|
|
MMM
|
|
|
quote: Eens. Was prima gister. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zit vooruitgang in dus voorlopig basisspeler. Ali heeft voorlopig zijn kans gehad en Walemark is er nog niet aan toe. Qua inhoud heeft Nelson nog wel een hoop winst te boeken. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Deed het de eerste 65 minuten prima, daarna had je hem moeten wisselen. Heb je niets aan om hem dan nog te laten staan als hij ballen gaat verspelen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 21 maart 2022 - 15:43 schreef VVout het volgende:Deed het de eerste 65 minuten prima, daarna had je hem moeten wisselen. Heb je niets aan om hem dan nog te laten staan als hij ballen gaat verspelen. De voorste 4 speelden echt heel goed. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Speelde redelijk, maar laten we niet overdreven. Zijn snelheid verbloemt een hoop wat hij niet kan. Maakt nog te veel verkeerde keuzes. Loopt zich vaak vast en zijn eindpass moet ook echt vele malen beter. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vind 'm niet zo bijzonder. Het leek ergens op tegen 020, maar man wat een ruimte en wat deed ie er te weinig mee. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Loenatik
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 maart 2022 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 21 maart 2022 - 15:43 schreef VVout het volgende:Deed het de eerste 65 minuten prima, daarna had je hem moeten wisselen. Heb je niets aan om hem dan nog te laten staan als hij ballen gaat verspelen. Was een megablunder om hem niet te vervangen toen hij moe was. Zeker toen Blind eraf moest voor die Tagliafico, die laatste was alleen voorin te vinden. Daar had je moeten toeslaan. Ali en/of Walemark. Dessers eraf was echt desastreus , ja die was moe en aangeslagen door de vele overtredingen. Maar dan breng je toch geen Linssen. WTF. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Haha, onze autist. Nou mag jij nog een keer voorspelbaar zijn. En anders: lief slapen he. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 21 maart 2022 - 22:45 schreef van geil het volgende:[..] Was een megablunder om hem niet te vervangen toen hij moe was. Zeker toen Blind eraf moest voor die Tagliafico, die laatste was alleen voorin te vinden. Daar had je moeten toeslaan. Ali en/of Walemark. Dessers eraf was echt desastreus , ja die was moe en aangeslagen door de vele overtredingen. Maar dan breng je toch geen Linssen. WTF. Kun je volgen. Maar Linssen of Ali in de spits is gewoon hetzelfde. Maar op rechts had gewisseld kunnen worden. Wissel Pedersen had eerder gemoeten m.i. Die had gebruik kunnen maken van de enorme ruimte.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 maart 2022 door Stylzz -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Reiss Nelson heeft de laatste weken een prima indruk gemaakt bij Feyenoord. De Rotterdammers overwegen nu zelfs om Nelson langer te binden aan de club, zo meldt FeyenoordTM op Twitter.
Nelson speelt dit seizoen op huurbasis voor Feyenoord. De buitenspeler heeft nog een contract tot medio 2023 bij Arsenal en de stadionclub hoopt daar van te kunnen profiteren. Nelson begint langzaam zijn draai te vinden en de technische staf ziet nog voldoende potentie in de 22-jarige Nelson. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hmmm. Niet overtuigd vooralsnog, misschien is het ritme. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Denk zoiets ja, hij groeit wel, ben Ali al vergeten |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Reiss Nelson.... Vindt het nog steeds niks. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar ja als Slot en de Arnesen er wat in zien ??!!!!!! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hij groeit en das positief, bij Ali kan ik geen groei of constante waarde herkennen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar wij aien hem niet elke dag aan het werk. Ik heb vertrouwen in Arnesen en Slot en de Wolf |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 31 maart 2022 - 19:41 schreef piet de paler het volgende:Maar wij aien hem niet elke dag aan het werk. Ik heb vertrouwen in Arnesen en Slot en de Wolf Dass mooi, maar uiteindelijk telt wat wij op het veld waarnemen. Daar verdien je de punten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Speelde tegen Parizan en 020 prima. Klikte ook goed met Dessers |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op donderdag 31 maart 2022 - 19:51 schreef VVout het volgende:[..] Dass mooi, maar uiteindelijk telt wat wij op het veld waarnemen. Daar verdien je de punten. Tja......... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Als we 'm definitief kunnen overnemen prima. Maar niet nog een seizoen huren. