn cijfers erbij gezocht van dit seizoen. Ik denk best redelijke cijfers voor een niveau hoger. [ afbeelding ] Hoopvol, anderzijds kan ik me niet een speler herinneren die succesvol terugkwam. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zeker zie dat ook wel een beetje bij Ueda ,maar je ziet het niet vaak bij een eigen opgeleide speler. Sowieso moet hij nog fysiek stappen maken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: De hele opzet van verhuur is veranderd . T Zandt vind ik bijvoorbeeld meer talent hebben dan Timber maar zal fysiek dit seizoen mooeten gaan groeien Benita vind ook een talent. Sebaoui vind ook niet verkeerd al moet die nog echt wel stappen gaan maken . Weet niet hoe Slory het doet maar Osman is ook nog geen back voorbij gekomen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 oktober 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Slory werd in mijn kennissen kring ( vaak op 1908) aangegeven als HET talent. We moeten afwachten, en de verwachtingen wel hebben, maar incalculeren dat het niet lukt |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Op die leeftijd is ook vooral t mentale beslissend, als ook de omgeving van ouders, vrienden en zaakwaarnemers. Op geld komen vaak de verkeerde mensen en adviezen af. Slorys vader zou daar wel wat aan kunnen doen uit ervaring. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Uiteindelijk breken er meer grote talenten niet dan wel door. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Of hopen wij dat dit talenten zijn? Zou een groot talent niet weggekocht worden in de jeugd al ? |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op donderdag 17 oktober 2024 - 13:31 schreef piet de paler het volgende:[..] Of hopen wij dat dit talenten zijn? Zou een groot talent niet weggekocht worden in de jeugd al ? Of ze zich LATEN weglkopen hangt dus ook van de omgeving ouders, af. Kiezen ze voor de korte termijn en t snelle geld D etc.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Geweldige speler aldus Johan Derksen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ook gecharmeerd van,, heeft gif en goeie tackle in huis maar ook redelijke voortzetting als hij vrij gelaten wordt op rechts, wordt wel druk dan op rechtsback met lutomba read en of Nieuwkoop en hem er dus mogelijk bij,, Nieuwkoop lijkt me niet lange houdbaarheid hier gezien hij bij n sprintje alweer maand of 2 eruit ligt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Oh dat heb ik toch liever niet 🤣 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Schiet de bal in eigen doel en de hele wereld valt over hem ,maar moet een keeper niet in of voor zijn doel te staan en niet er naast. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Joh daarom is ie nog verhuurd Kan je van leren |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Hopelijk Sven Verbeek niet als grote voorbeeld gekozen haha Leerschool voor die jongen |
|
|
|