|
|
MightyAce
|
|
|
Zolang ie scoort en assists geeft logisch. Zo ging 't ook met Linssen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik laat t je na zondag weten ;) Vandaag slaat positief uit |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vond vandaag geen echte graadmeter. Maar met assist en goal: Goed gedaan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op donderdag 10 maart 2022 - 20:26 schreef MMM het volgende:Voor wie nog twijfelde, moet het nu ook duidelijk zijn. Ik zeg het al maanden. Ja Dessers heeft genoeg tekortkomingen maar is de beste spits die we voorhanden hebben. De eerste spits tot het einde van het seizoen lijkt me. GA ik in mee natuurlijk |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Krijg voorlopig de kans in de basis, zo geeft Slot aan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Het zou tijd worden |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Alleen jammer als ie goed gaat draaien dat we 'm niet overnemen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Onbegrijpelijk vind ik, zie er maar een te vinden met zijn statistieken. Koopje. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Das weer wat opportunistisch geile maar hij speelde goed |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 - 11:23 schreef van geil het volgende:[..] Onbegrijpelijk vind ik, zie er maar een te vinden met zijn statistieken. Koopje. Maar wel bijna alles als invaller. Maar goed, hij krijgt voorlopig een aantal wedstrijden de kans in de basis, dus als hij laat zien het regelmatig als basisspeler te kunnen, gaat Feyenoord vanzelf twijfelen of ze toch van die optie gebruik moeten maken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Speelt bagger maar scoort de winnende. Dus laten staan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
De enige spits in de selectie, dus hij speelt. En je moet hem een ding nageven, hij scoort wel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zie de goal net terug, knappe goal. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Schoot blind. Geen idee waar de goal was zegt ie zelf. Al weet je als spits wel altijd aan de hand van je positie waar de goal is
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 maart 2022 door Stylzz -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Maar hij heeft teveel tekortkomingen om er 4 miljoen voor te betalen.
Volgend seizoen moet er een betere eerste spits zijn. Voor nu laten staan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 maart 2022 door MMM -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Irriteer mij aan hem...loopt de hele wedstrijd te mekkeren en verongelijkt te zijn, zet weinig druk.....en dan maakt hij een belangrijk doelpunt. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Vreselijk. Hij kan er werkelijk geen pepernoot van. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Als ie de winnende maakt mag hij van mij zoveel mekkeren als ie wil. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Goed voor je onderhandelingspositie als je dat zo laat blijken.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Prijs is al opgenomen in de huurconstructie toch... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hij is beter dan Bozeniks. Daarmee is alles gezegd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: 2.8 M. Maar volgens mij heeft Arnesen al aangegeven dat we dit niet kunnen betalen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Je hoort ook geluiden dat die prijs is vastgesteld op 4 miljoen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Zou hem wel eerder willen behouden dan Linssen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Daar moet je afscheid van nemen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Voor zoveel geld krijg je een topper als Bozenik :( |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Maar die heeft nog vijf jaar om ‘zo goed’ te worden |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Die jongen heeft vast te weinig speeltijd gehad. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als ie het plezier maar vasthoud.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 maart 2022 door VVout -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Beste reserve spits ooit. Doet wat n spits moet doen, scoren , en punten pakken. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: 4 miljoen is veel geld. Aan de andere kant, we kunnen het echt wel ophoesten. Anders zit zo'n optie niet in een contract. Niet de ultieme Feyenoord spits, maar je weet wel wat je krijgt voor wat je betaalt... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 17 maart 2022 - 23:22 schreef MightyAce het volgende:[..] 4 miljoen is veel geld. Aan de andere kant, we kunnen het echt wel ophoesten. Anders zit zo'n optie niet in een contract. Niet de ultieme Feyenoord spits, maar je weet wel wat je krijgt voor wat je betaalt... En verdiend zich terug. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niveau tweede spits. Dit kan niet je eerste spits zijn |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Laten ze die eerst maar vinden en kunnen contacteren en een 2e spits achter de hand hebben al is het maar om je eerste spits extra te motiveren is nooit weg. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T hangt ook af wat er om m heen speelt. Links en rechtsbuiten plus de Aanvallende middenvelder. Als dat hoog niveau is kan Dessers op 9. Moeten we t voetballend doen omdat die posities minder zijn, komt Dessers tekort |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Klopt ZZ, maar dat heet dan improviseren omdat de posities er omheen niet goed ingevuld zijn. Lijkt me niet dat je daar vanuit moet gaan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Topscorer Conference League |
|
|
|