|
|
MMM
|
|
|
ECL: Feyenoord - Slavia Praag (donderdag 30 september 2021, 21:00 uur)
Datum & tijdstip: Donderdag 30 september 2021, 21:00 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: Radu Petrescu (ROE)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 september 2021 door MMM -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vier punten tegen elke tegenstander is het doel. Dus er moet eigenlijk 'gewoon' gewonnen worden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 september 2021 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Rollen ze keihard op. Echt t wordt met een keiharde klopper rondlopen vrijdag.
of niet. Kan ook |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nee nee nee , dit is een duidelijke 5-1 . |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Waarmee kunnen we in Nederland ( eredivisie) slavia mee vergelijken? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
gaat een pittige wedstrijd worden ik hou het op een kleine overwinning |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Das pittig, sterkste club in de eredivisie. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Geen Nelson. Dus dat zal wel na de interlandperiode worden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Diemers ook niet. Beide trainen wel. Diemers nog niet met de groep. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dus das echt vele malen beter dan Vitesse . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
PSV op 55 Ajax op 19 Dus Slavia is echt een tegenstander van formaat . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Union op plaats 176 Maccabi op plaats 263 . Met die gegevens wetende ben je dus mede favoriet in de groep . Het schijnt dan Slavia dit jaar wat minder is door geldproblemen . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
har
|
|
|
quote: Maar goed dat die gehuurd is ipv eerste keuze Diallo. Oh wacht... die is ook alweer begonnen met trainen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik twijfel steeds harder |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Slavia Praag kijkt uit naar donderdag: ''Het is een bijzonder stadion''
Feyenoord neemt het donderdagavond op tegen Slavia Praag. De tegenstander van de Rotterdammers kijkt ernaar uit om te mogen spelen in De Kup. Trainer Jindrich Trpisovsky is de laatste dagen goed op de hoogte gebracht van wat het staat te wachten.
''Het wordt een uitzonderlijke ervaring'', begint Trpisovsky in gesprek met Voetbal International. ''Dat weten we van de verhalen van Mick van Buren, die een enorme Feyenoord-fan is en ons veel heeft verteld en video's heeft laten zien. We weten wat ons te wachten staat. Het is een bijzonder stadion en ik ben blij dat we ons daar met Slavia mogen laten zien.''
Trpisovsky heeft zijn huiswerk gedaan. De trainer zag ook de afgelopen weken de bankzitters goed invallen. ''Daarnaast spelen ze aantrekkelijk voetbal. Het is een klassiek, zeer aanvallend team, met veel goede spelers in de voorhoede. Ze zijn fysiek goed uitgerust en scoren gemakkelijk uit standaardsituaties. Feyenoord heeft een zeer brede selectie, dus ze kunnen ook gemakkelijk roteren. We kijken er erg naar uit om deze wedstrijd te spelen.'' |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vermoedelijke opstelling Bijlow; Pedersen, Trauner, Senesi, Malacia; Toornstra, Til, Kökcü; Jahanbakhsh, Linssen, Sinisterra |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Dé standaard reacties naar je tegenstander toe. :) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wel een pittige kluif overigens. 4-0 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Leuke interviews ook met die van Buren |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
We hadden toch ooit ook een Stjech Stanislaw Griga, of waren er meer ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
4 spelers speelden tegen Oranje dit EK |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vanavond veel succes ............. Ik ga er naartoe, en hoop op een mooie wedstrijd. Maar ik hou in mijn hoofd , dat wij nog steeds een ploeg zijn in opbouw, en alles kunnen winnen, maar helaas ook kunnen verliezen. Hup Feyenoord |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zo is het..COME ON FEYENOORD |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op donderdag 30 september 2021 - 15:15 schreef piet de paler het volgende:Vanavond veel succes ............. Ik ga er naartoe, en hoop op een mooie wedstrijd. Maar ik hou in mijn hoofd , dat wij nog steeds een ploeg zijn in opbouw, en alles kunnen winnen, maar helaas ook kunnen verliezen. Hup Feyenoord In welk vak zit je? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: En dan nog verloren ze! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 30 september 2021 - 15:15 schreef piet de paler het volgende:Vanavond veel succes ............. Ik ga er naartoe, en hoop op een mooie wedstrijd. Maar ik hou in mijn hoofd , dat wij nog steeds een ploeg zijn in opbouw, en alles kunnen winnen, maar helaas ook kunnen verliezen. Hup Feyenoord Niet juichen voor de Getinte jongens hè, ouwe bruinhemd |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Begin nu toch al aardig nerveus te worden.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dan heb je nog lang te gaan |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Pan klaar staan en de borrelmaatjes, moet gewoon wat te knagen hebben bij z'n pot. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Kleine Indische gehaktballetjes lekker sudderen in de pan . |
|
|
|