|
|
VVout
|
|
|
Nice to be back na 36 jaar, hopelijk een mooie race voor Maxie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 september 2021 door VVout -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Aan alle mieperts, de testen zullen uitwijzen hoe het met de Corona gegaan is vandaag. Het is natuurlijk zuur voor festival Nederland, maar hou toch gezellig je klep dicht als je het de racefans gunt. Iedere reactie moeten de gezagvoerders namelijk op reageren en dat weet je zelf ook als je die grauwe massa boven laat werken. Dus gun het ons of laat je huichelachtige uitspraken tot maandag om er dan je voordeel mee te doen. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Geen idee waar je het allemaal over hebt VV, ik kijk en luister al dat gezanik over van alles en nog wat al lang niet meer, en ik mis er niks aan. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Anyhoe, pole is binnen, kijken wie van de drie er morgen na de eerste turn nog rijd en de race wint. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Was ff krap met die DRs die niet open ging en dat hobbeltje waardoor hij gelijk 2 keer omhoog schakelde. Maar goed morgen de race, daar worden de punten pas gepakt en Hamilton staat naast hem en is gemotiveerd genoeg. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Pfff, nog ff en we gaan starten. Ik hoop echt dat het goed gaat hoor, t's echt nog een dingetje. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Geen safety car, als iedereen het heeft voorspeld gebeurt het niet. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Apart hoor, als je ziet hoe vaak het mis ging in de vrije trainingen. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Valtteri naar Alfa, Russell voor/naast of achter Lewis. Ben benieuwd hoe dat uitpakt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ben voor de toekomst met de nieuwe auto's sowieso erg benieuwd. |
|
|
|