|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2021 - 18:59 schreef van geil het volgende:Ar , er liepen spelers bij die balden als een pupil . Niet 5 minuten , geen helft , maar 90 minuten ! Dat kon niet eens slechter . Ik heb het gezien. Maar er is er maar 1 die dat kan beantwoorden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2021 - 19:01 schreef pat het volgende:[..] Wat betreft de eerst, na 60 min is er geen bal die rolde, op de 90 ste min tot de 92,5ste minuut kwam er een kans omdat we voetbalde… Dat tweede kan niet he, dessers is nieuw en minder actief als linssen die in een flow zit. Wat betreft nelson, die kon een kwartiertje dus dat had gekund maar het was een zuig wedstrijd. Goede start??? Best logisch dat die op de bank bleef. De tweede helft is niet gespeeld, dat was het probleem Wat de scheids en Vitesse doet heb je niet in eigen hand. Je kan alleen naar jezelf kijken en constateren dat je vanaf minuut 60 nauwelijks een normale aanval hebt opgezet. Doordat veel lang ging. En de spaarzame aanvallen die werden opgezet liepen bovengemiddeld spaak bij met name Sini en Alireza die niet in de wedstrijd zaten of vermoeid waren.
Ik had overigens Sini van de bank laten starten en Linssen vanaf links. Maar das puur voor deze wedstrijd, in principe start Sini verder altijd.
En je moet je nummer 12/18 ook regelmatig minuten geven, anders kom je altijd in de problemen met blessures, schorsingen of een druk programma. Nu zijn er 14 spelers die regelmatig minuten krijgen en de rest, waarvan 2-3 al duidelijk minder dan de rest. En wat daarachter zit speelt eigenlijk nooit. Dat vind ik toch niet helemaal lekker. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
We roepen maar vermoeid. 2 persoonlijke fouten doen ons de das om.
We speelden slecht, is dat hetzelfde als vermoeid? Toornstra was vermoeid en valt later in.
Dessers starten is ook zo achteraf beredeneerd. Ik heb Dessers verder niet gezien. Jahanbakhsh en Kokcu speelden volslagen ruk.
nogmaals, zo'n wedstrijd is er gewoon. Toormnstra zei het koirt na de wedstrijd al: het opbouwproces is nog gaande en dan kunnen een Utrecht en Vitesse ertussen zitten. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En het lijkt me dat je dan Nelson kan brengen voor 15 minuten. Maar goed, daar hebben we natuurlijk de wedstrijd niet op verloren. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Het is kwalitatief gewoon een middelmatig elftal. Erg lag zoveel ruimte om de tegenstander pijn te doen. Het was allemaal wat blind. Zonde dat je twee blunders maakt, anders had je nog een resultaat kunnen halen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2021 - 19:11 schreef FR-Henk het volgende:We roepen maar vermoeid. 2 persoonlijke fouten doen ons de das om. We speelden slecht, is dat hetzelfde als vermoeid? Toornstra was vermoeid en valt later in. Dessers starten is ook zo achteraf beredeneerd. Ik heb Dessers verder niet gezien. Jahanbakhsh en Kokcu speelden volslagen ruk. nogmaals, zo'n wedstrijd is er gewoon. Toormnstra zei het koirt na de wedstrijd al: het opbouwproces is nog gaande en dan kunnen een Utrecht en Vitesse ertussen zitten. We hebben Dessers niet gezien, omdat er geen normale aanval was toen hij speelde. En Dessers is bepaald niet de verlosser, ik heb nog altijd mijn twijfels of hij uberhaupt wat te zoeken heeft bij ons. Maar het gaat erom dat je niet kan bouwen op een kern van slechts 11 spelers. En hem laten starten vond ik vooraf al logisch, al kan ik dat niet bewijzen denk ik. En nogmaals, hij is niet de verlosser. Het gaat niet om hem, het gaat om de grote lijn. Dat de kern waarmee Slot werkt wat te smal is.
En ik vond met name onze aanvallers erg vermoeid ogen. Maar dat staat je vrij dat anders te zien. Dat je ruk speelt en dat je vermoeid bent sluit mekaar ook niet uit he. Het werkt mekaar zelfs in de hand.