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Idd die gaat steeds beter spelen. Als die til na gaat doen in een verhuur zal de prijs omhoog gaan |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Niet overtuigd hoor, tot zover een 5je, hoger niet. Valt eerder tegen dan mee. Wat mij betreft zijn laatste maanden. Ze willen weer verlengen omdat Sini waarschijnlijk weg gaat, achter hem zit anders bijna niks. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Met Nelson is de veld bezetting er beter op geworden. Je ziet dat Kökçü er ook van profiteert. Ik zou Nelson nog niet afschrijven want je ziet hem elke wedstrijd meer rendement opleveren. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 april 2022 - 08:52 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:Met Nelson is de veld bezetting er beter op geworden. Je ziet dat Kökçü er ook van profiteert. Ik zou Nelson nog niet afschrijven want je ziet hem elke wedstrijd meer rendement opleveren. Het belang van een echte buitenspeler moet je ook zeker niet onderschatten. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 april 2022 - 08:52 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:Met Nelson is de veld bezetting er beter op geworden. Je ziet dat Kökçü er ook van profiteert. Ik zou Nelson nog niet afschrijven want je ziet hem elke wedstrijd meer rendement opleveren. zeker, het heeft ff geduurt maar je ziet hem stappen maken. slot zei ook al dat hij bepaalde dingen niet zo ver meot doorvoeren... ik zie hem echt veranderen... rustiger, overzicht steeds meer gvd snel en technisch... laten we maar hopen dat die, als die gekocht wordt, steeds meer en meer opvalt zoals sini in het begin. zien jullie die vergelijkingen ook?
het is niet goed nu he, dat is zeker maaaaar....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 april 2022 door pat -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T ziet er uit als oké, maar t levert niets op |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Als Nelson die kans in de eerste helft er toch in schiet speel je een hele andere wedstrijd en hoort je niemand klagen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En dat is dus precies t probleem |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Als dat ook nog gaat gebeuren heb je een goede speler |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik denk dat hij die stap nog wel gaat zetten. Zie toch in korte tijd redelijk snelle progressie. Doet mij een beetje denken aan de eerste periode van Sinnistera. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Inderdaad ben ik ook eens, maar mocht dit gebeuren dan heb je het probleem dat we hem niet meer kunnen betalen Of is er een optie tot koop |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Na de gewonnen wedstrijd van Feyenoord tegen Willem II ging het vooral over Luis Sinisterra. De Colombiaan was wederom goud waard voor de Rotterdammers door de belangrijke 1-0 binnen te schieten. Trainer Arne Slot is ook tevreden over de inbreng van Reiss Nelson.
''Ik was heel tevreden over Nelson'', begint Slot in gesprek met het Algemeen Dagblad. ''Ontzettend dreigend, goede dribbels, goede acties. Zijn volgende stap moet zijn dat hij het omzet in rendement. Met goals en assists. Al maakte hij tegen Partizan Belgrado al een prima goal. Nelson is zich aan het onderscheiden.
Slot laat zich ook uit over de toekomst van Nelson. ''Of we hem komend seizoen weer willen huren? Nou, hij heeft nog een eenjarig contract bij Arsenal. De meeste clubs zijn niet zo genegen om iemand met nog een contract van een jaar te verhuren. Dus daar moet eerst iets in veranderen. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik mij daar niet zo mee bemoei.'' |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Sinds Nelson speelt is de veld bezetting veel beter. Het rendement van Sinnistera en Kökçü zijn er duidelijk beter op geworden. Pedersen loopt alleen maar in de weg als Geertruida niet kan spelen dus ik zou Toornstra daar laten spelen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Goede dribbel, snel.
Maar loopt te veel met de bal en geen rendement |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
redelijke eerste helft, moet rust in zijn spel krijgen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: De vraag is of hij zich gaat ontwikkelen. hoe oud is hij? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Misschien 1 goaltje nodig om wat rustiger te worden zodat zijn rendement ook acceptabel is. Hij heeft nog tot het einde seizoen anders afscheid van nemen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: nu had hij rendement.....en veel balverlies.. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hoe kan het nu, dat bijna al de analisten op radio en Tv hem een goede speler vinden met potentie En de meeste op het forum twijfelen, heb de wedtsrijd nog een keer bekeken, hij speelt te veel in dienst van het team, en legt steeds balletjes af , zou zelf meer moeten schieten, heeft een mooie baltechniek..... |
|
|
|