|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Was te duur, is te duur en we willen beter...Gnonto |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Zou Dessers zijn hand een beetje overspeeld hebben? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Twee miljoen salaris per jaar begreep ik |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hier hadden we dus in een poep en een zucht 2,5 miljoen mee kunnen verdienen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
tifo alla bandierina d'angolo
Succes daar held
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 augustus 2022 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Op je guacamole hoofd.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Hahaha Lekker dessert |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Bedankt DesserTs je hebt veel mogelijkheden samen met de andere spelers gecreëerd voor de club. Dat er nog vele jaren zo mogen volgen en veel Feyenoorders Europa in mogen sturen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zeker n held, veel miljoenen binnen geharkt mede door zijn goals. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Vind het allemaal wat overdreven..jaartje gehuurd, heeft een aantal belangrijke doelpunten gemaakt en koos daarna niet voor Feyenoord. Leuk, maar geen held in mijn optiek. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Een held zou hij zijn als hij had gezegd: ik teken een contract bij Feyenoord voor 3 jaar tegen een voor Feyenoord betaalbaar salaris, ik speel nog een seizoen, ik schop er tegen de 20 in en na een jaar verkopen jullie mij voor een leuk bedrag. Dat doe ik voor jullie omdat jullie mij ook uit de shit hebben geholpen en podium hebben gegeven. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Is natuurlijk te romantisch, maar dan verdien je wat mij betreft een predikaat held. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De transferprijzen zijn zeker tot stand gekomen mede door zijn goals in de Conference League .Op cruciale momenten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2022 - 22:27 schreef van geil het volgende:De transferprijzen zijn zeker tot stand gekomen mede door zijn goals in de Conference League .Op cruciale momenten. +1 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2022 - 22:27 schreef van geil het volgende:De transferprijzen zijn zeker tot stand gekomen mede door zijn goals in de Conference League .Op cruciale momenten. Eens. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja? Daar werd hij gewoon voor betaald hoor. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Hendix en Diemers ook, maar als je het met het nodige enthousiasme wat waar maakt mag dat geprezen worden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Speelde een goede pot met Cremonese tegen Roma. Erg gedreven, aantal goede pogingen. Benieuwd of hij dat vol kan houden en of hij dat gaat vertalen in goals. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Hoe gaat het met Dessers? Volgens mij niet zo goed. Een spits bij Feyenoord scoort in het systeem van Slot toch snel 15+ (en 20+ als je alles speelt). Danilo heeft er 5 inzitten na 6 wedstrijden en Gimenez toch ook al weer 4 in betrekkelijk weinig minuten. Denk dat het goed is gebleken dat we Dessers niet hebben verlengd qua toekomstinvestering. Denk dat de transferwaarde van Gimenez wel eens behoorlijk kan oplopen als hij zo doorgaat en eerste spits wordt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 12 september 2022 - 12:34 schreef CobusIII het volgende:Hoe gaat het met Dessers? Volgens mij niet zo goed. Een spits bij Feyenoord scoort in het systeem van Slot toch snel 15+ (en 20+ als je alles speelt). Danilo heeft er 5 inzitten na 6 wedstrijden en Gimenez toch ook al weer 4 in betrekkelijk weinig minuten. Denk dat het goed is gebleken dat we Dessers niet hebben verlengd qua toekomstinvestering. Denk dat de transferwaarde van Gimenez wel eens behoorlijk kan oplopen als hij zo doorgaat en eerste spits wordt. Mja, te makkelijk. Speelt nu bij een ploeg die 18e staat in de Serie A, 2x gelijk en 4 verloren. Dessers 6 wedstrijden meegedaan, 0 goals en 1 assists. Had er bij Genk dit seizoen in 3 wedstrijden, 3 keer gescoord en een assist.
Is gebaat bij een elftal dat veel de bal heeft, bij Cremonese gaat dat niet echt gebeuren. Maarja hij wilde naar een grote competitie met een goed salaris blijkbaar.
Verder wel met je eens hoor, goed dat de deal met Dessers niet doorging.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 september 2022 door MMM -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Schiet er ff 3 in vanavond Cyrielleke |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Geen coëfficiëntenpolonaise hier ? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Nee alle centen moeten naar ons |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Potver dat was ik helemaal vergeten joh .. dat scheelt 40 procent toch |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wordt uitgefloten door z'n eigen publiek. Deze jongen verdient meer, zonde dat hij niet kon blijven. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
We zijn nu wel voorbij dit soort spelers.
Dat ene seizoen was legendarisch, dat absoluut. Genoten van hem toen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 - 11:07 schreef MMM het volgende:We zijn nu wel voorbij dit soort spelers. Dat ene seizoen was legendarisch, dat absoluut. Genoten van hem toen. Vooruit kijken idd |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wel genoten toen van deze gozer. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Eens hoor was aardig cult,, mede ook gedragen door het legioen dat hij dat seizoen,, echt boven zn niveau gepresteerd had💪
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 mei 2024 door bijft007 -- |
|
|
|