De eventuele vermoeidheid is niet de reden dat je achter komt tot tweemaal toe. Het is wel een factor waarom je met name in de loop van de tweede helft niet meer tot kansen komt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 oktober 2021 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Vermoeidheid = mindere focus. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ook dat. Coördinatie (of gebrek aan) is bijvoorbeeld iets waaraan je vermoeidheid af kan zien. Zoals bij Senesi, bij de 1-0, dat geest en lichaam niet helemaal afgestemd waren. Maar das speculatief. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2021 - 19:15 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] We hebben Dessers niet gezien, omdat er geen normale aanval was toen hij speelde. En Dessers is bepaald niet de verlosser en gaat erom dat je niet kan bouwen op een kern van 11 spelers. En ik vond met name onze aanvallers erg vermoeid ogen. Maar dat staat je vrij dat anders te zien. Dat je ruk speelt en dat je vermoeid bent sluit mekaar ook niet uit he. Het werkt mekaar zelfs in de hand. De eventuele vermoeidheid is niet de reden dat je achter komt tot tweemaal toe. Het is wel een factor waarom je met name in de loop van de tweede helft niet meer tot kansen komt. Maar dan impliceer je dat Slot snot voor de ogen heeft? Nattuurlijk niet. Dat hij niet vooruit denkt? Natuurlijk wel. Zijn de reserves wel van het zelfde niveau? Natuurlijk niet Checkt hij de spelers op hun energie? Natuurlijk wel.
Hij biedt vertrouwen aan de basis. Hij wil dat spelpatronen rotsvast raken. En als dat proces van ingespeeld zijn rotsvast is geworden, dan is het eenvoudiger om reserves in te brengen. Ik verwacht dat dat medio november meer gaat gebeuren. Zullen we Reiss Nelson, Hendriks, wellicht Baldé, Antonucci en Hartjes wat vaker gaan zien. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die 2de goal kon Geertruida helemaal niet zoveel aan doen . Stond iets naar voren omdat hij even daarvoor n bal wegwerkte . Bal komt terug , en gaat over hem heen , zowel Trauner als Malacia gaven geen rugdekking . En dat schotje , had gewoon voor bijlow moeten zijn . |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2021 - 19:22 schreef FR-Henk het volgende:[..] Maar dan impliceer je dat Slot snot voor de ogen heeft? Nattuurlijk niet. Dat hij niet vooruit denkt? Natuurlijk wel. Zijn de reserves wel van het zelfde niveau? Natuurlijk niet Checkt hij de spelers op hun energie? Natuurlijk wel. Hij biedt vertrouwen aan de basis. Hij wil dat spelpatronen rotsvast raken. En als dat proces van ingespeeld zijn rotsvast is geworden, dan is het eenvoudiger om reserves in te brengen. Ik verwacht dat dat medio november meer gaat gebeuren. Zullen we Reiss Nelson, Hendriks, wellicht Baldé, Antonucci en Hartjes wat vaker gaan zien. Dat laatste wellicht. En dat eerste is jouw interpretatie. Dat heb ik niet gezegd.
Slot maakt bewust een keuze per wedstrijd. Had hij het even terug in een interview nog over. De lange termijn is niet zo belangrijk, in zoverre dat hij geen spelers gaat sparen zodat ze misschien over een maand een extra wedstrijd kunnen spelen, bij wijze van. Hij kijkt per wedstrijd of een speler fit is, zo ja dan stelt hij hem op (als hij tot de normale basis behoort).
En dat is een keuze. Zijn goed recht, logisch ook. Maar het gevolg is wel dat er wat spelers op de bank zijn die wat minder minuten maken dan wellicht wenselijk is om ze nog enigszins iets van ritme op te laten doen. Het tegenover gesteld van Slot in die zin is die trainert van PSV die te pas en te onpas wisselt. Ik denk alleen dat je nummers 12/18 ook belangrijk zijn. En dat die gebaat zijn bij minuten. En dat je die ook af en toe moet laten starten. Kijk, hij had ook een Hendriks op kunnen stellen ipv Malacia. Of Geert. Het gaat me niet om Dessers.
En Slot is totaal geen idioot, dat denk ik ook totaal niet, ondanks jouw insinuaties. De wereld is niet zwart/wit.
Er kunnen verschillende zienswijzen naast mekaar bestaan zonder dat de ene per se beter is dan de andere. In dit geval is er een spectrum met Slot en Schmidt aan de relatieve uiteinden. Maar elke keuze heeft zijn gevolgen, en hetgeen ik schetste is er m.i. een van. Ik denk dat hij een klein beetje naar Schmidt kan opschuiven, maar zeker niet het hele end. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2021 - 19:22 schreef van geil het volgende:Die 2de goal kon Geertruida helemaal niet zoveel aan doen . Stond iets naar voren omdat hij even daarvoor n bal wegwerkte . Bal komt terug , en gaat over hem heen , zowel Trauner als Malacia gaven geen rugdekking . En dat schotje , had gewoon voor bijlow moeten zijn . Eensert |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik denk persoonlijk dat bijvoorbeeld Sini ook een beetje opgerookt wordt. Die moet dadelijk weer naar Zuid-Amerika en komt dan weer laat terug. Ik mis al een paar weken de frisheid die hij begin dit seizoen wel had.
En je kan het ook omdraaien, elke grote club wisselt regematig (in basis en van de bank) in drukke schema's. En in de eredivisie doen ook Ajax en PSV het veel. Vandaag bij Ajax beginnen ook weer een paar basisspelers vanaf de bank. Das ook niet voor niets, die maken wel de keuze wat meer te rouleren.
En ik zie ook wel dat ons bank veel minder breed is, maar de jongens die er wel aan toe zijn, worden ook nog niet helemaal benut, vind ik.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 oktober 2021 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als je wint heb je vrienden, rijen dik........ Dit kan gewoon, alleen aan het einde hadden ze pech. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Ondanks de nederlaag, heb ik wel genoten van de wedstrijd op zich, hoog tempo, boeiend...
Je verliest door individuele fouten, Senesi, en het niet afmaken van een droomkans door een uiterst zwakke Sinistera na een pracht aanval over rechts.
Gelijkspel was zeker verdiend geweest. Maar zo'n dingen gebeuren nu eenmaal, zeker met deze speelwijze.
Uiteindelijk staan we voorlopig nog altijd maar één punt achter op de koploper. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2021 - 19:33 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Dat laatste wellicht. En dat eerste is jouw interpretatie. Dat heb ik niet gezegd. Slot maakt bewust een keuze per wedstrijd. Had hij het even terug in een interview nog over. De lange termijn is niet zo belangrijk, in zoverre dat hij geen spelers gaat sparen zodat ze misschien over een maand een extra wedstrijd kunnen spelen, bij wijze van. Hij kijkt per wedstrijd of een speler fit is, zo ja dan stelt hij hem op (als hij tot de normale basis behoort). En dat is een keuze. Zijn goed recht, logisch ook. Maar het gevolg is wel dat er wat spelers op de bank zijn die wat minder minuten maken dan wellicht wenselijk is om ze nog enigszins iets van ritme op te laten doen. Het tegenover gesteld van Slot in die zin is die trainert van PSV die te pas en te onpas wisselt. Ik denk alleen dat je nummers 12/18 ook belangrijk zijn. En dat die gebaat zijn bij minuten. En dat je die ook af en toe moet laten starten. Kijk, hij had ook een Hendriks op kunnen stellen ipv Malacia. Of Geert. Het gaat me niet om Dessers. En Slot is totaal geen idioot, dat denk ik ook totaal niet, ondanks jouw insinuaties. De wereld is niet zwart/wit. Er kunnen verschillende zienswijzen naast mekaar bestaan zonder dat de ene per se beter is dan de andere. In dit geval is er een spectrum met Slot en Schmidt aan de relatieve uiteinden. Maar elke keuze heeft zijn gevolgen, en hetgeen ik schetste is er m.i. een van. Ik denk dat hij een klein beetje naar Schmidt kan opschuiven, maar zeker niet het hele end. Ik zeg impliceer, omdat je zelf zegt dat je de aanvallers vermoeid vindt ogen. Dat kan, maar denk jij dat Slot dat risico neemt? We weten dat niet. Ik denk van niet. Hij zet een basis neer en die laat hij steviger worden om daarna iets makkelijker nieuwe mensen in te passen. Immers, je valt makkelijker in als het team elkaar kan lezen. Risicofactor is dan kleiner, daarnaast moet ook een tussenstand toelaten om jeugd makkelijker in te brengen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vind dat echt gelul . Je bedoeld n voorsprong van 3 4-0 Daar worden ze juist niet beter van . Vandaag was er heel lang niets meer te verliezen , en zeker 5 spelers speelden vrijwel n 0 , dat kon gewoon niet slechter . Dit was n ideaal moment juist . Nu geef je zoals T aangeeft , de hele bank n klap in het gezicht . Dat werkt averechts . en ondermijnt het groepsproces .en motivatie . Al hoop ik ergens dat ik dat laatste mis heb . |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2021 - 19:58 schreef FR-Henk het volgende:[..] Ik zeg impliceer, omdat je zelf zegt dat je de aanvallers vermoeid vindt ogen. Dat kan, maar denk jij dat Slot dat risico neemt? We weten dat niet. Ik denk van niet. Hij zet een basis neer en die laat hij steviger worden om daarna iets makkelijker nieuwe mensen in te passen. Immers, je valt makkelijker in als het team elkaar kan lezen. Risicofactor is dan kleiner, daarnaast moet ook een tussenstand toelaten om jeugd makkelijker in te brengen. Dat is het positieve aan zijn werkwijze inderdaad. Je kern wordt in principe sterker. De echte test is dan eigenlijk wat er gebeurd bij schorsingen/blessures/vormverlies. Want dan moet je spelers gaan brengen die dan weinig hebben gespeeld.
