|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dat heb ik dan gemist. Voegde ook niks toe in z’n invalbeurt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee niet veel ook. T bevestigt allemaal wat we al weten |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Haha die discussie ook...Cyriel en Brian.. We komen er niet uit |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vind Dessers wel een beetje een huilebalk ,en eigenlijk niet gezien vandaag . Ze komen eigenlijk beide tekort ,ook al zijn ze beide ook zo slecht nog niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee, klopt. Linssen werd irritant gevonden, Dessers toont hetzelfde gedrag maar anders. Dat zag Patty dan wel goed, bij Dessers komst Lijken op elkaar.
Maar goed, komend seizoen zonder hen een volgende stap zetten. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op zondag 10 april 2022 - 19:17 schreef FR-Henk het volgende:[..] Nee, klopt. Linssen werd irritant gevonden, Dessers toont hetzelfde gedrag maar anders. Dat zag Patty dan wel goed, bij Dessers komst Lijken op elkaar. Maar goed, komend seizoen zonder hen een volgende stap zetten. Een hogere stap anders blijft je dit houwe
En thx henkie, ik heb het ook halverwege teruggenomen maar ik ja… |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Dat gezeur op alles en dat op de grond gaan liggen, gadverdamme. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 10 april 2022 - 19:17 schreef FR-Henk het volgende:[..] Nee, klopt. Linssen werd irritant gevonden, Dessers toont hetzelfde gedrag maar anders. Dat zag Patty dan wel goed, bij Dessers komst Lijken op elkaar. Maar goed, komend seizoen zonder hen een volgende stap zetten. Eens |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Fussbal spielen !"§$%&/()@@@ en je bek houden idd. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
ontzettende waslap is het. Past echt niet bij ons. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ik word vaak gek van hem. Maar is toch ook wel een //HELD |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Prima. Maar toch niet kopen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hij was vandaag weer zichtbaarder. En 2 goals.
Zo, weer iemand blij gemaakt. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Je hebt vast wel plek op de muur na het verscheuren van de posters van die ene overloper |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2022 - 22:58 schreef MightyAce het volgende:[..] Je hebt vast wel plek op de muur na het verscheuren van de posters van die ene overloper Zou nog ff wachten om hier ook een poster van op te hangen ;-) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2022 - 22:58 schreef MightyAce het volgende:[..] Je hebt vast wel plek op de muur na het verscheuren van de posters van die ene overloper Hahahaha! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 14 april 2022 - 22:58 schreef MightyAce het volgende:[..] Je hebt vast wel plek op de muur na het verscheuren van de posters van die ene overloper Hahahaha.
Bijna ;)
Dan moet hij de Conference League winnen met Feyenoord |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Tja dan kunnen we hem niet meer Niet kopen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Interviews met Cyriel zijn altijd prachtig |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De beste spits in de selectie. Echt met afstand |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wordt moeilijk zat voor Cyriel, 1e spits Bozeniks komt ook weer terug. Hahaha. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Die komt niet meer terug denk ik |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind t lastig. Prima, beste spits nu. Dus laat maar staan. Maar kopen, dat weet ik niet. Zou t niet doen tenzij voor de helft |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik zou hem ook niet kopen. Levert ook geen geld op in de zin van transfers. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En toch Danillo ( even los van het sentiment) is geen slechte optie Hou je die 4 milj in de zak voor een echte vervanger voor Sini, en Senesi En een jeugdige spits erbij dan denk ik aan de gok , die gozert van Excelsior |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dessers brengt vanaf januari weliswaar wat meer dan Linssen, maar beiden zijn niet het volkomen antwoord als het gaat om regelmatig beslissend zijn, oorlogtype zijn in de 16, benodigde balvaardigheid. Bij Dessers lijkt het er iets meer op, afgelopen wedstrijden, maar het is niet die 4 miljoen die er vanaf afdruipt. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 april 2022 - 11:40 schreef FR-Henk het volgende:Dessers brengt vanaf januari weliswaar wat meer dan Linssen, maar beiden zijn niet het volkomen antwoord als het gaat om regelmatig beslissend zijn, oorlogtype zijn in de 16, benodigde balvaardigheid. Bij Dessers lijkt het er iets meer op, afgelopen wedstrijden, maar het is niet die 4 miljoen die er vanaf afdruipt. Je hebt er niets aan. Kaatsen en/of samen spelen kan hij niet. Je speelt hem de bal in en ziet de bal nooit meer terug. Dit is niet het type voetballer wat we nodig hebben. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kijk eens naar de meningen van kenners over Danilo. Ik vindt dit geen slechte optie. Het zou mooi zijn als Genk zakte met zijn prijs dan zeg ik beide doen ,Linssen op zijn linker positie ( denk dat Sini weg gaat) En ik hoor jullie niet over die Excelsior spits als bankzitter |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 april 2022 - 11:19 schreef piet de paler het volgende:En toch Danillo ( even los van het sentiment) is geen slechte optie Hou je die 4 milj in de zak voor een echte vervanger voor Sini, en Senesi En een jeugdige spits erbij dan denk ik aan de gok , die gozert van Excelsior Ja idiaal danillo en die van excelsior.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 april 2022 door pat -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Ik vind die Rots van Twente wel een aardig spelertje voor op de flanken bij ons wanneer Nelson weer terug gaat. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Of 4 milj op een paard wedden ! |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: Geen geld voor dessers, niet in mijn opties gevonden en de software blokkeerd dat allemaal Niet objectief wel waar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hoop gezeik en gedoe hier over Dessers.
Ongelooflijk , Sleepte vaak de punten binnen met zijn goals. En scoorde liefst 8x in Europa. Beetje meer waardering zou zeer op zijn plaats zijn, anders hadden we gewoon een diep triest seizoen gehad. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Stom gelul. Koop een spiegel. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Bozeniks terug halen, HenkerT ook blij. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
1563 minuten; 16 goals Dat is 1 op 1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 april 2022 door van geil -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dat oerstomme gelul over waardering. Linssen heeft ook betekenis gehad maar wordt evenzeer gekleineerd. Dat mag, maar geen domme lesjes over Dessers. Het weer bekende hypocriete gejank. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2022 - 20:47 schreef FR-Henk het volgende:Dat oerstomme gelul over waardering. Linssen heeft ook betekenis gehad maar wordt evenzeer gekleineerd. Dat mag, maar geen domme lesjes over Dessers. Het weer bekende hypocriete gejank. Linssen kleineren lukt niet meer, die is al mini. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2022 - 20:47 schreef FR-Henk het volgende:Dat oerstomme gelul over waardering. Linssen heeft ook betekenis gehad maar wordt evenzeer gekleineerd. Dat mag, maar geen domme lesjes over Dessers. Het weer bekende hypocriete gejank. Die heeft vrijwel allemaal niet beslissende goaltjes gemaakt tegen de kleintjes. Veel goals van Dessers leverden punten en/of plaatsing op. Dat scheelt nogal n slok op n borrel. Die kabouter kan er niets van.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 april 2022 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vergelijk is praktisch onmogelijk. Als Allebei waarde gehad. Allebei hun tekortkomingen En allebei niet de gewenste spits voor volgend seizoen |
|
|
|