|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 - 21:25 schreef Loetje het volgende:Zelden Ajax zo belachelijk tegen de verhouding in op 2-0 zien komen. Deze is echt nog niet binnen, maar wat lekker dit. Ik vind dit echt niet tegen de verhouding in. We hebben al meerdere kansen gehad.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Jezus Berghuis, die MOET gewoon op goal. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Pff. Die moet Berghuis breed leggen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 - 21:25 schreef Loetje het volgende:Zelden Ajax zo belachelijk tegen de verhouding in op 2-0 zien komen. Deze is echt nog niet binnen, maar wat lekker dit. Ik vind het niet tegen de verhouding in. Wel geflatteerd. Dortmund oogt zekerder aan de bal maar is nog geen moment gevaarlijk geweest. Ajax nu vier grote kansen. Twee goals is een grotere voorsprong dan de spelverhouding billijkt, maar ik vind de voorsprong niet onverdiend of onterecht. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 - 21:28 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Ik vind dit echt niet tegen de verhouding in. We hebben al meerdere kansen gehad.... Zeker, maar ook continu onder druk.
Verschil in overwicht is echt geen 2-0. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 - 21:28 schreef Eide het volgende:[..] Ik vind het niet tegen de verhouding in. Wel geflatteerd. Dortmund oogt zekerder aan de bal maar is nog geen moment gevaarlijk geweest. Ajax nu vier grote kansen. Twee goals is een grotere voorsprong dan de spelverhouding billijkt, maar ik vind de voorsprong niet onverdiend of onterecht. Hahaha, niet tegen de verhouding maar wel geflatteerd.
Je zegt het zelf ook.
Ajax meer kansen gehad, op basis daarvan terecht voor maar het staat continu onder druk |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Een overwinning geeft weer extra punten op, op de Coëfficiëntenlijst. Zou erg lekker zijn, verder stijgen naar de Europese top. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat zou ik Antony deze wedstrijd graag in vorm zien. Krijgt alle ruimte maar vind hem ongekend onrustig voor zijn doen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 - 21:30 schreef Onze Ajax het volgende:Een overwinning geeft weer extra punten op, op de Coëfficiëntenlijst. Zou erg lekker zijn, verder stijgen naar de Europese top. Die kan me de komende anderhalf uur gestolen worden |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Godverdomme, Ajax mist ondertussen kans nummer 3.
Haller zo goed, en dan gaat die weer missen he |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Je had er echt al drie moeten maken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 - 21:32 schreef Loetje het volgende:Godverdomme, Ajax mist ondertussen kans nummer 3. Haller zo goed, en dan gaat die weer missen he Speelt echt zijn allerbeste pot tot nu toe. Echt geweldig. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Pff. Die kun je niet op geel hebben. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Spaanse en Italiaanse arbiters he... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: 3? De kansen zijn wel zo groot.
Het is nog niet gespeeld. Terwijl dit een fase is om een halve knock-out uit te delen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Gelukkig groeit Gravenberch een beetje in de wedstrijd nu |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Mijn indruk is, is dat de scheidsrechter te vaak de wedstrijd niet goed aanvoelt. Maar ja hij is Björn Kuipers niet. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een niveau nu maar wat een kansen mist Ajax |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Gravenberg echt verschrikkelijk slecht vanavond zeg. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En weer Gravenberg. Godsamme zeg. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Gravenberch moet er voorgoed uit! Echt voorgoed! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Man man man Gravenberch..... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
2-0 is ondertussen ook niet meer geflatteerd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: De verkeerde kant op nu. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
De houding ook van Gravenberch.
Ten Hag moer hier in de rust echt een statement gaan maken naar die jongen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Zoveel kansen missen, als het maar niet op gaat breken.
Het zijn er teveel |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Inmiddels niet nee. Ajax doet zichzelf zo tekort |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Sterker nog, is dit geen rood? Tadic door is 100% kans he |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Rood was op z'n plaats geweest, maar ik win liever van 11 tegenstanders ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hebben de scheidsrechter niet mee |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Dortmund komt gewoon 2x goed weg he |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dat is gewoon een penalty toch. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Er blinken er een paar uit, maar sommige grossieren echt in domme keuzes |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Godzijdank, het zal je gebeuren |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Toch ben ik tevreden, om met onze 2 doelpunten de rust in te gaan. Goed gedaan Pasveer. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zo. Redding hoor van Pasveer. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
enige dat balen is, is dat het niet al 4-0 staat.... dat zou wel even een stuk prettiger voor de tweede helft zijn |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ajax ongekend slecht begonnen, maar erna ongekend goed gaan voetballen en kans op kans gehad. Stand had veel hoger moeten zijn en het is weer eens niet beslist waar dat al had moeten zijn. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote: Hij had het zelf niet eens door in eerste instantie hahahahaha |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 - 21:47 schreef AkaS het volgende:enige dat balen is, is dat het niet al 4-0 staat.... dat zou wel even een stuk prettiger voor de tweede helft zijn Had zo maar gekunnen, het zat soms niet mee |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ja daar had hij wel wat geluk bij... hahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik vind alleen Gravenberg echt heel matig spelen en inderdaad domme keuzes maken.
Berghuis zou beter moeten kunnen en met name meer opeisen aan de bal.
Duel kracht over de grond was een paar keer heel matig.
Klinkt gek, maar Haller de beste in balbezit. Timber Alvarez en Martinez geweldig zonder bal. De rest speet gewoon goed. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Het zat idd niet altijd mee |
|
|
|