Dus neemt Slot een risico? Ja. Maar een risico neem je altijd. Als je bijvoorbeeld 1-2-3 basisspelers laat banken en je verliest, dan komt er ook commentaar. Hij kiest ervoor zijn basis zoveel mogelijk te laten staan. En dan is het gevolg dat wanneer je de spelers nodig hebt die daarachter zitten, minder ritme hebben.
Tis een keuze. Ik zou hem - met de kennis die ik heb (Slot heeft natuurlijk meer informatie) - anders maken, maar ik ben geen trainer van Feyenoord. ;)
En ik vind de lijn van Slot goed te volgen, dus onlogisch nee, maar het is in zekere zin problemen voor je uit schuiven. En hopen dat ze meevallen.
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2021 - 20:04 schreef van geil het volgende:Ik vind dat echt gelul . Je bedoeld n voorsprong van 3 4-0 Daar worden ze juist niet beter van . Vandaag was er heel lang niets meer te verliezen , en zeker 5 spelers speelden vrijwel n 0 , dat kon gewoon niet slechter . Dit was n ideaal moment juist . Nu geef je zoals T aangeeft , de hele bank n klap in het gezicht . Dat werkt averechts . en ondermijnt het groepsproces .en motivatie . Al hoop ik ergens dat ik dat laatste mis heb . Je onderschat het ingespeeld zijn als collectief. Dat betekent ook dat een aantal spelers druk moeten blijven zetten en een prima balbehandeling hebben. Antonucci bv. krijgt de tijd om in dat collectief mee te kunnen gaan draaien. Teixeira, jij denkt dat die naadloos daarin mee kan? Ik denk echt dat Slot deze spelers brengt als ze er aan toe zijn. En dat weten ze zelf ook natuurlijk. Het had gekund ja, maar zeg maar eens wie je dan gebracht had en waarom. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2021 - 20:06 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Dat is het positieve aan zijn werkwijze inderdaad. Je kern wordt in principe sterker. De echte test is dan eigenlijk wat er gebeurd bij schorsingen/blessures/vormverlies. Want dan moet je spelers gaan brengen die dan weinig hebben gespeeld. Dus neemt Slot een risico? Ja. Maar een risico neem je altijd. Als je bijvoorbeeld 1-2-3 basisspelers laat banken en je verliest, dan komt er ook commentaar. Hij kiest ervoor zijn basis zoveel mogelijk te laten staan. En dan is het gevolg dat wanneer je de spelers nodig hebt die daarachter zitten, minder ritme hebben. Tis een keuze. Ik zou hem - met de kennis die ik heb (Slot heeft natuurlijk meer informatie) - anders maken, maar ik ben geen trainer van Feyenoord. ;) En ik vind de lijn van Slot goed te volgen, dus onlogisch nee, maar het is in zekere zin problemen voor je uit schuiven. En hopen dat ze meevallen. Dat spelers minder ritme zouden hebben zal wel meevallen. Gezien hoe snel een Aursnes, een Pedersen, Trauner en Til al ingepast zijn? Omdat zij passen in de visie van Slot. Antonucci, Teixeira, Diemers (is er nog he) kwamen vanuit een andere spelvisie naar Feyenoord. Vraag is natuurlijk of zij ooit nog inpasbaar worden. Hartjes, Reiss Nelson, Baldé en Hendriks zie ik langzamerhand wel hun minuten gaan maken, komende tijd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Heb ik gezegd in het wedstrijdtopic .(Bannis en Nelson ) Toornstra voor Kokcu , maar dat is wat anders natuurlijk . Overigens vond ik de samenstelling van de bank ook zeer merkwaardig .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 oktober 2021 door van geil -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Kunnen we nou niet gewoon afscheid gaan nemen van Geertruida. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2021 - 20:18 schreef FR-Henk het volgende:[..] Dat spelers minder ritme zouden hebben zal wel meevallen. Gezien hoe snel een Aursnes, een Pedersen, Trauner en Til al ingepast zijn? Omdat zij passen in de visie van Slot. Antonucci, Teixeira, Diemers (is er nog he) kwamen vanuit een andere spelvisie naar Feyenoord. Vraag is natuurlijk of zij ooit nog inpasbaar worden. Hartjes, Reiss Nelson, Baldé en Hendriks zie ik langzamerhand wel hun minuten gaan maken, komende tijd. Maar dat zijn spelers die wel een voorbereiding gedraaid hebben. En langzamerhand konden opbouwen of zelfs al midden in een seizoen zaten. En aan het begin van het seizoen zijn tegenstanders ook nog meer zoekende. Het is een ander verhaal als dadelijk spelers moeten gaan spelen die al een paar maanden weinig minuten maken.
