|
|
MMM
|
|
|
ECL: Feyenoord - Union Berlin (donderdag 21 oktober 2021, 18:45 uur)
Datum & tijdstip: Donderdag 21 oktober 2021, 18:45 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: nnb |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
5-0 Jawohl..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 oktober 2021 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Weinig vertrouwen in komende week. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Doseren en voor de rest een muur opbouwen voor die Berliner. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eerst even op adem komen nog . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heb er wel zin in. Vind de wedstrijden nog steeds beter aan te gluren dan het voorgaande jaar. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Wel een aardig stuk van Gouka in AD over onze club. Beschrijft mooi dat het algemene gevoel van rond de club er 1 is zoals Stylzz hierboven omschrijft maar dat tegelijk het chagrijn er ook in begint te komen door de laatste resultaten. Het chagrijn dat ik ook voelde, tot gisteren toe over die kolere wedstrijd van zaterdag. Het mag gewoon niet dat je een voorsprong thuis weggeeft tegen mindere tegenstanders, en dit is nu al flink wat keer gebeurd thuis. Inderdaad door ook na een voorsprong maar dom te blijven rennen en achterin gaten weg te geven alsof 't een sexhuis is.
Daarom belangrijke week, overwinning tegen de cult club uit Berlijn, die gewoon nu al 4 keer achter elkaar gewonnen hebben in BL, in vorm dus, én overwinning in Leeuwarden, jaagt mijn chagrijn weer naar de kruipruimte.
Ga trouwens donderdag, zoals ik dat vooral jaren '80 en '90 gewend was, weer eens lekker in de stad rondlopen. Geen QR-ausweis dus ik moet alles in de rugzak bij mij hebben, niet lekker af en toe ergens een shopje in. Ben zeer benieuwd of er kale Duitsers rondstruinen. Ouderen onder ons weten nog wel dat er vorige eeuw een situatie is geweest waarbij wij met een mannetje of 3000 met een hele legermacht aan politie ertussen tegenover horden kalen stonden die alsof het oorlog was stampen met hun laarzen, wat een verschrikkelijk eng geluid opleverde. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Haha, jawohl lullo. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Op zo'n idioot tijdstip krijg je een echt een waardeloze wedstrijd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Winnen , en niets anders . Deze wedstrijden zijn belangrijker nu dan de competitie . cashflow
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 oktober 2021 door van geil -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zijn geen koekebakkers die Duitsers.......ik hoop op een gelijkspel |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
De huidige nummer 5 van Duitsland. Zal een moeilijke pot worden. Maar als we dezelfde energie als tegen Slavia aan de dag kunnen leggen maken we goede kans op een resultaat. Maar in principe moet je de thuiswedstrijden winnen. En een nederlaag kunnen we ons helemaal niet veroorloven in de wetenschap dat we daarna nog naar Berlijn en Praag moeten. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Sini is niet helemaal fit, twijfelgeval voor deze wedstrijd. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wie zal het zeggen, lijkt erop dat bij de laatste training de knoop doorgehakt gaat worden. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
union speelt met 5 verdedigers... 5 - 3 - 2 daar hebben we wel problemen mee gehad of is dat koffiedik kijken? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Luis heeft geen blessure, maar tis vooral die interlandperiode waar hij niet helemaal 100% van is teruggekomen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hij was daarvoor bij ons ook al vermoeid natuurlijk. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Union ook niet compleet . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Mooi jongens die voorspellingen Maar ik ben bang dat het na het incident in de stad, en wat er vanavond gaat (hopelijk niet) gebeuren oa Trappen en Vuurwerk Dat het einde wordt voor Feyenoord in Europa ................... En wie zijn schuld is dat dan ......................Slot, de selectie, het bestuur, de normale supporters, of Orkun ( grapje) Ach vul maar weer in......... Volgens mij staat er nog een voorwaardelijk strafje.
Vanvond maar op 2 manieren wordt het spannend |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord treft donderdagavond Union Berlin in de groepsfase van de Conference League. Berliner Zeitung-verslaggever Mathias Bunkus is benieuwd hoe de verhoudingen gaan liggen.
"Ze hebben een goede combinatie van beleid en karakter", vertelt Bunkus bij VoetbalPrimeur. "Het is makkelijker om informatie uit Noord-Korea te krijgen dan van Union Berlin, zeg ik altijd. De president (Dirk Zingler, red.) houdt zich op de achtergrond en bemoeit zich niet met de sportieve zaken."
"Ze hanteerden veel de lange bal naar de targetman. Dat veranderde vorig seizoen iets, toen ze iets meer de bal rond lieten gaan. Nu is het meer een mix", vervolgt hij. "Maar ze focussen zich nog steeds veel op het verdedigende. Ik denk dat ze tot de drie teams in de Bundesliga behoren die het meeste lopen. Ze verdedigen zeer geconcentreerd en proberen er vervolgens snel uit te komen."
Liggen de kansen voor Feyenoord op de vleugels? "Christopher Trimmel, hij is goed, de aanvoerder en een international van Oostenrijk, maar niet meer de snelste. Misschien valt daar iets te halen voor Feyenoord. Ze zullen geduld moeten bewaren, want het is heel moeilijk om te scoren tegen Union Berlin. Als ze in het eerste uur niet scoren, moeten ze niet te ongeduldig worden. Dat kan dan zomaar worden afgestraft." |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Het klote weer heeft me vandaag thuis gelaten, en misschien het bericht van vanmorgen ook. Want er is tegenwoordig geen ondergrens meer, nergens in, en ook niet bij de Hoolies. Want vroeger gold toch dat je van bestuursleden/staf van een andere club afbleef, en zeker als er vrouwen bij zijn.
Maar de nwe generaties hebben écht overal schijt aan, en dan heeft Piet helemaal gelijk. Dit bericht is natuurlijk ook vanmorgen op de bureau's van de UEFA aangekomen, er hoeft nu maar iets te gebeuren, vanavond of volgende week of in Praag of thuis tegen de Israeli's en dan is het over in Europa. En dan kunnen al die mooie plannen van Slot, van 1908, van FeyenoordCity, de klikobak in.
Dit zijn écht bizar slechte tijden, in alle opzichten. Hoop dat de club vanavond op het veld de andere kant laat zien. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Opstelling Feyenoord Bijlow; Pedersen, Trauner, Geertruida, Malacia; Toornstra, Til, Kökcü; Jahanbakhsh, Linssen, Sinisterra. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Geen Senesi dus, wel Sini. |
|
|
|