|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 07 november 2021 - 19:36 schreef pat het volgende:[..] Ga je weer beginnen? Let niet op mij joh Ik heb jou toch duidelijk aangegeven dat ik van die steekjes niet gedient ben? Hou maar weer op renate Euhm euhm dafuq..???? |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: Hou nou maar op. Het ging niet over jou, degene die wijs deed kan zelf antwoorden. Met je neem ik niet sereneus en weer terug naar het normaal. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Mooi dat je ook nog steeds je bijdrage levert, Sevillana. Los van je goeie muzieksmaak, natuurlijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
VP's Elftal van de Week: Feyenoord hofleverancier, zes andere clubs present
Cyriel Dessers (Feyenoord) De glimlach stond al op zijn gezicht gebeiteld, na zijn winnende goals tegen Sparta en Union Berlin, maar de week van Dessers werd nóg mooier. Weer schonk hij Feyenoord de drie punten in de 92ste minuut. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
Ok het is gebeurt, vandaag vind ik dessers niet meer kut. Prachtige goal tegen praag uit die de wereld over moet gaan, ik geloof je cyriel dessers |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 25 november 2021 - 19:40 schreef pat het volgende:Ok het is gebeurt, vandaag vind ik dessers niet meer kut. Prachtige goal tegen praag uit die de wereld over moet gaan, ik geloof je cyriel dessers :) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
@RB tijd voor een //held toevoeging voor dit topic! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Na vandaag verdient, top. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Topgozert. Optie tot koop? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ook met de vorm van Til vraag je je af of Linssen op 10 kan (en Cyriel in de punt). |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Cyriel Dessers was tegen Slavia Praag voor de zoveelste keer belangrijk voor Feyenoord. In de absolute slotfase kopte hij zijn ploeg naar het punt dat het nodig had om Europese overwintering veilig te stellen. De ontlading was uiteraard enorm bij de Belgische spits.
"Het is niet normaal", blikte hij terug in gesprek met ESPN. "Ik heb het nu al een paar keer meegemaakt, maar dit went nooit. Dit is genieten, als je daar staat met duizenden fans. Dat zijn mooie momenten", aldus de doelpuntenmaker, die bepaald geen makkelijke avond had. "Door die rode kaart stond ik op een eiland. Dan moet je vechten voor het team. Als je dan op het einde nog zo belangrijk kan zijn, dan vergeet je alles."
Toch was hij eerder ook al goed voor de 1-1, die hij enorm knap afrondde. Een typische Dessers-goal? "Ik vind van wel. Op de training heb ik er laatst ook nog zo eentje gemaakt. In de zestien voel ik me op m'n best. Dan voel ik waar m'n man zit, wanneer ik kan draaien en kan schieten. Het was een goede draai, een goed schot met links en hij was hard genoeg. Een mooie goal."
Dessers begon zoals gebruikelijk als invaller, maar kwam dit keer binnen twintig minuten al binnen de lijnen na een blessure bij Bryan Linssen. "Hij kreeg een tik in zijn allereerste duel. Toen hij eraf ging, zag ik pas dat hij echt wel groggy was. Ik moest er redelijk koud in en net toen ik klaar stond om in te vallen viel die 1-0. Het is lastig om op zo'n moment te moeten invallen tegen een goede ploeg, maar na 97 minuten staat hier wel een gelukkig man." |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wat een gemiddelde, de tering. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Cyriel Dessers is opnieuw het goudhaantje van Feyenoord gebleken. De Belg kwam als invaller in het veld en was niet veel later al trefzeker voor de Rotterdammers. Vanwege een blessure bij Bryan Linssen kwam Dessers al in de eerste helft binnen de lijnen. Een kwartier voor rust had hij zijn eerste doelpunt van de avond al gemaakt.
