|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord hoopt zich de komende dagen te versterken met spits Valentín Castellanos, zo meldt Feyenoord Transfermarkt. De 22-jarige Argentijn staat op dit moment onder contract bij New York City FC.
De twee clubs zijn volgens het goed geïnformeerde Twitter-account al enkele dagen in onderhandelingen en dat gaat de goede kant op. Castellanos heeft nog een contract tot medio 2025 en een geschatte marktwaarde van rond de vier miljoen euro.
Als Feyenoord zich vanavond plaatst dan gaan de onderhandelingen morgen verder. Zondag moet het rond zijn. Speler moet uiterlijk maandag einde dag in Nederland zijn. Medische keuring oa op dinsdag. Bozenik moet eerst weg/verhuurd worden inclusief salaris overname nieuwe club.
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord zal zich morgen eerst moeten plaatsen. Van dat geld willen ze Taty in 2 of 3 termijnen betalen plus extra bonussen bij kampioenschap en beker winst. Contract ligt er voor 3 jaar plus 1 jaar optie. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
alvast welkom dan maar , hopelijk halen ze Álvaro Barreal ook binnen , met alleen jahanbaks en sini kan je het seizoen niet ingaan |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Afwachten nog.
Benieuwd of het rondkomt |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Bozo moet ook eerst foetsie |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Beelden zijn veelbelovend |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
deze jongen gaat dus niet komen weet bishop van fc rijnmond te melden , er schijnt wel een andere buitenspeler komen dit weekeide |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
zou het dan Álvaro Barreal zijn ?? in het verleden zijn ze ook al bezig geweest met hem , toen ze ook met senesi bezig waren |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heeft die Bisschop wel eens iets goed voorspeld? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: hahaha ja daar heb je wel een punt , fingers crossed dan maar |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Ik hou mij vast aan info vanuit FTM, die heeft nog niet gemeld dat Castellanos niet komt. Dat geeft mij dat kleine beetje hoop, ook al zou ik niet weten of hij een directe versterking is voor onze club. Dat er nog wat gaat gebeuren is vrijwel zeker. Robert Bozenik is zo goed als rond met Fortuna Düsseldorf (huur of koop bij mij niet bekend). Hierdoor weer extra salarisruimte beschikbaar. Zolang de eventuele aankoop maar een directe te versterking is, dat is belangrijk en geen huur. Evt. met eerste optie tot koop ok.
Op weg naar weer een cup! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dit gaat hem niet worden denk ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het leek veelbelovend. Wel jammer |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 - 18:50 schreef kenny het volgende:deze jongen gaat dus niet komen weet bishop van fc rijnmond te melden , er schijnt wel een andere buitenspeler komen dit weekeide Bishop zit er dus niet altijd naast, als het lukt met Diallo |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ja 10 M is einde verhaal |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Speelde gisteren ook gewoon bij zijn ploeg.
Volgens FTM geen verwachtingen meer van hebben.
Slotje dan maar |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Been gebroken tijdens het breien . |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Jammer dat dit niet door is gegaan. Leek me veelzijdige aanvaller. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Feyenoord Transfermarkt @FeyenoordTM
#Feyenoord heeft de strijd om Valentín Castellanos definitief opgegeven. Die gaat deze zomer niet komen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Maar hij wil er wel een. Ik ook. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Transferpotje voor een spits was 5 ton.
Bizar dat er dan interesse in deze jongen was.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Misschien dus gewoon een onzin gerucht |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Een van de vele onhaalbare namen in deze transferwindow.
#rijkevriendenvanfeyenoordbedankthoor |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 - 14:52 schreef netsurfer het volgende:Een van de vele onhaalbare namen in deze transferwindow. #rijkevriendenvanfeyenoordbedankthoor Met name Chris Woerts bedankt met je ontiegelijke lulverhaal |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: geld staat om 18.00 uur op de rekening |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: niet zozeer chris woerts , eerder de machtstrijd tussen VvF en vrienden aan de maas |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Nou, als het zo doorgaat worden het Vrienden In de Maas. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
4 goals tegen Real Madrid vanavond. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Oh zeker, we hebben niets te klagen qua spits. Maar deze jongen was blijkbaar ook nog niet zo slecht gescout. |
|
|
|