|
|
MMM
|
|
|
ECL: Maccabi Haifa - Feyenoord (dinsdag 14 september 2021, 16:30 uur)
Datum & tijdstip: Dinsdag 14 september 2021, 16:30 uur Locatie: Sammy Oferstadion, Haifa Scheidsrechter: Fabio Maresca (ITA)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 september 2021 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vermoedelijke opstelling:
Bijlow; Pedersen, Trauner, Senesi, Malacia; Aursnes, Til, Kökcü; Toornstra, Linssen, Sinisterra |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik hoop eerlijk gezegd liever op Dessers |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Maccabi speelt net als Utrecht , ben benieuwd . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Alleen te zien op ESPN volgens mij |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ben ook benieuwd. Wel een ongelooflijk KUTtijdstip natuurlijk |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik ook. Jens op rechts weten we nu wel.
quote: Klopt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Thuiswerken vandaag. Half 5 op het bankie ;) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Benieuwd waarom je voor Dessers kiest. Zou zelf voor Kiezen kiezen. Meer ingespeeld binnen dit team en vice versa en Linssen is een extra storende factor in hun aanvallende opbouw. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Alleen maar te zien op espn? Mooi kut, heb ik niet... Nog alternatieven? Maar het stadion gaan kan niet..... Ga ik nu het Europese seizoen niet zien omdat het achter de betalenzender zit? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Alleen maar te zien op espn? Mooi kut, heb ik niet... Nog alternatieven? Maar het stadion gaan kan niet..... Ga ik nu het Europese seizoen niet zien omdat het achter de betalenzender zit? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 september 2021 - 08:36 schreef Arie.Klooster het volgende:Alleen maar te zien op espn? Mooi kut, heb ik niet... Nog alternatieven? Maar het stadion gaan kan niet..... Ga ik nu het Europese seizoen niet zien omdat het achter de betalenzender zit? Alleen deze wedstrijd vanwege t tijdstip |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 september 2021 - 08:14 schreef FR-Henk het volgende:[..] Benieuwd waarom je voor Dessers kiest. Zou zelf voor Kiezen kiezen. Meer ingespeeld binnen dit team en vice versa en Linssen is een extra storende factor in hun aanvallende opbouw. Omdat ik graag spelers op hun positie zie. En Jens is geen rechtsbuiten en Linssen geen spits. Dan heb ik liever een spits en een linksbuiten die op rechts speelt. Hou je t middenveld in tact zoals je al weken speelt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 september 2021 - 08:38 schreef Stylzz het volgende:[..] Omdat ik graag spelers op hun positie zie. En Jens is geen rechtsbuiten en Linssen geen spits. Dan heb ik liever een spits en een linksbuiten die op rechts speelt. Hou je t middenveld in tact zoals je al weken speelt. Helder, had de Jens-wijziging niet voor ogen, op zn plek houden idd. Ben het met je eens. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Enig idee hoe sterk het Israelische voetbal is? Afgezet tegen de eredivisie ? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Chery schijnt daar één van de sterkhouders te zijn. Dan weet je het wel eigenlijk. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: En de rest dan? Veronica of zo? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 september 2021 - 08:36 schreef Arie.Klooster het volgende:Alleen maar te zien op espn? Mooi kut, heb ik niet... Nog alternatieven? Maar het stadion gaan kan niet..... Ga ik nu het Europese seizoen niet zien omdat het achter de betalenzender zit? Bij de mediamarket hebben ze ESPN ga je daar winkelen.. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Talpa, dat is toch inderdaad Sbs6, Veronica, Net5? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: klopt, volgens mij bij Veronica |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
En is er vanavond nog ergens anders wat van de wedstrijd te zien? Samenvatting?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 september 2021 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nee. Donderdag pas op Veronica.
Maar Google eens zou ik zeggen en je vind vast wel een stream. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat was bijna een Van Geeltje |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ja als je ook nog ziet wat hij bijna allemaal binnengehaald heeft voor ellende.. Het is echt onvoorstelbaar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 september 2021 - 07:42 schreef MMM het volgende:Vermoedelijke opstelling: Bijlow; Pedersen, Trauner, Senesi, Malacia; Aursnes, Til, Kökcü; Toornstra, Linssen, Sinisterra Jammer. Dit is m. Mooi Senesi. Hopelijk niet te snel Geert weer op de bank mooi |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
MMM