In de tweede helft was Dessers opnieuw trefzeker. De spits scoorde de belangrijke 2-2 in de blessuretijd tegen Slavia Praag. Hierdoor speelt de ploeg van Arne Slot ook na winterstop nog Europees voetbal. Dessers' goede wedstrijd is niet alleen in Nederland opgevallen. Ook de UEFA zag Dessers uitblinken in Praag. De doelpuntenmaker is net als Zaniolo (AS Roma) Laborde (Rennes) en Kasami (FC Basel) genomineerd voor 'Player of the Week'. Supporters krijgen de kans om te stemmen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kut Dessers. Gaat ie verklappen dat het geen toeval is dat Feyenoord zo vaak in slotfase toeslaat. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 november 2021 door MMM -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Nuchter interview, geen gekkigheid.
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: Niet wanneer Linssen fit is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Eigen VS. Optie tot koop |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Prijs laag houden, doet ie goed. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Misschien betaalt Feyenoord per basisplaats aan die Belgen |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Who knows. Prijs van een wissel speler zal ook wel aantrekkelijker zijn. En de waarde van Linssen klapt ook niet naar beneden als wanneer je hem op de bank zet. Blijft clubtopscoorder en als ie vandaag scoort gedeeld topscoorder eredivisie. Doet wat ie moet doen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Een echte spits. Verdient echt een hele wedstrijd.
Maarrrrr, vandaag had ie beslissend moeten zijn. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Moeten scoren. Laatste af moeten geven, egoïstisch. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wel eens, maar hij bracht veel meer gevaar en actie. De kansen kwamen eigenlijk voort uit eigen acties, viel op zich prima in. Maar, er had er een in t netje moeten belanden. @ Stylzz
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 november 2021 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Precies. Maar goed, als t een wereldspits was zat ie niet bij ons op de bank. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik vind het gelul...dat verhaal over supersub. Hij hoort gewoon in de basis. Hij is in vorm, dus gewoon spelen. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ik denk dat Dessers iemand als Linssen om zich heen die de boel afjaagd goed kan gebruiken. Linssen is geen afmaker, maar een doorn in het oog voor elke tegenstander en net als Jens onvermoeibaar. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 28 november 2021 - 16:38 schreef CobusIII het volgende:Ik vind het gelul...dat verhaal over supersub. Hij hoort gewoon in de basis. Hij is in vorm, dus gewoon spelen. Dit |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 28 november 2021 - 16:39 schreef Fart het volgende:Ik denk dat Dessers iemand als Linssen om zich heen die de boel afjaagd goed kan gebruiken. Linssen is geen afmaker, maar een doorn in het oog voor elke tegenstander en net als Jens onvermoeibaar. Eens, Linssen op de plek van Til. laten we het maar eens proberen.. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Eens en dan nog iemand op de rechtervleugel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 28 november 2021 - 16:39 schreef Fart het volgende:Ik denk dat Dessers iemand als Linssen om zich heen die de boel afjaagd goed kan gebruiken. Linssen is geen afmaker, maar een doorn in het oog voor elke tegenstander en net als Jens onvermoeibaar. Yep, goed voor Til om even te gaan banken. Maakt het verschil niet meer, en zo'n variatie eens uitproberen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Linssen op 10.
Brrrr ik weet niet wat ik lees. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: haha, ik zei er al niets over. Daar heb je echt niets aan op die plek |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Beschouw hem dan ook niet als klassieke 10, wat vaak technische spelers zijn met een goede steekpass en inzicht, maar meer als schaduwspits. Ik denk dat hij er best uit de voeten kan. Ook afhankelijk van de tegenstander, want als hij constant ver van de goal in de kleine ruimte komt, heb je niet veel aan hem. Al geldt dat eigenlijk ook voor Til. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
probleem met Til is dat hij in de kleine ruimte totaal niet uit de verf komt , hij moet juist ruimte hebben waar hij met zijn loopvermogen beter uitkomt je ziet zoals gisteren ook weer zodra de tegen stander de bus parkeert hij totaal niet functioneert
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 november 2021 door kenny -- |
|
|
|