|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord - RKC (zaterdag 16 oktober 2021, 16:30 uur)
Datum & tijdstip: Zaterdag 16 oktober 2021, 16:30 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: Pol van Boekel |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Lekker koude , donker . Heel gek ik hou ervan om dan in de kuip te zitten, en te kijken naar mijn cluppie |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Goed dat je het ff zegt, zou je zo over het hoofd zien anders.
7-0 moet kunnen toch, heb ergens gehoord dat Jahan er alleen al 4 in schiet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 oktober 2021 door VVout -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die overtuiging. Ridicuul. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dennis van Eersel en Sinclair Bischop blikken in gesprek met Stadion Sport Nieuws vooruit op het duel van Feyenoord tegen RKC Waalwijk. De Rotterdammers trappen zaterdagmiddag om 16:30 uur af in De Kuip. Trainer Arne Slot kan zo goed als zeker niet beschikken over Luis Sinisterra. De Colombiaan keert te laat terug van interlandverplichtingen.
''De kans is groot dat Cyriel Dessers zijn basisdebuut maakt'', begint Van Eersel van RTV Rijnmond. ''De Belg maakte er al twee als invaller en laat in de korte speeltijd die hij krijgt een aardige indruk achter. Ik ben erg benieuwd wat hij kan laten zien als hij een keer in de basis start.''
''Na de nederlaag tegen Vitesse heeft Feyenoord wel wat recht te zetten'', vult Bischop aan. ''Thuis tegen RKC verwacht ik wel een makkelijke overwinning voor Feyenoord. Daarvoor zal hetzelfde strijdplan nodig zijn: de tegenstander vanaf de eerste seconde opjagen en laten zien dat er niets te halen valt. Bij bijna elke wedstrijd in De Kuip lag de eerste goal er binnen een kwartier in.''
Jahanbakhsh keert met vertrouwen terug naar Feyenoord. De aanvaller was wederom belangrijk voor Iran met een doelpunt. ''Ik verwacht wel iets van Alireza Jahanbakhsh'', vertelt Bischop. ''De Jahanbakhsh die we nu zien, is nog niet de Jahanbakhsh die we hadden verwacht, maar ik denk dat het er wel aan zit te komen. Ik hoop ook dat hij het eindelijk kan laten zien en misschien is RKC daar wel een goede tegenstander voor.'' |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 - 17:42 schreef VVout het volgende:[..] Goed dat je het ff zegt, zou je zo over het hoofd zien anders. 7-0 moet kunnen toch, heb ergens gehoord dat Jahan er alleen al 4 in schiet. Ik heb het ook gelezen ergens . |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Sini zit niet bij de selectie, zit nog in het vliegtuig als de wedstrijd begint. Linssen start linksbuiten, Dessers in de spits. Debuut Nelson is realistisch volgens Slot. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Die laatste start wel van de bank trouwens, Jahanbakhsh is de rechtsbuiten. Senesi is ook weer fit genoeg om te starten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Sini landt in de rust op de middenstip.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 oktober 2021 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gewoon een parachute aan doen en op de middenstip droppen ja :) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ben benieuwd hoe Dessers het gaat doen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Oranje misère achter de rug, blij dat we weer clubvoetbal hebben dit weekend. Echt zin aan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Echt wat ben ik dat circus beu |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Nou kom maar op, kan niet wachten. Fit en fris, een van de genoemde uitslagen kan zomaar. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Voor de zekerheid nog ff een wekker gezet op mijn handy, wat een tijd man. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat word een verlate bbq, ga echt de boel niet doen tijdens de wedstrijd.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Als je met eten bezig bent moet je er bij zijn, anders wordt het niets. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Opstelling is zoals verwacht, de vaste 11, met Dessers ipv Sini. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dessers in de punt en Linssen vanaf links uiteraard. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mooie uitzending voor de wedstrijd. Beetje een vergeten kampioenschap
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 oktober 2021 door Stylzz -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos