|
|
Loetje
|
|
|
Ajax echt alle geluk van de wereld na rust hoor |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 15 september 2021 - 22:10 schreef Ajax Warrior het volgende:Echt jongens, hij is afgekeurd maar die Pasveer kan echt niet!! Die moet heel heel heel snel geloosd worden!! Jaaaaaaaaaaaa Haller!!! Heb al supporters van Heracles gevraagd of ze hem niet terug willen, no worry's |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Slecht verdedigd en Pasveer blijft een drama. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Nou, hopelijk heeft deze scheidsrechter geen Rocchi streken zoals bij Chelsea - Ajax. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Zo goed als de combinatie Antony/Mazraoui loopt, zo matig vinden Tadic en Blind elkaar. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Het zal me nog niet eens verbazen ook nog niet.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Die moet gewoon naar Gravenberch |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dat is toch gewoon een overtreding op Mazraoui zeg. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ajax moet gewoon focus houden |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Eens.. maar vind blind ook niet meer wat het geweest is.. moest het echt hebben van zijn inspeelballen, maar ook die worden minder |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Gebeurd de hele avond al.
Vind hem en een doodfluiter en partijdig.
Dat is nooit goed voor Ajax, des te knapper de stand |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Die Haller is meteen miljoenen meer waard met zijn 3 doelpunten. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 15 september 2021 - 22:15 schreef nummer10 het volgende:[..] Eens.. maar vind blind ook niet meer wat het geweest is.. moest het echt hebben van zijn inspeelballen, maar ook die worden minder Nou hebben Tadic en Blind al het hele seizoen vooralsnog hun vorm niet. En duim dat dat gauw terug komt, anders lever je veel in |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hoelang is het geleden dat een Ajax speler een hattrick maakte in de CL? Ik denk meet fan 25 jaar, niet? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 15 september 2021 - 21:57 schreef remco k het volgende:[..] Nee hoor, als hij enigszins in vorm komt direct opstellen. Is gewoon een Europese top keeper en echt veel beter dan pasveer en Stekelenburg waarbij de laatste het we gewoon goed doet bij Ajax. Bedoelde hiermee ook niet jou! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 15 september 2021 - 22:00 schreef nummer10 het volgende:[..] Enige probleem wat ik ermee heb is de hoe Onana zich opstelt naar Ajax en dus ook de supporters.. dat die de beste is wat we hebben mag duidelijk zijn.. maar goed, Onana mag nog niet dus had Gorter er allang ingegooid aangezien steek ook steeds minder word wat logisch is natuurlijk Stel je nogmaals de vraag: Wat doet Onana in deze dan fout?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
1-5!!!! 4x Sebastien Haller.
Het is hem gegund ook! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Hahahaha wat gebeurd hier??? |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Weet ik kerel. Maar wou je wel ondersteunen in je bericht. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Uitgoals tellen nog wel bij onderling resultaat he? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 15 september 2021 - 22:18 schreef Loetje het volgende:Hoelang is het geleden dat een Ajax speler een hattrick maakte in de CL? Ik denk meet fan 25 jaar, niet? Dat er iemand 4 maakte dan? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ik zeg 60 miljoen bij verkoop Haller!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Hebben het er van de week over gehad gappie, deel het volledig met je.
Zou toch top zijn als ze stiekem nog kunnen verlengen?
Onana in vorm is top 5 van de wereld |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hahahaha. Allemaal Haller niet goed genoeg vinden.
Welke speler is er dadelijk na 1 speelronde de topscoorder van de CL. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Kan ik me niet eens herinneren |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Hahahaha laat dit dan GVD gelijk zien hond.. wat me overigens wel opvalt is dat ze hem niet als aanspeelpunt gebruiken maar echt als spits.. houden zo..