Jij verwacht dat die spelers meer minuten gaan maken en dat kan hoor. Maar waarom maken ze nu niet al meer minuten? Gaat Antonucci of Hendriks dadelijk er ineens staan of hebben ze een paar potjes nodig? Die ze al dan niet krijgen? Pedersen was in het begin vrij wild aan de bal die is ook na een wedstrijd of 10 weer een stuk beter gaan spelen.
Maar goed, we zullen het wel zien. Misschien valt het allemaal op zijn plek. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Die is net verlengd, dus denk het niet ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
We hebben in onze eerste 7 potjes al wel wat moeilijke uitwedstrijden gehad, PSV-uit, Utrecht-uit, Vitesse-uit en misschien ook Willem II-uit, aangezien die hoog staan. Wat dat betreft is het een bovengemiddeld lastig programma geweest. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 03 oktober 2021 - 21:17 schreef T-FeYeN00rD het volgende:We hebben in onze eerste 7 potjes al wel wat moeilijke uitwedstrijden gehad, PSV-uit, Utrecht-uit, Vitesse-uit en misschien ook Willem II-uit, aangezien die hoog staan. Wat dat betreft is het een bovengemiddeld lastig programma geweest. eerste drie punten Vitesse thuis , dan maakt het perspectief echt anders. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Precies. Twente won er 1-4, Willem II won er 0-3 en zelfs Fortuna speelde er 1-1..
Vitesse is echt een matig elftal. Ik ben nog steeds boos dat je hier verliest. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Uitermate dom hoe je hier toch weer makkelijk de punten verspeeld hebt. Je wint tegen PSV uit en Ajax verliest vandaag. Onbegrijpelijk dat je dan geen kans ziet hiervan te profiteren. Vorige keer in Arnhem is er ook van Vitesse verloren en dat je dan geen revanche neemt vandaag, is dan ook niet te begrijpen. Vaak is het dan ook zo dat Vitesse na Feyenoord de volgende competitiewedstrijd verliest tegen een club als RKC, Willen II of NEC. Ook voor de wedstrijd tegen Feyenoord heeft Vitesse punten laten liggen. De geschiedenis herhaalt zich voortdurend en Feyenoord mag dit zichzelf zwaar aanrekenen. Zwaar onnodig puntenverlies op de ranglijst en waarom zo makkelijk na PSV laat je dit vanmiddag weer lopen. Onbegrijpelijk en te bizar voor woorden en om gek van te worden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zal best, maar na Ajax/PSV-uit kom je daarna al gauw bij Vitesse. Niet op 3 misschien, maar wel op 4-5-6 oid.
Dat alles wil niet zeggen dat ik er blij mee ben, eens met MMM. Vitesse heeft geen bijzonder elftal. Maar voor eredivisie begrippen aardig. Ook Europees doen ze redelijk mee. En ze scoorden precies op het juiste moment. En wij liepen lang te klooien. We hebben uiteindelijk een kwartier redelijk gespeeld. Na de 1-1. Het eerste half uur was klote van ons. En het laatste half uur ook en werd er ook nauwelijks nog gevoetbald.
|
|
|
|
ras
|
|
|
Heel zwak dat je vanmiddag in Arnhem verliest na de overwinning uit tegen PSV en dat je na de vorige nederlaag in Arnhem geen revanche neemt. Wat ik net al aangaf is dat ze tegen Willem II, RKC, NEC of andere laagvliegers gewoon verliezen en Feyenoord altijd struikelt bij laagvliegers. Wanneer uit gelet op voorgaande jaren, leert Feyenoord hier eens een keer van !!! |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Is verlengt om hem niet gratis te laten vertrekken. Nu wordt het toch echt tijd het geld dat je er wel voor kunt vangen te innen en door te selecteren. Hij maakt wekelijks catastrofale blunders. Deze gaat het echt nooit worden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 04 oktober 2021 - 11:02 schreef Leuv het volgende:[..] Is verlengt om hem niet gratis te laten vertrekken. Nu wordt het toch echt tijd het geld dat je er wel voor kunt vangen te innen en door te selecteren. Hij maakt wekelijks catastrofale blunders. Deze gaat het echt nooit worden. Ik geloof ook niet zo in hem eerlijk gezegd. Denk dat hij voor zowel rechtsback als centraal specifieke kwaliteiten mist. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op maandag 04 oktober 2021 - 11:24 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ik geloof ook niet zo in hem eerlijk gezegd. Denk dat hij voor zowel rechtsback als centraal specifieke kwaliteiten mist. mee eens , zeker centraal zie ik het totaal niet zitten met hem , is geen slimme speler en heeft te veel droom momenten , heeft veel voorwaarden om een goede speler te worden maar als het tussen de oren niet goed zit houd het op dat valt ook niet te trainen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar we zouden Slot toch de tijd geven? En we weten dat we dit soort punten kunnen verspelen ( smalle selectie) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Slot krijgt toch ook gewoon de tijd? Ik ben zeer groot fan van Slot (snap alleen zijn weinige wissels niet, maar dat gaan we vast wel een keer horen waarom hij dat doet)
Alleen was gister echt totaal, totaal, totaal onnodig tegen zo'n matige tegenstander. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Moet je dan verwachten dat Milambo, Hartjes, de boel rechtzetten........... En ja we weten dat we een smalle selectie hebben, hoe vaak hebben forum leden geroepen niet voor kwantiteit te gaan maar voor kwaliteit, en dan wel binnen het budget. Vond het ook jammer dat diverse spelerrs wel bij elk opstootje staan maar niet vechten voor de overwinning. Het is niet andere nu uitrusten en er volgende keer weer staan ........ |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Fietstas is altijd al een kutclub geweest. Als ze voorkomen begint het plan tijd rekken, zieken en struikelen over een spriet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik lees van alles ove r vier wisselmomenten van Vitesse, kan Feyenoord hier iets mee..? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eens nagezocht, 4 wisselmomenten. Allen in die 14 minuten blessuretijd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Okay, maar Feyenoord kan toch een klacht indienen, omzetten naar een 0-3 uitslag, zal ze leren die antivoetballers.. Juist vanuit de knvb hoor je niets..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 oktober 2021 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Bij de laatste botsing scheen uit voorzorg voor hoofd/hersenletsel gewisseld te zijn en dat zou een uitzondering op de regel zijn. Als dat werkelijk zo is maak je geen kans dit aan te vechten.
We zullen het zien wat happens. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 oktober 2021 - 07:54 schreef VVout het volgende:Bij de laatste botsing scheen uit voorzorg voor hoofd/hersenletsel gewisseld te zijn en dat zou een uitzondering op de regel zijn. Als dat werkelijk zo is maak je geen kans dit aan te vechten. We zullen het zien wat happens. We hebben een goede advocaat.. Waar lees jij dat die uitzondering.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ik hoorde het in de nabeschouwing en als het niet zo is hoop ik en zal Feyenoord zich nog wel melden. Net ff FPings gechecked, maar daar zwijgen de media nog. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 oktober 2021 - 08:01 schreef VVout het volgende:[..] Ik hoorde het in de nabeschouwing en als het niet zo is hoop ik en zal Feyenoord zich nog wel melden. Net ff FPings gechecked, maar daar zwijgen de media nog. Heb geen hoofdletsel gezien, mag toch aannemen dat wanneer iemand zo van het veld gaat er niets aan het handje is, dan was er toch wel een brancard bij geweest.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hou op man Jens ging op z’n haar staan dat hebben we ALLEMAAL kunnen zien.
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Bazoer kwam al met hersenletsel het veld op. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Geloof ook nooit dat de aantekening op het wedstrijdformulier staat eigenlijk. |
|
|
|