|
|
VVout
|
|
|
Iemand online hier vandaag? |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hoi, nou benieuwd of ze de boel heel houden bij de start. Hamilton mag er wel af nu voor de verandering. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Max overtakes de safety car bijna. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zat er al aardig naast ja. Lekker afwachten nu dat het minder nat wordt. Gelukkig nog wat boekhouding te doen, laat F1 op de achtergrond lopen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Leuke schuiverts bij die Nashcars btw :) |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Daar blijft het ook bij vandaag VV, daar zit je dan. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
We gaan starten, wat een chaos. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
2 rondjes achter de safetycar bollen voor de 1/2 punten. Wat een kudt dag vandaag zeg.
Je zal daar maar in de modder zitten en hierop getrakteerd worden, das pas lekker.
Nog naar Zandvoort btw? |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Misschien een uur, als het meezit. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Geen Zandvoort, jij wel VV? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Nee helaas, dit zijn voor mij de maanden dat ik het meeste werk heb.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 augustus 2021 door VVout -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
2 rondjes dus, maar gelukkig dan in ieder geval de 1/2 punten nog van de overwinning. Die zie ik natuurlijk niet meer starten de komende 45 minuten.
Op naar Zandvoort... |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Miserabele dag, gauw vergeten. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zie net dat dat het 19:05 droog zou zijn, zouden ze dan werkelijk nog starten met nu nog 37 minuten op de klok. Het zal toch niet hè... |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik was al afgehaakt, 3 uur aan het lijntje gezeten, meer dan zat. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Had het aanstaan, was daarnaast wat aan het boekhouden. Om 19:00 lekker verjaardag geviert van 2 personeelsleden. Lekker aan de Tatra thee en ik had nog wat Belgisch bier staan. Na een uurtje alles vergeten :) |
|
|
|