Maar daarvoor de aanval ook, smullen |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Nope. Althans, gewoon als normale goals en doelsaldo.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 september 2021 door Eide -- |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Schijnt dat Haller een pilletje van Onana heeft gekregen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Records hoor, zolang geen 5 goals meer in de CL en geen speler meer met 3 en laat staan 4 goals. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Snap die rancune ook niet richting die jongen. Heeft heel veel betekend voor Ajax. We weten niet de eisen van Onana en het bod van Ajax. Maar sommigen wensen hem gewoon een gebroken nek of dubbele beenbreuk. Hij is gewoon de beste Ajax keeper die we hebben. Zo simpel is het! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 15 september 2021 - 22:24 schreef nummer10 het volgende:Hahahaha laat dit dan GVD gelijk zien hond.. wat me overigens wel opvalt is dat ze hem niet als aanspeelpunt gebruiken maar echt als spits.. houden zo.. Maar daarvoor de aanval ook, smullen Hij wordt regelmatig gewoon aangespeeld. Ze doen niets anders als in de eredivisie en hij maakt ze ook in NL net zo makkelijk. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Hahahahaha, 2 denk ik.
HELD! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Hahahahaha dit zei ik 30 min geleden nog in een groepsapp.. Onana is weer terug op de toekomst hahahaha |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ik dacht van wel. Als Ajax en Sporting gelijk eindigen, dan kan dit een ding zijn. Ook echt als enige voorwaarde nog |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 15 september 2021 - 22:25 schreef remco k het volgende:[..] Hij wordt regelmatig gewoon aangespeeld. Ze doen niets anders als in de eredivisie en hij maakt ze ook in NL net zo makkelijk. En vandaag totaal niks op aan te merken, speelt ver weg zijn beste pot |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op woensdag 15 september 2021 - 22:25 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Snap die rancune ook niet richting die jongen. Heeft heel veel betekend voor Ajax. We weten niet de eisen van Onana en het bod van Ajax. Maar sommigen wensen hem gewoon een gebroken nek of dubbele beenbreuk. Hij is gewoon de beste Ajax keeper die we hebben. Zo simpel is het! Ben in ieder geval geschrokken van Pasveer |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 15 september 2021 - 22:25 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Snap die rancune ook niet richting die jongen. Heeft heel veel betekend voor Ajax. We weten niet de eisen van Onana en het bod van Ajax. Maar sommigen wensen hem gewoon een gebroken nek of dubbele beenbreuk. Hij is gewoon de beste Ajax keeper die we hebben. Zo simpel is het! Ik heb nooit begrepen dat Ajax destijds spelers met een eenjarig contract niet meer wou opstellen.
Contracten werken twee kanten op. En spelers die onder contract staan moet je kunnen gebruiken.
En als Onana dan de beste is moet je hem opstellen.
Overigens heb ik ook wel het gevoel dat Onana dit niet netjes doet. Maar dat staat los van wel of niet spelen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Whahahahahaa jaaaaaaa |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op woensdag 15 september 2021 - 22:26 schreef nummer10 het volgende:[..] Hahahahaha dit zei ik 30 min geleden nog in een groepsapp.. Onana is weer terug op de toekomst hahahaha Hahahaha |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Als Ajax een beetje focus houdt, gaat het echt verder uitlopen |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Man, wat speelt die rechterkant belachelijk goed zeg. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 15 september 2021 - 22:24 schreef remco k het volgende:Hahahaha. Allemaal Haller niet goed genoeg vinden. Welke speler is er dadelijk na 1 speelronde de topscoorder van de CL. Geweldig, wat een humor!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ik niet ouwe, verwacht niks anders van die pepernoot. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik vind hem oprecht het hele seizoen al gewoon goed. De laatste wedstrijden in nl telkens bij de drie beste spelers. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 15 september 2021 - 22:25 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Snap die rancune ook niet richting die jongen. Heeft heel veel betekend voor Ajax. We weten niet de eisen van Onana en het bod van Ajax. Maar sommigen wensen hem gewoon een gebroken nek of dubbele beenbreuk. Hij is gewoon de beste Ajax keeper die we hebben. Zo simpel is het! Absoluut waar, als het niet door de doping komt :P nee geintje.. voor mij is het gewoon gevoelsmatig dat die niet bijtekend even tot de zomer gaat knallen en dan voor een mooi bedrag naar bijv Inter gaat.. hij loopt dus liever gratis weg IPV Ajax te helpen, de club die hem groot heeft gebracht uiteindelijk.. |
|
|
|