|
|
Stylzz
|
|
|
Zou mooi zijn. Die Diallo erin en Nelsson erbij, met Sinisterra op links.
Dat is razendsnel en dodelijk. Als t werkt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
We hebben nog 1,5 milj eigen vermogen hahaha Maar is een goede huur deal denk ik |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gelukkig gaat huur uit een ander potje ;-) |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 - 09:37 schreef Stylzz het volgende:Zou mooi zijn. Die Diallo erin en Nelsson erbij, met Sinisterra op links. Dat is razendsnel en dodelijk. Als t werkt. tja als je kijkt naar het succesvolle az dan loopt dit voledig naar die kant toe en daar zit ik wel op de wachten hoor. eerst maar eens zien, ik geloof ook dat het een langere huurperiode moet worden. ik heb in het begin frankie horen zeggen dat een huur prima is maar een huur met optie tot koop veel meer wenselijk is. (bozenik kan daar in duitsland voor 4 miljoen worden overgekocht als hij bevalt bijvoorbeeld, heel netjes)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 oktober 2021 door pat -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bozeniks is 8 miljoen waard.
In het theater. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Feyenoord heeft een smalle selectie. Maar huurling nr 1 mag amper spelen. Logica. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zou vanavond wel eens kunnen spelen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Zijn club heeft gezien wat we met Nelson doen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat, plus hij krijgt bij Utd nu ook soms speeltijd. Nieuwe trainer ook daar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Speelt inmiddels bij Sunderland O21. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Waarom praten we spelers die we niet hebben omhoog? En als ze er eenmaal zijn ..........dan voldoen ze niet ? Deze selectie is niet slecht en we kijken einde seizoen Ik denk en hoop dat we dan anders praten, de eerste die goed voetbalt van de aankopen is Hancko, en er gaan meerdee spelers go ed voetballen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Spelers die we niet hebben doen het altijd beter dan wat er nu loopt. Daar heb ik mijn vraagtekens bij |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maak ik ervan groot talent zo goed........... Kijk daar loopt een slak ....even snel zout op zijn staart doen ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 - 10:16 schreef piet de paler het volgende:Maak ik ervan groot talent zo goed........... Kijk daar loopt een slak ....even snel zout op zijn staart doen ;) Oké, ik bedoelde juist dat hij enorm is afgegleden |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Altijd weer die autodrop. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Het zou verboden moeten worden! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
1 meeuw maakt nog geen zomer 🤣
Voelt zich nog altijd in veren gepikt dat het afketste.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 mei 2023 door VVout -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil