|
|
Loetje
|
|
|
Dit ruikt naar rood.
Bovenop de voet met deze snelheid |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Geel alleen? Var ? Gewoon vliegend op zijn poot en bewust om hem eruit te trappen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat doet die acheids toch allemaal zeg. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Vind het geen goede scheidsrechter. Tadic moet oppassen voor rood. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Breek me de bek niet open... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Heb het idee dat Ajax het nog voor rust helemaal kan beslissen. Op rechts zo idioot veel ruimte |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ook niet voor het eerst dit seizoen.
Maar zolang die vaak dan toch belangrijk is, mag je niks zeggen.
Maar ook hij moet beter |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Vrije trap Ajax toch.
Godvergeten kutclown |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En dan geef je zo’n domme corner weg. Kom toch op zeg. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kom op, volhouden en goed die eerste helft nabespreken |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Pff pasveer die bal moet je gewoon klem pakken man. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Gravenberg en Antony de beste bij ons. Berghuis doet zijn best.
Pasveer heel erg onzeker en superslecht. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Pasveer oogt heel onrustig en zenuwachtig en zo ken ik hem totaal niet.. wellicht de druk of zenuwen van de CL gok ik |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ajax zeer knap 3 goals, maar het is onrustig en daar heeft de scheidsrechter een enorme rol in. Die fluit voor shit wat niks is en trekt partij. Dat haalt je er ook gewoon voor een deel uit, al kun je als Ajax nog wel meer doen om je kop erbij te houden.
Het is nog niet beslist en er gebeurd nog wel iets hier. Comeback, penalty, rood... Irritaties, duels, schwalbes en een drama scheids erbij |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 15 september 2021 - 21:50 schreef nummer10 het volgende:Pasveer oogt heel onrustig en zenuwachtig en zo ken ik hem totaal niet.. wellicht de druk of zenuwen van de CL gok ik Ik wel. Want die gast is een leuke als 3e keeper maar dat was het ook. Heeft niet voor niets nooit CL gespeeld, daar komt hij zwaar tekort voor.
Dan liever Gorter, daar accepteer ik zo'n fout van. En anders gewoon Onana |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
15 overtredingen van Ajax in de eerste helft. 2/3e was helemaal niks |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Pasveer idd niet best. Tadic niet slecht maar brengt ook niets. Vond dat Berghuis te diep stond, maarja dan scoort hij en kan je niks zeggen.
Lekkere stand, die ik niet zag aankomen
Rechterkant vele malen beter bij ons dan rechts. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Anthony de allerbeste bij Ajax. Berghuis Haller en Gravenberg ook echt heel erg goed.
Onze gehele defensie erg degelijk en rustig aan de bal maar toch voel ik daar een hoop spanning.
Tadic echt onherkenbaar en gewoon de minste man bij Ajax.
Overigens een tussenstand en een speltype dat ik totaal niet zag aankomen, Sporting speelt heel anders dan afgelopen weekend en is echt onherkenbaar zo. Hopelijk krijgt hun trainer dat niet omgedraaid in de rust.
Ten Hag overigens heel erg slim door Anthony tussen hun linksback en linker centrale verdediger in te laten komen met regelmaat, je kan zien dat dit een hele bewuste tactische oplossing is.
Ik vermoed dat ze dit bedacht hebben om ze compleet in de war te laten raken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 september 2021 door remco k -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik zie allerlei punten van kritiek, maar ik zit wel gewoon te genieten boys. Wat een heerlijke pot voetbal en Ajax is gewoon goed bezig. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Wel heel knullig van Pasveer hoor, erg jammer. Maar verder... ja ik meen het, ik zit gewoon te genieten. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 15 september 2021 - 21:51 schreef Loetje het volgende:[..] Ik wel. Want die gast is een leuke als 3e keeper maar dat was het ook. Heeft niet voor niets nooit CL gespeeld, daar komt hij zwaar tekort voor. Dan liever Gorter, daar accepteer ik zo'n fout van. En anders gewoon Onana Gorter ben ik absoluut mee eens.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee hoor, als hij enigszins in vorm komt direct opstellen. Is gewoon een Europese top keeper en echt veel beter dan pasveer en Stekelenburg waarbij de laatste het we gewoon goed doet bij Ajax. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Je bent denk ik ook echt niet de enige Eide.. ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 15 september 2021 - 21:50 schreef Loetje het volgende:Ajax zeer knap 3 goals, maar het is onrustig en daar heeft de scheidsrechter een enorme rol in. Die fluit voor shit wat niks is en trekt partij. Dat haalt je er ook gewoon voor een deel uit, al kun je als Ajax nog wel meer doen om je kop erbij te houden. Het is nog niet beslist en er gebeurd nog wel iets hier. Comeback, penalty, rood... Irritaties, duels, schwalbes en een drama scheids erbij Helemaal eens.
Voorlopig ga ik nog steeds van verlies uit, winnen in Portugal is normaal een utopie gebleken. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 15 september 2021 - 21:57 schreef remco k het volgende:[..] Nee hoor, als hij enigszins in vorm komt direct opstellen. Is gewoon een Europese top keeper en echt veel beter dan pasveer en Stekelenburg waarbij de laatste het we gewoon goed doet bij Ajax. Enige probleem wat ik ermee heb is de hoe Onana zich opstelt naar Ajax en dus ook de supporters.. dat die de beste is wat we hebben mag duidelijk zijn.. maar goed, Onana mag nog niet dus had Gorter er allang ingegooid aangezien steek ook steeds minder word wat logisch is natuurlijk |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jezus wat doet Martinez en Blind daar. Geen enkele druk op de bal van Gravenberg. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Jezus Pasveer!! Godverdomme zeg!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Godverdomme, direct na rust gaan we weer.
Martinez die als een halve een duel in gaat en Pasveer van ongekende afstand geklopt |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
We konden er op wachten. Echt weer een blunder. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Pfooh wat een mazzel. Daar zat Martinez enorm fout en Pasveer weer.
Het gebeurd Ajax gewoon te veel. Sporting kwam direct 3x door in die eerste anderhalve minuut na rust. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Onana maar met alle macht proberen te behouden |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Echt jongens, hij is afgekeurd maar die Pasveer kan echt niet!! Die moet heel heel heel snel geloosd worden!!
Jaaaaaaaaaaaa Haller!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Haller met zijn eerste hattrick voor Ajax!
Geen 2-3, maar 'gewoon' 1-4!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|