|
|
Stylzz
|
|
|
Gewoon elf man achter de bal nu bij RKC |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Er is totaal geen ruimte. En we lopen zelf alles dicht |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: En dan is t niet eens de slechtste |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
Kijk dit is de dessers die ik ken, kut dessers |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ja dat is Dessers vandaag. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ben wel weer klaar met dit zooitje.
Wat een trieste zooi. Tegen RKC.
Schaam je |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Die vind ik echt weer zo matig |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We zijn alweer n tijdje t oude Feyenoord . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nog steeds tegen ingravende ploegen hebben we geen antwoord |
|
|
|
|
pat
|
|
|
Met de beentjes op de grond |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Waar heb ik naar zitten kijken. En dan nog heb je alle kansen gehad hem te winnen.
En Feyenoord maakt precies dezelfde fouten als tegen Vitesse. Gratis goals weggeven, tweede helft niet meer voetballen.
En dan is er ook nog een handvol spelers met pijntjes (Linssen, Senesi, Kokcu, Jens, Jahanbakhsh, Dessers). |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zelfde eindfase als tegen fietstas. Verstandsverbijstering |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Teveel matige spelers nog helaas. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Positieve punten, vond Jahanbakhsh een van zijn betere wedstrijden spelen. En Nelson viel aardig in.
Minpunten met name Senesi en Dessers. Met beslissende fouten. Maar met name Kokcu en Linssen ook weer matig. En nog een paar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb echt geen cijfer hoger dan 5,5 gezien |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eerder Til en Toornstra @ MMM
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 oktober 2021 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kan gebeuren ........jammer nu opstaan grote jongens zijn en er weer staan tegen Berlin |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
De hele middag file op de brienenoord richting Dordt naar Feijenoord, lijkt me niet dat die allemaal in rij stonden voor de Kuip.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 oktober 2021 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Drama. opnieuw door de instelling, doel dan op periode na de 1-0. Is al een paar keer gebeurd, GA Eagles, Nec.
Zijn we nog ontsnapt tegen NEC, en eigenlijk ook 2e helft Spartak. En gouwe pik Til tegen Dritta niet te vergeten in de 90e.
Ik begin mijn grootste enthousiasme van het begin al weer een beetje kwijt te raken. Ouwe Feyenoord kwalen (niet kunnen scoren, anders al 3-0 na half uur, zie 020 wekelijks) en vooral mentaliteit (waar Stam en Advocaat aan opgeofferd zijn).
Ik hoop op een gala tegen die Berliner!! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Je moet dromen dat je met dit team ( in opbouw nog steeds) die met krachten smijt dit elke keer kan doen. Dit moet je incalculeren helaas de waarheid. Je selectie is smal |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En ook alweer 11 goals tegen , De laatste weken gaat vrijwel elk schot op doel erin . |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Het vlammetje dooft alweer, en het seizoen gaat als een nachtkaars uit. Kommer en kwel. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zo voelt het wel Piet. Troosteloos.
Europees en interlands kan deze krappe selectie niet aan |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Daar had deze deceptie niets mee te maken . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat maakt het nog veel triester . |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik vond het futloos. Zelfs spelers met kramp.
En een spits die niet scoort |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Dit kan gebeuren, ik zie het niet hoopvol tegen Union Berlin heb ze net zien spelen ....tja Maar ik denk nog steeds dta je met deze selectie kan gaan voor plek 3 .....en daar moet je hard voor knokken. Volgend weekend PSV / Ajax en morgen dacht ik Utrecht Az ........ |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 - 20:35 schreef piet de paler het volgende:[..] Dit kan gebeuren, ik zie het niet hoopvol tegen Union Berlin heb ze net zien spelen ....tja Maar ik denk nog steeds dta je met deze selectie kan gaan voor plek 3 .....en daar moet je hard voor knokken. Volgend weekend PSV / Ajax en morgen dacht ik Utrecht Az ........ En zelf uit naar Cambuur na een Europese pot.
Ik zie het weer somber in na vanavond. Maar is ook gewoon even het gevoel nu. Gewoon kut. Verdomme |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik had trouwens Bannis wel willen zien na het uitvallen van Til. Nu schoof Jens door maar die was al aardig op had ik t idee. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 - 20:54 schreef MMM het volgende:Ik had trouwens Bannis wel willen zien na het uitvallen van Til. Nu schoof Jens door maar die was al aardig op had ik t idee. Die was vlak na rust al rijp voor een wissel |
|
|
|