|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 24 november 2021 - 10:00 schreef AkaS het volgende:Ben erg benieuwd naar de definitieve opstelling van Ajax vanavond. Zou geen kwaad kunnen om wat basisspelers wat rust te geven. Wel ontzettend balen dat Kudus weer geblesseerd is. Hij heeft nog niet echt veel geluk gehad. Nu weer zijn ribben. Echt gevalletje pech! Zo is het zeker AKaS, die jongen had het zich ook anders voor gesteld, de volgende keer maar eens in Amsterdam blijven ipv voor zijn land te spelen.
Ook ik ben benieuwd wie er spelen, wel las ik dat Onama mag spelen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 november 2021 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 24 november 2021 - 17:16 schreef Eide het volgende:Volgens de voetbaljourno's keept Onana tegen Besiktas. Daarnaast geen Blind, Haller of Antony. Waarschijnlijk basisplaatsen voor Tagliafico, Neres en Daramy. Klaassen naar verluid op het middenveld. Ook dan hebben we geen verkeerd elftal |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Definitieve opstelling is indd
Opstelling Ajax: Onana; Mazraoui, Schuurs, Martinez, Tagliafico; Gravenberch, Berghuis, Klaassen; Neres, Tadic, Daramy. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ik ben wél blij mee dat Onana wél mee gaat doen. Ben erg benieuwd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Heerlijk dat Onana weer speelt.
Prima opstelling lijkt me die dit moet kunnen winnen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ja geweldig om hem weer te zien |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ongelooflijk wat gaat Mazraoui dom dat duel aan. Hoe kan je zo achterlijk doen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 november 2021 door remco k -- |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
De eerste twintig minuten ging toch wel beetje gelijk op vond ik maar kunnen (of gaan) deze wedstrijd wel winnen lijkt mij.
Had al 0-1 kunnen staan in de 13e minuut. Toch erg fijn dat Onana weer speelt. Daar zijn we wel blij mee.
Schuurs ging vooraf wel in de fout vond ik. Wel klote de 1 - 0 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat ongelooflijk dom dit.
Nu maak je het jezelf zo ongelooflijk moeilijk. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Volledig de schuld van Onana! Pasveer had hem gehad! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Hahaha dat niet, maar kwam toch echt wel ff heel dom uit nu net hahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax speelt gewoon verschrikkelijk slecht. Overal wordt ruimte weggegeven en het lijkt nergens op. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Niet best inderdaad maar met deze fantasie opstelling geef je ook het signaal af dat je het allemaal niet al te serieus neemt....ook al wil je dat niet. De tegenstander voelt dan toch dat er iets te halen valt, en terecht.Hopen op gelijkspelletje dan maar. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 24 november 2021 - 19:20 schreef bertus bikkel het volgende:Niet best inderdaad maar met deze fantasie opstelling geef je ook het signaal af dat je het allemaal niet al te serieus neemt....ook al wil je dat niet. De tegenstander voelt dan toch dat er iets te halen valt, en terecht.Hopen op gelijkspelletje dan maar. Dit zijn allemaal gasten die gewoon basis zouden moeten kunnen staan.
Deze opstelling moet hier gewoon van kunnen winnen en is toch totaal geen fantasie opstelling zeg. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Zeker maar Alvarez wordt wel degelijk gemist |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Een samenstelling die nog nooit heeft samen gespeelt en weinig inval minuten heeft gekregen.. MAAR dan nog een prima elftal op papier qua namen..
Onana mooie en belangrijke reddingen nu ff trouwens |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
We hebben minimaal vier kansen gehad en geen enkel ervan benut. De eerste helft was zeker niet goed, teveel balverlies en slechte passes.
Ten Hag moet echt met PLAN - B moeten komen ! ! ! ! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Daramy mag nooit meer op de goal schieten. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Wat doet dramary allemaal joh |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
quote:Op woensdag 24 november 2021 - 19:21 schreef remco k het volgende:[..] Dit zijn allemaal gasten die gewoon basis zouden moeten kunnen staan. Deze opstelling moet hier gewoon van kunnen winnen en is toch totaal geen fantasie opstelling zeg. Op papier wat namen betreft zeker maar je kunt niet verwachten dat dit een geoliede machine is...en deze gasten staan dus normaal niet voor niets niet in de basis.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 24 november 2021 - 19:35 schreef bertus bikkel het volgende:[..] Op papier wat namen betreft zeker maar je kunt niet verwachten dat dit een geoliede machine is...en deze gasten staan dus normaal niet voor niets niet in de basis.... Er zit een verschil tussen geen geoliede machine en gewoon niet je afspraken nakomen. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Laten we maar hopen op Haller !!!! Mogelijk kan hij de wedstrijd keren. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Er is de hele wedstrijd al heel veel diepgang. Zowel Martinez Schuurs als Gravenberg geven geen van allen die bal terwijl de ruimte er vaak zat is. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ik vind dat wij nog steeds de tempo veel te laag houden. En Schuurs vind ik niet geschikt voor deze wedstrijden.
Ook de scheidsrechter vind ik vanaf het begin niet neutraal. Maakt ook teveel fouten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hopppppppppaaaaa
Geweldig doorgaan van tagliafico |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Goed hoor, die Haller. 1 - 1 Daar mogen we zeker mee blij zijn. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Yes!!! Lekker van Onana!! |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote: Ja, dat klopt ook. Goed gedaan hoor!!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Dat was Onana! De pass was ook van Onana! En Onana maakte hem lekker af! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Wat mis ik overigens Alvarez. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik wordt schijtziek van het gebrek aan terug verdedigen van Mazraoui |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Rustig maar kerel ik ben fan van Onana hè. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ja toen ik zei dat hij onmisbaar zou kunnen blijken werd ik voor gek verklaard. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Die scheidsrechter maKt er een zooitje van. Niet eens partijdig ofzo maar geen pijl op te trekke. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hahaha maak gewoon een grapje gap! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Gelukkig niet door mij! Hahaha |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
We hebben wel iets meer controle, maar Schuurs blijft heel erg slecht en de tempo blijft ook te laag bij ons. Na de eerste goede kwartier zakt ons voetbal.
Gelukkig maar dat we nu op 1 - 2 staan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote:Op woensdag 29 september 2021 - 23:33 schreef remco k het volgende:Lees net een statistiek dat Ajax de afgelopen 3,5 seizoen bij de 10 best presterende clubs in Europa hoort. Gelukkig maar. Daar zijn we erg blij mee!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Waarom laat je tagliafico niet gewoon downpour uit spelen |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Over het geheel gezien een rommelige wedstrijd, maar wel de volle punten binnen. Nu op een spannende loting wachten na de wedstrijd tegen Sporting Lissabon. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Onana overigens erg belangrijk. Pakt een hele grote kans op de 2-0 erg knap. Valt die bal wel binnen ga je deze echt niet winnen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
2e helft was Ajax meer bij de les in aanvallend op zicht, 1e helft vond ik inderdaad rommelig, niet alert genoeg, Daramy was ongelukkig in de afronding. Maar mooi dat anderen wat konden laten zien. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Je mag van alles van de man vinden, maar Haller draait dit duel gewoon om. Hij komt erin en plotseling zit er lijn in het spel. Tagliafico speelde een uitstekende pot.
Dortmund lijkt trouwens uitgeschakeld te gaan worden door Sporting. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Prima resultaat jammer van die belachelijke beslissing om Onana op te stellen.Alle soc/media effe nagekeken en ook onze analisten begrijpen er niks van,jammer dat Ajax zich zo voor schut zet. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 24 november 2021 - 23:20 schreef p111 het volgende:Prima resultaat jammer van die belachelijke beslissing om Onana op te stellen.Alle soc/media effe nagekeken en ook onze analisten begrijpen er niks van,jammer dat Ajax zich zo voor schut zet. Hahaha ja want analisten zijn de graadmeter! De tering zeg, wat ben jij eigenlijk een zielig ventje. Even nagekeken op sociale media en anderen vinden het ook! Jammer dat jij jezelf zo voor schut zet. |
|
|
|