|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nou. Dat heeft ie goed gespeeld |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Van dit Vitesse verliezen is zo treurig.
Dat is echt een waardeloos bagger elftal
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 oktober 2021 door MMM -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: 35 waarvan 2 afgestraft bedoel je. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Je begint twee keer niet scherp aan een helft, je maakt het jezelf zou moeilijk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Qua goals zeker.
Maar qua veldspel ook echt een 2 |
|
|
|
|
pat
|
|
|
10 minuten de bal in de ploeg houden, opbouwen dan kan het |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
2x wisselen in zo’n onfris elftal is bizar |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dit is wel een motie van wantrouwen van Slot richting de bank hoor. Die ziet maar 14 volwaardige spelers op het moment. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Zie nou, voetballen en ze zijn kapot. Moet minstens gelujk |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2021 - 18:35 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Dit is wel een motie van wantrouwen van Slot richting de bank hoor. Die ziet maar 14 volwaardige spelers op het moment. En die mogen schijnbaar gewoon n 0 spelen . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En dan wisselt ie nog meer dan Dick |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Okee, dit was kut. Zo'n wedstrijd heb je dan. Wel doodzonde. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou. Daar heb je niks meer aan |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Sinds wanneer mag een VAR ingrijpen bij een gele kaart |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Het spel ligt echt alleen maar stil na de 60e minuut. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die Sini is echt de dommere versie van Manu |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Echt die kansloze lange ballen de hele tijd leveren niets op. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gefrustreerde spelers. had gevoetbald. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ga je heel diep schamen spelers en technische staf.
Totale puinzooi. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gore kut nep club vitesse |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Een keer verliezen ok , maar zo , nee. Schande ! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat overdreven wisselen in blessuretijd moet verboden worden |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Had nog 5 minuten doorgemeten, maar had toch niks opgeleverd. Het was slecht, het moest een keer gebeuren. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Verloren door scheids, we hadden….
Maar goed hadden we verwacht dat we hier al waren? Ik niet maar tis kut |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zeperd. Loop je wel eens tegen aan |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dit gaat keihard doorwerken |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als ik net Toornstra zie dan zie ik gewoon weer een nuchtere realist. Prima gozer! |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Ik blijf erbij we hebben vandaag niet gekeken naar voetbal. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ja, en dan gaan we nu weer de stomste analyses krijgen. Het was gewoon ook een keer slecht. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
lelijke wedstrijd, Feyenoord stroomt niet over van de kwaliteit, moet het hebben van energie en positioneel goed staan. Dat laatste was erg matig vandaag. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dat wel, en uit bij Vitesse kan gebeuren. Maar twee helften zo matig beginnen. En na 60 minuten speel jezelf uit de wedstrijd. Het hielp ook niet mee dat het constant stil lag, maar daar was Feyenoord zelf ook debet aan.
En Slot heeft wel wat uit te leggen mbt tot de wissels. Ik snap ook niet zo goed waarom je niet gewoon zo'n potje met Dessers start. Al je aanvallers waren matig en vermoeid. En wat doet Nelson bij de selectie als hij zelfs vandaag niet wordt gebracht voor Alireza.
En dat gepomp naar voren schiet ook niets op. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Misschien zijn we ook wat verwend. We hebben wel eens een beroerdere competitiestart gehad |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ik heb de dozen al klaar staan |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Hier 105 minuten is 49 minuten zuivere speeltijd… Wij hadden dit makkelijk gewonnen zeg ik |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: De motivatie van de nr 15 tm 23 gaat ver onder het vriespunt . Dit kun je niet verkopen als trainer . |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2021 - 18:53 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Dat wel, en uit bij Vitesse kan gebeuren. Maar twee helften zo matig beginnen. En na 60 minuten speel jezelf uit de wedstrijd. Het hielp ook niet mee dat het constant stil lag, maar daar was Feyenoord zelf ook debet aan. En Slot heeft wel wat uit te leggen mbt tot de wissels. Ik snap ook niet zo goed waarom je niet gewoon zo'n potje met Dessers start. Al je aanvallers waren matig en vermoeid. En wat doet Nelson bij de selectie als hij zelfs vandaag niet wordt gebracht voor Alireza. En dat gepomp naar voren schiet ook niets op. Ik vind dat dat bij Vitesse uit helemaal niet kan gebeuren. Wat een matig elftal, hier hoor je gewoon te winnen.
We moeten ons diep schamen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2021 - 18:56 schreef van geil het volgende:[..] De motivatie van de nr 15 tm 23 gaat ver onder het vriespunt . Dit kun je niet verkopen als trainer . Ik neem aan dat daar een reden voor is. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Onder de ondergrens. Interlandbreak en dan weer doorrrrr |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ar , er liepen spelers bij die balden als een pupil . Niet 5 minuten , geen helft , maar 90 minuten ! Dat kon niet eens slechter . |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dit is wel bizar overigens. Meestal ligt het rond de 60 minuten. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2021 - 18:53 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Dat wel, en uit bij Vitesse kan gebeuren. Maar twee helften zo matig beginnen. En na 60 minuten speel jezelf uit de wedstrijd. Het hielp ook niet mee dat het constant stil lag, maar daar was Feyenoord zelf ook debet aan. En Slot heeft wel wat uit te leggen mbt tot de wissels. Ik snap ook niet zo goed waarom je niet gewoon zo'n potje met Dessers start. Al je aanvallers waren matig en vermoeid. En wat doet Nelson bij de selectie als hij zelfs vandaag niet wordt gebracht voor Alireza. En dat gepomp naar voren schiet ook niets op. Wat betreft de eerst, na 60 min is er geen bal die rolde, op de 90 ste min tot de 92,5ste minuut kwam er een kans omdat we voetbalde…
Dat tweede kan niet he, dessers is nieuw en minder actief als linssen die in een flow zit. Wat betreft nelson, die kon een kwartiertje dus dat had gekund maar het was een zuig wedstrijd. Goede start??? Best logisch dat die op de bank bleef.
De tweede helft is niet gespeeld, dat was het probleem |
|
|
|