|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 september 2021 - 17:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Tis qua kansen verder redelijk in evenwicht of licht in ons voordeel, ondanks wat die commentator zegt. Haifa heeft een schot van 30 meter op de lat gehad en die mogelijkheid in blessuretijd. Bij ons Linssen 2-3x en Til. Als je niet scoort is t zo zinloos |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 september 2021 - 17:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Tis qua kansen verder redelijk in evenwicht of licht in ons voordeel, ondanks wat die commentator zegt. Haifa heeft een schot van 30 meter op de lat gehad en die mogelijkheid in blessuretijd. Bij ons Linssen 2-3x en Til. Eens. Begreep niets van de commentator |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 september 2021 - 17:21 schreef van geil het volgende:Dessert maar proberen . Ik zie overigens niets terug van t zogenaamde druk zetten . Het is inzakken en een beetje erachteraan lopen . Slechte 1e helft T is een beetje dat t druk zetten niet door iedereen gebeurt en dan stopt t |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 september 2021 - 17:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Tis qua kansen verder redelijk in evenwicht of licht in ons voordeel, ondanks wat die commentator zegt. Haifa heeft een schot van 30 meter op de lat gehad en die mogelijkheid in blessuretijd. Bij ons Linssen 2-3x en Til. Ja im zie het wel goed komen, ze worden vanzelf moe en dan komen ze er niet meer tussen. Als we maar niet achterkomen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Tuurlijk, je koopt er niets voor. Maar over de langere termijn zijn meer kansen meer goals. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En lange tijd geen wedstrijd gehad, net die interlandperiode gehad. Sini is ook pas net terug en daar moet het in deze voorhoede wel veel van komen. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: Dat veld schijn prima te zijn volgens die verslaggever uit isreal in de voorbeschouwing, een prachtige grasmat zei hij |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 september 2021 - 17:29 schreef pat het volgende:[..] Dat veld schijn prima te zijn volgens die verslaggever uit isreal in de voorbeschouwing, een prachtige grasmat zei hij Volgens mij zat zijn keppeltje voor zijn ogen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Anyway, Europees is uit gelijkspelen niet zo'n probleem. Als je tegen elke tegenstander 4 punten pakt, zit je goed. Maar dit is wel de minste normaal gesproken, dus hier niet winnen geeft je minder marge elders. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 september 2021 - 17:31 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Anyway, Europees is uit gelijkspelen niet zo'n probleem. Als je tegen elke tegenstander 4 punten pakt, zit je goed. Maar dit is wel de minste normaal gesproken, dus hier niet winnen geeft je minder marge elders. Deze tegenstander is er wel 1 die je thuis gewoon pakt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Slot mag laten zien wat ie in zijn mars heeft nu |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 september 2021 - 17:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Tis qua kansen verder redelijk in evenwicht of licht in ons voordeel, ondanks wat die commentator zegt. Haifa heeft een schot van 30 meter op de lat gehad en die mogelijkheid in blessuretijd. Bij ons Linssen 2-3x en Til. Blijft ie herhalen. Hij overdrijft. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Die Aursnes is toch wel handig hoor |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als Sini eraf blijft , dan kan Til m zo binnenknikken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is echt straat theater soms |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik vind Til, Toornstra en Linssen echt voetballend heel beperkt. En dan vind ik 3 best veel op je aanvallende posities. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 september 2021 - 17:38 schreef MMM het volgende:Ik vind Til, Toornstra en Linssen echt voetballend heel beperkt. En dan vind ik 3 best veel op je aanvallende posities. Twee van de drie eens |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM