|
|
Stylzz
|
|
|
kut forum
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 november 2021 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
kudt forum
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 november 2021 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 29 november 2021 - 13:42 schreef kenny het volgende:probleem met Til is dat hij in de kleine ruimte totaal niet uit de verf komt , hij moet juist ruimte hebben waar hij met zijn loopvermogen beter uitkomt je ziet zoals gisteren ook weer zodra de tegen stander de bus parkeert hij totaal niet functioneert Dat is niet alleen Til. Toornstra Dessers Linssen Kökcü Aursnes
Je hebt er allemaal niets aan in de kleine ruimte. Sinisterra al meer, maar heeft vaak ook ruimte nodig voor zijn acties. Nelsson misschien.
Is echt 1 van de dingen die mist in dit team en we hebben t op de bank ook niet echt. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op maandag 29 november 2021 - 14:06 schreef Stylzz het volgende:[..] Dat is niet alleen Til. Toornstra Dessers Linssen Kökcü Aursnes Je hebt er allemaal niets aan in de kleine ruimte. Sinisterra al meer, maar heeft vaak ook ruimte nodig voor zijn acties. Nelsson misschien. Is echt 1 van de dingen die mist in dit team en we hebben t op de bank ook niet echt. eens je mist creativiteit voorin , Til is een loper geen klassieke spelverdeler en mist eigenlijk de techniek en creativiteit als de ruimtes klein worden , ik vind overigens kokcu en aursners steeds beter worden ,
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 november 2021 door kenny -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 29 november 2021 - 14:06 schreef Stylzz het volgende:[..] Dat is niet alleen Til. Toornstra Dessers Linssen Kökcü Aursnes Je hebt er allemaal niets aan in de kleine ruimte. Sinisterra al meer, maar heeft vaak ook ruimte nodig voor zijn acties. Nelsson misschien. Is echt 1 van de dingen die mist in dit team en we hebben t op de bank ook niet echt. Ik vind Dessers uitstekend in de kleine ruimte |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat mag. Maar dat valt wel mee hoor. Kan prima draaien en een bal afschermen dat wel. Maar combineren in de kleine ruimte? Een één tegen één uitspelen? Mwah.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vreselijk als je niet verder kijkt naar de mogelijkheden van Linssen op een iets andere positie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Voor jou wel, voor de positie van Dessers niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Je kunt zo het kabinet in |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Henk is niet alleen senior, hij is nog eigenwijs en chagrijnig ook. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Beste geile, toch weer gedineerd met Thierry?
Komt die doos van een Geer er weer tussendoor. Wacht dan effe een keer sufkees.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 november 2021 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Doe nou is gezellig ouwe. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Altijd he. Moet je het wel kunnen zien. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als ik zou moeten dineren met een politicus dan kies ik voor Segers. Een van de weinige momenteel zonder boter op zijn hoofd, en die respect heeft voor een ieder. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Voor die keuze gun ik je dat diner. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 29 november 2021 - 13:29 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Beschouw hem dan ook niet als klassieke 10, wat vaak technische spelers zijn met een goede steekpass en inzicht, maar meer als schaduwspits. Ik denk dat hij er best uit de voeten kan. Ook afhankelijk van de tegenstander, want als hij constant ver van de goal in de kleine ruimte komt, heb je niet veel aan hem. Al geldt dat eigenlijk ook voor Til. Dit dus. Til is niet in vorm, Linssen is een handenbinder die om Dessers heen moet zwerven en de afleiding mede veroorzaakt. Ik zou dat wel eens willen zien. Wat heeft Til op dit moment wel, wat Linssen niet heeft. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Daar ben ik minder nieuwsgierig naar eigenlijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 29 november 2021 - 19:02 schreef FR-Henk het volgende:[..] Dit dus. Til is niet in vorm, Linssen is een handenbinder die om Dessers heen moet zwerven en de afleiding mede veroorzaakt. Ik zou dat wel eens willen zien. Wat heeft Til op dit moment wel, wat Linssen niet heeft. Minder aanvallende overtredingen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Afgelopen zondag drie hè. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Til had 0 kansen . Linssen 1 100% vrije kans. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik was in de war met t topic onderwerp |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We zijn allemaal wel eens in de war. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vaccinaties hakken erin . |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik adviseer dit 3 in 1 model.
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik heb die in het leer .............. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zo veel vragen waar ik geen antwoord op wil. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Meer aanwezig dan Linssen. Alweer.
Doe zondag maar eens basis. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Je bent ook zo voorspelbaar. Talloze keren Linssen overdreven omlaag halen. En Dessers overdreven ophemelen.
Maar houden zo he, ik vermaak me enorm. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik denk eerlijk gezegd dat je je helemaal niet vermaakt. Dat is best sneu. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Joh, wat jij wil. Je wordt er vast gelukkiger van. Slaap lekker. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vond t vandaag weinig verschil. Maar is wel een spits. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ik vond hem dus echt heel behoorlijk spelen gisteren. Wordt sterker in de combinaties. Had ook een hele fraaie pass op ik meen Pedersen, precies in de loop.
Heb de indruk dat Linsen een beetje op is na zware half jaar. Mag van mij zijn plek overnemen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Baniis doet het ook goed op de trainingen, misschien ook eens proberen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Bannis is een jochie. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Voegt ook niks meer toe en kan niet koppen. Verrassing is er af.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 december 2021 door Fart -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fart