|
|
van geil
|
|
|
Ueda mag zijn veters nog niet strikken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Beide niet goed genoeg om eerste spits te zijn, dus waar hebben we het over ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nou ik zou zo 500 doneren als die Sushi ingeruild werd voor Dessers. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nou ik zou zo 500 doneren als die Sushi ingeruild werd voor Dessers. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ueda Nu al 20 maanden in dienst van Feyenoord. Onder van Persie iets meer in beeld en meer aanspeelpunt, want ruimte om hem heen. En nog steeds niet bepalend. Exit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 mei 2025 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dessers...Heeft scoren nog niet geheel verleerd. Maar Schotland.....Toch wat lager niveau dan we nastreven. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2025 - 11:02 schreef MMM het volgende:Zou ik niet meer doen. Zeker niet als eerste spits. Daar moet je wel wat hoger voor mikken. Maar zijn jaar hier was genieten. Was echt smullen. Voor op een saaie zondag zeker het terug kijken eens waard, al zijn goals ;) Eens hoor ,maar als ze weer van plan zijn om een Ueda of een Caranza te gaan halen .Dan liever nog Dessers. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dessers is verre van onomstreden bij Rangers. Maar telkens als hij wordt afgeschreven, scoort hij weer een paar keer. Als je naar zijn gemiddelde kijkt is het in orde, maar dat is niet hele verhaal. Net als Ueda bij ons trouwens. Want zijn gemiddelde is ook niet eens zo slecht. En toch zijn er weinig tevreden. Terecht hoor. Want te weinig laten zien in bijna 2 jaar tijd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2025 - 12:15 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Dessers is verre van onomstreden bij Rangers. Maar telkens als hij wordt afgeschreven, scoort hij weer een paar keer. Als je naar zijn gemiddelde kijkt is het in orde, maar dat is niet hele verhaal. Net als Ueda bij ons trouwens. Want zijn gemiddelde is ook niet eens zo slecht. En toch zijn er weinig tevreden. Terecht hoor. Want te weinig laten zien in bijna 2 jaar tijd. Je mag over het doel schieten ,naast het doel schieten . De bal de op de paal of de lat . Maar tot 3 keer toe bij een opgelegde kans totaal de bal niet kunnen raken omdat je te laat bent of gewoon te traag in reactie. Ik kan daar niet meer naar kijken . Ueda
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 mei 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 mei 2025 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nu we het toch over hem gehad hebben vandaag geeft hij zelf nog even aan waarom dat ook alweer was.
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Verlang je vanzelf weer naar met wat we nu hebben huppelen.
Topgozert ook! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2025 - 11:51 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Beide niet goed genoeg om eerste spits te zijn, dus waar hebben we het over ;)  |
|
|
|